Maar je hebt ongetwijfeld wel eens een foto van mij gezien omdat ik die krengen spam hier dus niet klagenquote:
Ja, en ik ben DE baas. Big difference.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef damsco het volgende:
Jos is toch een baas?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en ik ben DE baas. Big difference.
Inderdaad. De josselpotentie stijgt naar 3 comabloemetjes.quote:
Hee ik word opgemerkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef Fascination het volgende:
SMART_ASS!!! HOE GAAT HET MET JOU????
Gewoon een keer neerhoeken, dat zal d'r leren. "Vrouwen hebben maar 1 recht, en dat is het aanrecht".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, al heeft de mijne soms de neiging om de macht te proberen over te nemen,
Dadelijk nemen ze de hele SC overquote:
em seus sonhosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Remlof, waarbij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie allemaal ADHD ofzo, dat jullie die topics er zo snel doorheen jagen?
Geen leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie allemaal ADHD ofzo, dat jullie die topics er zo snel doorheen jagen?
Allure_quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon aan de speed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Doorwerken jij, vlegelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Euhm, nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
Een Allure is toch een andere vorm van kapsones ?
comabloemtjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Inderdaad. De josselpotentie stijgt naar 3 comabloemetjes.
quote:
Ow ja, dat kan ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon aan de speed.
AHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Remlof, waarbij?
AARDBIJ haahHHAAHHAhAHHA
gers kan er alleen niet zo om lachen, hij wil nog steeds NB vermoordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
comabloemtjesIk blijf lachen om die kutgrappen
Ik heb 't gemistquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee ik word opgemerkt.![]()
GOED. Desperate housewives was echt te grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |