*proest *quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had een account op noorsecomavikings.com
Kut, ze is erachter!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien is mijn moeder dan ook niet echt Noors en zijn die familieleden allemaal acteurs!
Klopt. Toch is het leuk om er grapjes over te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:37 schreef reetveter het volgende:
Nee maar ik vond het wel tof van gers dat die dat voor NB had gedaan en sneu dat die genaaid is
EN DAN KOMT DIE GROENTEBOER ZO BINNEN VANquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
of dan komt ie zo bij de bakker, zegt ie slager wat mot je? [ afbeelding ] zegt gers dus zo van; doe mij mar een kilo comavlees!!!1![]()
![]()
![]()
/niet grappig mode
dan issie er nu weer naar de slager teruggegaan zeker en er voor zijn neus op gaan stampen zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
of dan komt ie zo bij de bakker, zegt ie slager wat mot je? [ afbeelding ] zegt gers dus zo van; doe mij mar een kilo comavlees!!!1![]()
![]()
![]()
/niet grappig mode
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Buitenechtelijke vader of moeder?
Ik ben eigenlijk je vader. Ik heb je weggegeven toen je 3 maanden oud was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Buitenechtelijke vader of moeder?
komt NB zo bij de dokter, geeft die dokter NB 50 cent, loopt na mirre toe en gaat opeens opder stampenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dan issie er nu weer naar de slager teruggegaan zeker en er voor zijn neus op gaan stampen zeker?
quote:
Ninjaeditquote:
Tussen wie, NG en HJ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
Is het eigenlijk al uit tussen die 2?
ÓF WÉÉR DÁÁRNÁ GAAT IE NAAR DE BOEKENWINKEL EN ZEGT IE ZO HEBBEN JULLIE OOK COMA BOEKEN? ZEGT DIE WINKELEIGENAAR VAN TUURLIJK HEBBEN WE KOOKBOEKEN, DUS GERS VAN WTF KANKERLUL DAT ZEG IK NIETquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
EN DAN KOMT DIE GROENTEBOER ZO BINNEN VAN:D:D: D:D:
AHAHAHA ZO VAN
![]()
![]()
![]()
: D HAD JE EEN KILO COMASPRUITEN BESTELDT MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHA
quote:
Nailpin !quote:
Ja, of hij zit nu met een kloon in R&P te posten. Of op Magriet of Libelle.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat NB een boek leest om zich te vermaken op het werk![]()
Inderdaad, of is er ook een forum op vampire freaks?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat NB een boek leest om zich te vermaken op het werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |