quote:
quote:
Hai, het is mij. IQM. Maar jij mag rrrrrrrrrrauw zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Met wie match ik dan wel? KOPPEL ME ALLURE!
Inderdaad. Vrouwen zijn nooit de baas. In ieder geval niet over de man.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
HOU JE MOND DIT IS MIJN EERSTE TOPIC.
Even de OP aanpassen.
Ik ging dit jaar zelf niet eens op vakantiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Foto's op vakantie? Doe dan eens vakantie kiekjes van je kiekjes!
Gedaan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
Krentje, doe eens PM'en wat je wilde PM'en.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging dit jaar zelf niet eens op vakantieen mijn kiekjes sturen me geen kiekjes, asociaal he?
True, al heeft de mijne soms de neiging om de macht te proberen over te nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen zijn nooit de baas. In ieder geval niet over de man.
Só true.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen zijn nooit de baas. In ieder geval niet over de man.
Maar je hebt ongetwijfeld wel eens een foto van mij gezien omdat ik die krengen spam hier dus niet klagenquote:
Ja, en ik ben DE baas. Big difference.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef damsco het volgende:
Jos is toch een baas?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en ik ben DE baas. Big difference.
Inderdaad. De josselpotentie stijgt naar 3 comabloemetjes.quote:
Hee ik word opgemerkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef Fascination het volgende:
SMART_ASS!!! HOE GAAT HET MET JOU????
Gewoon een keer neerhoeken, dat zal d'r leren. "Vrouwen hebben maar 1 recht, en dat is het aanrecht".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, al heeft de mijne soms de neiging om de macht te proberen over te nemen,
Dadelijk nemen ze de hele SC overquote:
em seus sonhosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Remlof, waarbij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie allemaal ADHD ofzo, dat jullie die topics er zo snel doorheen jagen?
Geen leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie allemaal ADHD ofzo, dat jullie die topics er zo snel doorheen jagen?
Allure_quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon aan de speed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Doorwerken jij, vlegelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Euhm, nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
Een Allure is toch een andere vorm van kapsones ?
comabloemtjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Inderdaad. De josselpotentie stijgt naar 3 comabloemetjes.
quote:
Ow ja, dat kan ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon aan de speed.
AHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Remlof, waarbij?
AARDBIJ haahHHAAHHAhAHHA
gers kan er alleen niet zo om lachen, hij wil nog steeds NB vermoordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
comabloemtjesIk blijf lachen om die kutgrappen
Ik heb 't gemistquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee ik word opgemerkt.![]()
GOED. Desperate housewives was echt te grappig.
Daar blijft het niet bij. Zie die OP danquote:
Zit er nog een verhaallijn in of is het gewoon zoals GTST en Prison Break dat het alsmaar doorloopt enzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee ik word opgemerkt.![]()
GOED. Desperate housewives was echt te grappig.
Dat zijn een paar fikse krentenbollen.quote:
True story.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je hebt ongetwijfeld wel eens een foto van mij gezien omdat ik die krengen spam hier!
hoe zit het dan met steralluresquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je hebt ongetwijfeld wel eens een foto van mij gezien omdat ik die krengen spam hier dus niet klagen!
Haha, mooi is datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moest vandaag nog aan je denken trouwens Allurewe waren bij geschiedenis de saaiste film ooit aan het kijken over WO1 en toen hadden ze het over de allure van de stad Parijs.
ben jij wel helemaal heteroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch. Pics van je tieten in ruil voor pics van mijn hoofd lijkt me eerlijk though
Bijna iedereen is terug van z'n ban he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Er zit een nieuwe verhaallijn in, want het is nu 5 jaar later begonnen zeg maar!!1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zit er nog een verhaallijn in of is het gewoon zoals GTST en Prison Break dat het alsmaar doorloopt enzo.
Echt? Oh, dankjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind de OP wel mooi.
Appelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
WIj hebben een Ananas in de koelkast denken, drie keer raden waar ik aan dacht
Ik mag toch wel een fascinatie voor penissen én borsten hebben? Of is dat ook al verboden tegenwoordigquote:
Je moest haar onder het mom van een bad trip gewoon hendig sjiek een dikke veeg geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef afcajos het volgende:
Ow, ik kreeg trouwens zaterdag een klap in mn gezicht van een chimeid omdat ik haar wijsmaakte dat ik coke had gesnoventerwijl dat helegaar een garpje was!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch. Pics van je tieten in ruil voor pics van mijn hoofd lijkt me eerlijk though
Dat is correct!quote:
Aan mij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
WIj hebben een Ananas in de koelkast denken, drie keer raden waar ik aan dacht
Zeg dat nou niet, de rede om de banmachine weer in werking te zetten!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bijna iedereen is terug van z'n ban he.
Je zei fascinatiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een fascinatie voor penissen én borsten hebben? Of is dat ook al verboden tegenwoordig
Dat is gewoon een ander woord met een andere betekenis.quote:
Ze is lelijk en tevens aanhangsels van mn homiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je moest haar onder het mom van een bad trip gewoon hendig sjiek een dikke veeg geven.
DAS IST VERBOTEN!!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een fascinatie voor penissen én borsten hebben? Of is dat ook al verboden tegenwoordig
CHECK JE KRABBEL OP HYVESquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
vanavond lekker schuren in de club
[ afbeelding ]
Nee ik heb een goudvis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei fascinatie.
Houden jullie rummikubben?
ster-allure is een rondjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ander woord met een andere betekenis.
Ik check het uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
CHECK JE KRABBEL OP HYVES![]()
DDSAFASDF
![]()
Bt spaart confronterende foto's van diverse users, zodat ze volgend jaar met een megatopic kan toeslaan en alles openbaar kan gooien. Bt wordt de NB van 2010.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef reetveter het volgende:
reageer
verwijder Jos (222)
vandaag, 23:08
Ik mis je :$
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt een playgirl, mensen zeggen altijd dat ik seks uitstraal.
Wat niet ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, jij begrijpt het echt niet he.
quote:
Die kerel uit Delft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef damsco het volgende:
welke user is Peter Warffemius welke mij op hyves spamt????????????
check je krabbelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nooes, nu weten ze dat ik maar 222 vrindjes heb
Ze kan beter eerst iedereen er mee chanteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt spaart confronterende foto's van diverse users, zodat ze volgend jaar met een megatopic kan toeslaan en alles openbaar kan gooien. Bt wordt de NB van 2010.
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
Mensen die dat over zichzelf zeggen.
Joey (432)quote:
Jawel, het staat in de OPquote:
jonathanloveschimeids.hyves.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Wat was die hyves van damsco ook alweer
Ze leeft in haar eigen wereld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel, het staat in de OP [ afbeelding ]
en dan vraagt hij aan BT of ze wel helemaal hetero is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Joey (432)
vandaag, 23:15
Ik mis die tijden ook :'-(
De 'hete' winternachten bij het kampvuur, de stomende lenteavonden op de heide, de koele ochtenden aan het strand, maar vooral, de dampende, oranje-rode herstbladen op ons lichaam in de herfst.
ooooooooooooh I can't live without you,
NOOO NOO NOO NOOO i can't live without you
:'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
Wat kom je dan met arrogantie aanzettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel, het staat in de OP [ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".![]()
Nu je het zegt, ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben de comabloemetjes wel een beetje zat. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging!
seksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Fascination straalt wel echt sex uit.
Ja wat een homoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dan vraagt hij aan BT of ze wel helemaal hetero is?
ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat kom je dan met arrogantie aanzetten?
Vampire freaksquote:
ja dat dusquote:
Hyvesquote:
Die TSquote:
Hyves van allure?quote:
quote:
Moet je eerst zijn vriendje zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wat is je hyves? Ga ik je krabbelen!
ga je niet vragen hoe ik dan bij De-Betekenis-Van-Allure kwam ?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hell yeah! Ik krabbel je terug for life!
hahaha. ik dacht ook altijd dat hyves een ziekte wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef damsco het volgende:
Vroeger toen hyves nog niet zo bekend was had een maat van me seks gehad met een meisje van hyves. ik vroeg dus hoe hij haar kende. Zei die: ja ze heeft hyves.
Dus ik zo: hyves, wat voor soa is dat dan. je hebt het toch wel veilig gedaan?. geen geintje
ik ook, doe niet aan hyvesquote:
Hihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En jij alleen weet de mijne!
1 Hyves friend for life!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En jij alleen weet de mijne!
1 Hyves friend for life!
Een vriendin van mij had zo'n rel-Sugababes account, te grappig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi!
Nou nog een Sugababes aanmaken en mijn leven is compleet.
ik heb een superdudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi!
Nou nog een Sugababes aanmaken en mijn leven is compleet.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb een superdudeAangemaakt voor Onur
Van jou wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
als ik zeg dat ik ooit een superdudes heb gehad jaren geleden zouden jullie dat dan geloven... ?
waarom niet. Zo raar is dat toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
als ik zeg dat ik ooit een superdudes heb gehad jaren geleden zouden jullie dat dan geloven... ?
Had ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had zo'n rel-Sugababes account, te grappig.
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
Ik liet een scheetje van het lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
waarom niet. Zo raar is dat toch niet?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boy.
2001.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
Jaren geleden... volgens mij bestaat dat nog niet eens zo heul lang!!!1
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
Wat weten jullie wel wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik liet een scheetje van het lachen.
wehe ik heb er net 60 ongeveerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]!
En als je boven de 600 vriendjes op hyves hebt ben je echt stoer.
Wikipedo.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Paaskonijn eruit ziet.
Dat jordeeeh tijdens het aftrekken zijn vinger in zijn kont stoptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat weten jullie wel wat ik niet weet?
Ik moest hierom lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik liet een scheetje van het lachen.
dit gaat te führquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boy.
Dat wist ik al. Bedoelde over damsco.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat jordeeeh tijdens het aftrekken zijn vinger in zijn kont stopt
Ja, maar je moet dan wel sms'en om boven in die aandachtsbanner te verschijnen, hè! Zo krijg je veul meer aandacht!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik maak gewoon een keer een serieuze sugababes aan. Wie weet hoeveel voldoening ik daar wel niet uit krijg. Overladen worden met kudos en complimentjes van de meeste lekkere Guido's.
Je had toch al een sugababesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik maak gewoon een keer een serieuze sugababes aan. Wie weet hoeveel voldoening ik daar wel niet uit krijg. Overladen worden met kudos en complimentjes van de meeste lekkere Guido's.
Ik had een CU2quote:
Moet is sneller lezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
Niet te snel, anders kan ome remlof niet alles controleren!
Was ook een rel ding, en na 2 dagen al oer saaiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had toch al een sugababes? Of was dat ook een rel ding?
Good point! Alhoewel geld eraan uit geven wel echt te fur gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan wel sms'en om boven in die aandachtsbanner te verschijnen, hè! Zo krijg je veul meer aandacht!
Godver ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had een account op noorsecomavikings.com
Ja, maar toen bestond die site ineens niet meer, was het een hoax!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Vraag me af of hij wel echt deels Noors is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!![]()
En coma's en Vikings.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!![]()
Dat universitijds topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef damsco het volgende:
nog even en ik sta in de top 9999999999 van superdudes. allemaal op mij stemmen
Ik denk het niet. Interessant doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vraag me af of hij wel echt deels Noors is.
Straks zegt mijn neef dat mijn oom in coma ligt, dan denk ik dat het een hoax is enzoquote:
Én het belangrijkste! De KLB SCquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een cu2 gehad, vroegerrrr.
Zou zo maar kunnen. Gewoon de hyves van je oom in de gaten houden, dan weet je snel genoeg of ze in een coma liggen of niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Straks zegt mijn neef dat mijn oom in coma ligt, dan denk ik dat het een hoax is enzo
Bloemen voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef damsco het volgende:
ik heb NOOIT een cu2 gehad. Mensen met een CU2!!!!!!!
Ok, geen kutgrappen meer. Zullen we comagrappen maken?quote:
Misschien is mijn moeder dan ook niet echt Noors en zijn die familieleden allemaal acteurs!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Interessant doen.
Hier, 10 kudos. Nou koest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef damsco het volgende:
ik heb NOOIT een cu2 gehad. Mensen met een CU2!!!!!!!
Joh.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Good point! Alhoewel geld eraan uit geven wel echt te fur gaat.
Komt gers bij de bloemenzaak zegtie zo van: Doe mij maar een bossie bloemen en een boekje!!@!! Zegt die verkoper zo vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok, geen kutgrappen meer. Zullen we comagrappen maken?![]()
Misschien ben jij wel gewoon een buitenechtelijk kind van een Aziatische ouder!!!11quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien is mijn moeder dan ook niet echt Noors en zijn die familieleden allemaal acteurs!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt gers bij de bloemenzaak zegtie zo van: Doe mij maar een bossie bloemen en een boekje!!@!! Zegt die verkoper zo vanD
![]()
Is het voor een verjaardag? Zegt Gers
![]()
: NEE VOOR EEN COOMAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/lullig modus]
of dan komt ie zo bij de bakker, zegt ie slager wat mot je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt gers bij de bloemenzaak zegtie zo van: Doe mij maar een bossie bloemen en een boekje!!@!! Zegt die verkoper zo vanD
![]()
Is het voor een verjaardag? Zegt Gers
![]()
: NEE VOOR EEN COOMAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/lullig modus]
Buitenechtelijke vader of moeder?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel gewoon een buitenechtelijk kind van een Aziatische ouder!!!11
*proest *quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Kut, ze is erachter!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien is mijn moeder dan ook niet echt Noors en zijn die familieleden allemaal acteurs!
Klopt. Toch is het leuk om er grapjes over te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:37 schreef reetveter het volgende:
Nee maar ik vond het wel tof van gers dat die dat voor NB had gedaan en sneu dat die genaaid is
EN DAN KOMT DIE GROENTEBOER ZO BINNEN VANquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
of dan komt ie zo bij de bakker, zegt ie slager wat mot je? [ afbeelding ] zegt gers dus zo van; doe mij mar een kilo comavlees!!!1![]()
![]()
![]()
/niet grappig mode
dan issie er nu weer naar de slager teruggegaan zeker en er voor zijn neus op gaan stampen zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
of dan komt ie zo bij de bakker, zegt ie slager wat mot je? [ afbeelding ] zegt gers dus zo van; doe mij mar een kilo comavlees!!!1![]()
![]()
![]()
/niet grappig mode
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Buitenechtelijke vader of moeder?
Ik ben eigenlijk je vader. Ik heb je weggegeven toen je 3 maanden oud was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Buitenechtelijke vader of moeder?
komt NB zo bij de dokter, geeft die dokter NB 50 cent, loopt na mirre toe en gaat opeens opder stampenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dan issie er nu weer naar de slager teruggegaan zeker en er voor zijn neus op gaan stampen zeker?
quote:
Ninjaeditquote:
Tussen wie, NG en HJ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
Is het eigenlijk al uit tussen die 2?
ÓF WÉÉR DÁÁRNÁ GAAT IE NAAR DE BOEKENWINKEL EN ZEGT IE ZO HEBBEN JULLIE OOK COMA BOEKEN? ZEGT DIE WINKELEIGENAAR VAN TUURLIJK HEBBEN WE KOOKBOEKEN, DUS GERS VAN WTF KANKERLUL DAT ZEG IK NIETquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
EN DAN KOMT DIE GROENTEBOER ZO BINNEN VAN:D:D: D:D:
AHAHAHA ZO VAN
![]()
![]()
![]()
: D HAD JE EEN KILO COMASPRUITEN BESTELDT MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHA
quote:
Nailpin !quote:
Ja, of hij zit nu met een kloon in R&P te posten. Of op Magriet of Libelle.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat NB een boek leest om zich te vermaken op het werk![]()
Inderdaad, of is er ook een forum op vampire freaks?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat NB een boek leest om zich te vermaken op het werk![]()
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is ook mijn intentie niet. Noch die van Krent.
jahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, of is er ook een forum op vampire freaks?
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB bij de bakker, is de bakker gesloten. het is zondag![]()
![]()
!!!
Omg, die is echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo slecht dat ie leuk wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
!!!
nee, die lag wel echt in een coma.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
!!!
maar op dinsdag is de bakker gewoon open en dat past niet bij die mopquote:
Ja he, wat zou iedereen hekel aan me hebbenquote:
Het is bijna 10 voor 12, dan is de bakker hier wel gesloten!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar op dinsdag is de bakker gewoon open en dat past niet bij die mop
Wat zij zegt: van wiens kant?quote:
Dat had ik al voor je gedaan aan het begin van dít topic.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt mn vraag uit het vorige topic trouwens nog niet beantwoord Allure!
Oh, sorry! Welke vraagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt mn vraag uit het vorige topic trouwens nog niet beantwoord Allure!
Behalve wanneer de bakkers vrouw op sterven na de dood is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar op dinsdag is de bakker gewoon open en dat past niet bij die mop
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, sorry! Welke vraag?
Tevens neem ik alvast afscheid van de mooise SC ooit. Dag allure topic.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Met wie match ik dan wel? KOPPEL ME ALLURE!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Hai, het is mij. IQM. Maar jij mag rrrrrrrrrrauw zeggen.
Komt mirre bij de bakker, zegt zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:52 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB weer bij de bakker, die deze keer wel open is. Vraagt ie om een brood, de bakker geeft hem het brood, en vervolgens vertrekt NB weer met het brood bij zich.![]()
Denk dat ze overleden is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef reetveter het volgende:
Hey, maar hoe zit het trouwens met mirre, heb al een tijdje niks gehoord van NB?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt mirre bij de bakker, zegt zeMag ik een halfje wit.
zegt die bakker zo van![]()
![]()
![]()
:: AHAHAHA NEUHJ JIJ LIGT IN COMAA
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Bloemetje?quote:
Whehe, daar heb je een punt ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
Nou BT, iig niemand van de fokkers hier als je daar op doelt, aangezien zij allemaal 13 in een dozijn zijn. Ze vertonen allemaal hetzelfde spastische kinderachtige postgedrag dus ik zie geen verschil.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
Nou BT, iig niemand van de fokkers hier als je daar op doelt, aangezien zij allemaal 13 in een dozijn zijn. Ze vertonen allemaal hetzelfde spastische kinderachtige postgedrag dus ik zie geen verschil.
Ik voel me -terecht- niet aangesproken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, daar heb je een punt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |