Ik kan je het niet aanraden, of je moet van ijspegels aan je neus houden, dan wel....quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Oh Co, ik zou zo chocomel met slagroom komen drinken bij je!
En dan samen elegant over het ijs zwieren! Als ik schaatsen had, that is. En elegant was
Jup! Deze is het dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
Op het productboekje van ons Ikeafornuis staat For IKEA from Whirlpool, mod. Pro A60.
Zal even kijken of dat dezelfde is als het plaatje van Tink.
Maar vergis je niet in het plaatje, het ding is echt huge in het echt!
Ik klikte op James. Why?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
er is een hoerenlopers forum
om er maar wat anders in te gooienje leuter JAMES noemen
na topic Raamhoeren: hoe kies je haar uit?
Mijn keuken is 1 bij 1..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup! Deze is het dus
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50074215
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Zending opgehaald en in sorteerproces 06-01-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 07-01-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 07-01-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 07-01-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Jeuj! Elies!
als je de oven niet aanhebt kan je een enorme shitload aan spullen daarin kwijt..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mijn keuken is 1 bij 1..
Ach what the hell. Kastruimte is sooo 2008.
Wat netjes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
List-time!
O: brinta (5 eetlepels, 150/200 ml magere melk, scheutje zoetstof en kaneel en paar stukjes banaan erdoor). Net een soort gebakje
T: krentenbol
L: 2 grote boterhammen met pindakaas. Broodje co ga ik volgende week uitproberen, geen tijd gehad om ingredienten te halen
T: 100 g halfvolle kwark a.k.a danoontje
D: vier kleine gehaktballetjes, rode kool, salade
En ik had een keer een rollade gebraden er in en die ovenschaal er gewoon in laten staan met braadvocht ('komt later wel, dat afwassen'). En dan twee dagen later die oven weer opstoken en denken 'wat RUIK ik toch?'quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je de oven niet aanhebt kan je een enorme shitload aan spullen daarin kwijt..
wel even eruit halen voor je hem aanzet
(jaja ik legde er ook vaak dingen in maar na een compleet gesmolten verpakking afbakbroodjes kijk ik wel altijd even en leg ik er alleen nog ovenschalen ed in)
oh ja dat ken ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik had een keer een rollade gebraden er in en die ovenschaal er gewoon in laten staan met braadvocht ('komt later wel, dat afwassen'). En dan twee dagen later die oven weer opstoken en denken 'wat RUIK ik toch?'
Dat ziet er ook keurig uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal mijn volledige lijstje dan ook maar posten, dan heb ik mijn aandeel in ontopic posts wel geleverd voor vandaag!
O: 2 bammen pindakaas
T: 2 mandarijnen
L: 2 bammen pindakaas, 1 appel
T: cashewnoten
D: vis en sla
*stuiter*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |