Joey (432)quote:
Jawel, het staat in de OPquote:
jonathanloveschimeids.hyves.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Wat was die hyves van damsco ook alweer
Ze leeft in haar eigen wereld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel, het staat in de OP [ afbeelding ]
en dan vraagt hij aan BT of ze wel helemaal hetero is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Joey (432)
vandaag, 23:15
Ik mis die tijden ook :'-(
De 'hete' winternachten bij het kampvuur, de stomende lenteavonden op de heide, de koele ochtenden aan het strand, maar vooral, de dampende, oranje-rode herstbladen op ons lichaam in de herfst.
ooooooooooooh I can't live without you,
NOOO NOO NOO NOOO i can't live without you
:'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
Wat kom je dan met arrogantie aanzettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel, het staat in de OP [ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".![]()
Nu je het zegt, ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben de comabloemetjes wel een beetje zat. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging!
seksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Fascination straalt wel echt sex uit.
Ja wat een homoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dan vraagt hij aan BT of ze wel helemaal hetero is?
ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat kom je dan met arrogantie aanzetten?
Vampire freaksquote:
ja dat dusquote:
Hyvesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |