Joey (432)quote:
Jawel, het staat in de OPquote:
jonathanloveschimeids.hyves.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Wat was die hyves van damsco ook alweer
Ze leeft in haar eigen wereld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel, het staat in de OP [ afbeelding ]
en dan vraagt hij aan BT of ze wel helemaal hetero is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Joey (432)
vandaag, 23:15
Ik mis die tijden ook :'-(
De 'hete' winternachten bij het kampvuur, de stomende lenteavonden op de heide, de koele ochtenden aan het strand, maar vooral, de dampende, oranje-rode herstbladen op ons lichaam in de herfst.
ooooooooooooh I can't live without you,
NOOO NOO NOO NOOO i can't live without you
:'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
Wat kom je dan met arrogantie aanzettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel, het staat in de OP [ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".![]()
Nu je het zegt, ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben de comabloemetjes wel een beetje zat. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging!
seksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Fascination straalt wel echt sex uit.
Ja wat een homoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dan vraagt hij aan BT of ze wel helemaal hetero is?
ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat kom je dan met arrogantie aanzetten?
Vampire freaksquote:
ja dat dusquote:
Hyvesquote:
Die TSquote:
Hyves van allure?quote:
quote:
Moet je eerst zijn vriendje zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wat is je hyves? Ga ik je krabbelen!
ga je niet vragen hoe ik dan bij De-Betekenis-Van-Allure kwam ?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hell yeah! Ik krabbel je terug for life!
hahaha. ik dacht ook altijd dat hyves een ziekte wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef damsco het volgende:
Vroeger toen hyves nog niet zo bekend was had een maat van me seks gehad met een meisje van hyves. ik vroeg dus hoe hij haar kende. Zei die: ja ze heeft hyves.
Dus ik zo: hyves, wat voor soa is dat dan. je hebt het toch wel veilig gedaan?. geen geintje
ik ook, doe niet aan hyvesquote:
Hihiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En jij alleen weet de mijne!
1 Hyves friend for life!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En jij alleen weet de mijne!
1 Hyves friend for life!
Een vriendin van mij had zo'n rel-Sugababes account, te grappig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi!
Nou nog een Sugababes aanmaken en mijn leven is compleet.
ik heb een superdudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi!
Nou nog een Sugababes aanmaken en mijn leven is compleet.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb een superdudeAangemaakt voor Onur
Van jou wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
als ik zeg dat ik ooit een superdudes heb gehad jaren geleden zouden jullie dat dan geloven... ?
waarom niet. Zo raar is dat toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
als ik zeg dat ik ooit een superdudes heb gehad jaren geleden zouden jullie dat dan geloven... ?
Had ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had zo'n rel-Sugababes account, te grappig.
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
Ik liet een scheetje van het lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
waarom niet. Zo raar is dat toch niet?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boy.
2001.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
Jaren geleden... volgens mij bestaat dat nog niet eens zo heul lang!!!1
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
Wat weten jullie wel wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik liet een scheetje van het lachen.
wehe ik heb er net 60 ongeveerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]!
En als je boven de 600 vriendjes op hyves hebt ben je echt stoer.
Wikipedo.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Paaskonijn eruit ziet.
Dat jordeeeh tijdens het aftrekken zijn vinger in zijn kont stoptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat weten jullie wel wat ik niet weet?
Ik moest hierom lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik liet een scheetje van het lachen.
dit gaat te führquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boy.
Dat wist ik al. Bedoelde over damsco.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat jordeeeh tijdens het aftrekken zijn vinger in zijn kont stopt
Ja, maar je moet dan wel sms'en om boven in die aandachtsbanner te verschijnen, hè! Zo krijg je veul meer aandacht!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik maak gewoon een keer een serieuze sugababes aan. Wie weet hoeveel voldoening ik daar wel niet uit krijg. Overladen worden met kudos en complimentjes van de meeste lekkere Guido's.
Je had toch al een sugababesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik maak gewoon een keer een serieuze sugababes aan. Wie weet hoeveel voldoening ik daar wel niet uit krijg. Overladen worden met kudos en complimentjes van de meeste lekkere Guido's.
Ik had een CU2quote:
Moet is sneller lezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
Niet te snel, anders kan ome remlof niet alles controleren!
Was ook een rel ding, en na 2 dagen al oer saaiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had toch al een sugababes? Of was dat ook een rel ding?
Good point! Alhoewel geld eraan uit geven wel echt te fur gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan wel sms'en om boven in die aandachtsbanner te verschijnen, hè! Zo krijg je veul meer aandacht!
Godver ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had een account op noorsecomavikings.com
Ja, maar toen bestond die site ineens niet meer, was het een hoax!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Vraag me af of hij wel echt deels Noors is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!![]()
En coma's en Vikings.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
NB heeft Noren een slechte naam bezorgd!![]()
Dat universitijds topicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef damsco het volgende:
nog even en ik sta in de top 9999999999 van superdudes. allemaal op mij stemmen
Ik denk het niet. Interessant doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vraag me af of hij wel echt deels Noors is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |