Die echo dame kon niets vreemds aan de lever ontdekkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Oh en greys wat schrikken dat Bink zoń lekkage heeft.. zeker omdat er een paar maanden terug nog niets aan de hand was...
houdt dat verband met die vergrote lever?
Dat is iets wat geen gehoor vindt hier DE.quote:
Ja!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is geen grappie:
Toen ik nnog in R'dam woonde, heb ik weleens iets bij zo'n sexshop besteld.
Zou helemaal discreet worden bezorgd enzo.
Een week later stopt er een bestelbus voor de deur; mind you, ik woonde in hartje centrum he.
Staat me er toch een levensgrote ( en then some ) knalpaarse bewegende dildo op dat dak !!!!
Voor wat het waard is: de bezorger gaf het idd in een nette, discrete verpakking af
Jahoor. Ik post best vaak over (di)eten. En zo zijn er nog wel een aantal.quote:
Deze dame heeft het boek niet gelezen en alleen de film gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is iets wat geen gehoor vindt hier DE.
Ik zeg al tijden dat ik vind dat de film volledig naar hollywood stijl is herschreven en het verhaal van geen kant meer klopt maar dat mag de pret niet drukken volgens de dames.
Maar het irriteert mij gewoon als een prachtig verhaal niet gewoon volgens het boek verfilmd wordt. Als het verhaal anders had gemoeten was het wel zo geschreven.
oh getsie zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die echo dame kon niets vreemds aan de lever ontdekken
Wat op zich goed nieuws is, maar dan toch weer raar dat die DA het zo enorm vergroot vond.
Hij was wel wat groot, maar niet zorgwekkend ofzo.
Dus we weten nog niet waarom Bink vorige week 's nachts er haast in bleef.
Ze gaan overleggen, maar wellicht dat ze een sterk allergische reactie op de antibiotica heeft gehad en daarom haast het loodje legde! Want ze heeft die dag pijnstillers en antibiotica gehad en die nacht ging het zo enorm mis.
Heel misschien was er dus op zich niet zoveel mis met de Bink to begin with, toen we bij de DA kwamen. Maar is het mis gegaan door de medicijnen juist!
Het is zo moielijk bij te houden hier! Het is gewoon een dagtaak.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Het hele vorige topic geloof ik.
Of die daarvoor!
En als je er iets over wilt zeggen of vragen, gewoon tussendoor roepen hoor!
Dan zijn we direct weer scherp en alert
En wat Greys zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Het hele vorige topic geloof ik.
Of die daarvoor!
En als je er iets over wilt zeggen of vragen, gewoon tussendoor roepen hoor!
Dan zijn we direct weer scherp en alert
Gerald Butler hoorquote:
Ik heb nergens gehoor gevonden, jij wel dan? Gimme!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zeg al tijden dat ik vind dat de film volledig naar hollywood stijl is herschreven en het verhaal van geen kant meer klopt maar dat mag de pret niet drukken volgens de dames.
Maar het irriteert mij gewoon als een prachtig verhaal niet gewoon volgens het boek verfilmd wordt. Als het verhaal anders had gemoeten was het wel zo geschreven.
Ola! Hoe is het met je huis? Meurt het al naar de warme choco met mint?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, er is namelijk nog geen internet en de UvA is dicht tussen kerst en oud en nieuw
Hallo
volledig eensch.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoor jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gehoor gevonden, jij wel dan? Gimme!
Dan heeft mijn officiele DVD het fout want daar staat Gerardquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gerald Butler hoor.
* Viking84 heeft PS I love you en Made of honor aangevraagd bij de dildo-leverancier van K_I_M.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Het is zo moielijk bij te houden hier! Het is gewoon een dagtaak.
Met mijn huis is alles prima, zie mijn topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ola! Hoe is het met je huis? Meurt het al naar de warme choco met mint?
Ik las tietenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
Terwijl ik zit te wachten onder een dekentje tot de houtkachel zijn werk doet is de oermens in meneer c. opgestaan. Emmertjes sneeuw overal. (Ik weet niet of hij wil dat ik me daarmee ga wassen, if so, he's dead wrong) Hout wordt aangesleept. Zometeen nog dat everzwijn uit het bos en het plaatje is compleet...
![]()
Ik heb de oven op max. gezet en open. en daar duw ik zo maar iets te eten in ook. Kamperen, het heeft wel wat....![]()
Evenzogoed is het hier nu wel een plaatje zo mooi hoor.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |