Dat is gewoon een ander woord met een andere betekenis.quote:
Ze is lelijk en tevens aanhangsels van mn homiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je moest haar onder het mom van een bad trip gewoon hendig sjiek een dikke veeg geven.
DAS IST VERBOTEN!!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een fascinatie voor penissen én borsten hebben? Of is dat ook al verboden tegenwoordig
CHECK JE KRABBEL OP HYVESquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
vanavond lekker schuren in de club
[ afbeelding ]
Nee ik heb een goudvis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei fascinatie.
Houden jullie rummikubben?
ster-allure is een rondjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ander woord met een andere betekenis.
Ik check het uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
CHECK JE KRABBEL OP HYVES![]()
DDSAFASDF
![]()
Bt spaart confronterende foto's van diverse users, zodat ze volgend jaar met een megatopic kan toeslaan en alles openbaar kan gooien. Bt wordt de NB van 2010.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef reetveter het volgende:
reageer
verwijder Jos (222)
vandaag, 23:08
Ik mis je :$
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt een playgirl, mensen zeggen altijd dat ik seks uitstraal.
Wat niet ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, jij begrijpt het echt niet he.
quote:
Die kerel uit Delft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef damsco het volgende:
welke user is Peter Warffemius welke mij op hyves spamt????????????
check je krabbelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nooes, nu weten ze dat ik maar 222 vrindjes heb
Ze kan beter eerst iedereen er mee chanteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt spaart confronterende foto's van diverse users, zodat ze volgend jaar met een megatopic kan toeslaan en alles openbaar kan gooien. Bt wordt de NB van 2010.
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
Mensen die dat over zichzelf zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |