quote:
quote:
Hai, het is mij. IQM. Maar jij mag rrrrrrrrrrauw zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Met wie match ik dan wel? KOPPEL ME ALLURE!
Inderdaad. Vrouwen zijn nooit de baas. In ieder geval niet over de man.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
HOU JE MOND DIT IS MIJN EERSTE TOPIC.
Even de OP aanpassen.
Ik ging dit jaar zelf niet eens op vakantiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Foto's op vakantie? Doe dan eens vakantie kiekjes van je kiekjes!
Gedaan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
Krentje, doe eens PM'en wat je wilde PM'en.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging dit jaar zelf niet eens op vakantieen mijn kiekjes sturen me geen kiekjes, asociaal he?
True, al heeft de mijne soms de neiging om de macht te proberen over te nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen zijn nooit de baas. In ieder geval niet over de man.
Só true.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen zijn nooit de baas. In ieder geval niet over de man.
Maar je hebt ongetwijfeld wel eens een foto van mij gezien omdat ik die krengen spam hier dus niet klagenquote:
Ja, en ik ben DE baas. Big difference.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef damsco het volgende:
Jos is toch een baas?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en ik ben DE baas. Big difference.
Inderdaad. De josselpotentie stijgt naar 3 comabloemetjes.quote:
Hee ik word opgemerkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef Fascination het volgende:
SMART_ASS!!! HOE GAAT HET MET JOU????
Gewoon een keer neerhoeken, dat zal d'r leren. "Vrouwen hebben maar 1 recht, en dat is het aanrecht".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, al heeft de mijne soms de neiging om de macht te proberen over te nemen,
Dadelijk nemen ze de hele SC overquote:
em seus sonhosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Remlof, waarbij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie allemaal ADHD ofzo, dat jullie die topics er zo snel doorheen jagen?
Geen leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie allemaal ADHD ofzo, dat jullie die topics er zo snel doorheen jagen?
Allure_quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon aan de speed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Doorwerken jij, vlegelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Euhm, nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
Een Allure is toch een andere vorm van kapsones ?
comabloemtjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Inderdaad. De josselpotentie stijgt naar 3 comabloemetjes.
quote:
Ow ja, dat kan ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon aan de speed.
AHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Remlof, waarbij?
AARDBIJ haahHHAAHHAhAHHA
gers kan er alleen niet zo om lachen, hij wil nog steeds NB vermoordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
comabloemtjesIk blijf lachen om die kutgrappen
Ik heb 't gemistquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee ik word opgemerkt.![]()
GOED. Desperate housewives was echt te grappig.
Daar blijft het niet bij. Zie die OP danquote:
Zit er nog een verhaallijn in of is het gewoon zoals GTST en Prison Break dat het alsmaar doorloopt enzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee ik word opgemerkt.![]()
GOED. Desperate housewives was echt te grappig.
Dat zijn een paar fikse krentenbollen.quote:
True story.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je hebt ongetwijfeld wel eens een foto van mij gezien omdat ik die krengen spam hier!
hoe zit het dan met steralluresquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je hebt ongetwijfeld wel eens een foto van mij gezien omdat ik die krengen spam hier dus niet klagen!
Haha, mooi is datquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moest vandaag nog aan je denken trouwens Allurewe waren bij geschiedenis de saaiste film ooit aan het kijken over WO1 en toen hadden ze het over de allure van de stad Parijs.
ben jij wel helemaal heteroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch. Pics van je tieten in ruil voor pics van mijn hoofd lijkt me eerlijk though
Bijna iedereen is terug van z'n ban he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Er zit een nieuwe verhaallijn in, want het is nu 5 jaar later begonnen zeg maar!!1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zit er nog een verhaallijn in of is het gewoon zoals GTST en Prison Break dat het alsmaar doorloopt enzo.
Echt? Oh, dankjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind de OP wel mooi.
Appelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
WIj hebben een Ananas in de koelkast denken, drie keer raden waar ik aan dacht
Ik mag toch wel een fascinatie voor penissen én borsten hebben? Of is dat ook al verboden tegenwoordigquote:
Je moest haar onder het mom van een bad trip gewoon hendig sjiek een dikke veeg geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef afcajos het volgende:
Ow, ik kreeg trouwens zaterdag een klap in mn gezicht van een chimeid omdat ik haar wijsmaakte dat ik coke had gesnoventerwijl dat helegaar een garpje was!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch. Pics van je tieten in ruil voor pics van mijn hoofd lijkt me eerlijk though
Dat is correct!quote:
Aan mij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
WIj hebben een Ananas in de koelkast denken, drie keer raden waar ik aan dacht
Zeg dat nou niet, de rede om de banmachine weer in werking te zetten!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bijna iedereen is terug van z'n ban he.
Je zei fascinatiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een fascinatie voor penissen én borsten hebben? Of is dat ook al verboden tegenwoordig
Dat is gewoon een ander woord met een andere betekenis.quote:
Ze is lelijk en tevens aanhangsels van mn homiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je moest haar onder het mom van een bad trip gewoon hendig sjiek een dikke veeg geven.
DAS IST VERBOTEN!!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een fascinatie voor penissen én borsten hebben? Of is dat ook al verboden tegenwoordig
CHECK JE KRABBEL OP HYVESquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
vanavond lekker schuren in de club
[ afbeelding ]
Nee ik heb een goudvis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei fascinatie.
Houden jullie rummikubben?
ster-allure is een rondjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ander woord met een andere betekenis.
Ik check het uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
CHECK JE KRABBEL OP HYVES![]()
DDSAFASDF
![]()
Bt spaart confronterende foto's van diverse users, zodat ze volgend jaar met een megatopic kan toeslaan en alles openbaar kan gooien. Bt wordt de NB van 2010.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef reetveter het volgende:
reageer
verwijder Jos (222)
vandaag, 23:08
Ik mis je :$
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt een playgirl, mensen zeggen altijd dat ik seks uitstraal.
Wat niet ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, jij begrijpt het echt niet he.
quote:
Die kerel uit Delft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef damsco het volgende:
welke user is Peter Warffemius welke mij op hyves spamt????????????
check je krabbelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nooes, nu weten ze dat ik maar 222 vrindjes heb
Ze kan beter eerst iedereen er mee chanteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt spaart confronterende foto's van diverse users, zodat ze volgend jaar met een megatopic kan toeslaan en alles openbaar kan gooien. Bt wordt de NB van 2010.
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
Mensen die dat over zichzelf zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |