Ik had een CU2quote:
Moet is sneller lezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
Niet te snel, anders kan ome remlof niet alles controleren!
Was ook een rel ding, en na 2 dagen al oer saaiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had toch al een sugababes? Of was dat ook een rel ding?
Good point! Alhoewel geld eraan uit geven wel echt te fur gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan wel sms'en om boven in die aandachtsbanner te verschijnen, hè! Zo krijg je veul meer aandacht!
Godver ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had een account op noorsecomavikings.com
Ja, maar toen bestond die site ineens niet meer, was het een hoax!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Vraag me af of hij wel echt deels Noors is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!![]()
En coma's en Vikings.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!![]()
Dat universitijds topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef damsco het volgende:
nog even en ik sta in de top 9999999999 van superdudes. allemaal op mij stemmen
Ik denk het niet. Interessant doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vraag me af of hij wel echt deels Noors is.
Straks zegt mijn neef dat mijn oom in coma ligt, dan denk ik dat het een hoax is enzoquote:
Én het belangrijkste! De KLB SCquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb ook een cu2 gehad, vroegerrrr.
Zou zo maar kunnen. Gewoon de hyves van je oom in de gaten houden, dan weet je snel genoeg of ze in een coma liggen of niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Straks zegt mijn neef dat mijn oom in coma ligt, dan denk ik dat het een hoax is enzo
haha straks komen ze erachter dat ik weet dat jij het bent hahahahahahquote:
Bloemen voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef damsco het volgende:
ik heb NOOIT een cu2 gehad. Mensen met een CU2!!!!!!!
Ok, geen kutgrappen meer. Zullen we comagrappen maken?quote:
Misschien is mijn moeder dan ook niet echt Noors en zijn die familieleden allemaal acteurs!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Interessant doen.
Hier, 10 kudos. Nou koest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef damsco het volgende:
ik heb NOOIT een cu2 gehad. Mensen met een CU2!!!!!!!
Joh.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Good point! Alhoewel geld eraan uit geven wel echt te fur gaat.
Komt gers bij de bloemenzaak zegtie zo van: Doe mij maar een bossie bloemen en een boekje!!@!! Zegt die verkoper zo vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok, geen kutgrappen meer. Zullen we comagrappen maken?![]()
Misschien ben jij wel gewoon een buitenechtelijk kind van een Aziatische ouder!!!11quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien is mijn moeder dan ook niet echt Noors en zijn die familieleden allemaal acteurs!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt gers bij de bloemenzaak zegtie zo van: Doe mij maar een bossie bloemen en een boekje!!@!! Zegt die verkoper zo vanD
![]()
Is het voor een verjaardag? Zegt Gers
![]()
: NEE VOOR EEN COOMAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/lullig modus]
of dan komt ie zo bij de bakker, zegt ie slager wat mot je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt gers bij de bloemenzaak zegtie zo van: Doe mij maar een bossie bloemen en een boekje!!@!! Zegt die verkoper zo vanD
![]()
Is het voor een verjaardag? Zegt Gers
![]()
: NEE VOOR EEN COOMAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/lullig modus]
zegt gers dus zo van; doe mij mar een kilo comavlees!!!1
Buitenechtelijke vader of moeder?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel gewoon een buitenechtelijk kind van een Aziatische ouder!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |