quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt een playgirl, mensen zeggen altijd dat ik seks uitstraal.
Wat niet ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, jij begrijpt het echt niet he.
quote:
Die kerel uit Delft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef damsco het volgende:
welke user is Peter Warffemius welke mij op hyves spamt????????????
check je krabbelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nooes, nu weten ze dat ik maar 222 vrindjes heb
Ze kan beter eerst iedereen er mee chanteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt spaart confronterende foto's van diverse users, zodat ze volgend jaar met een megatopic kan toeslaan en alles openbaar kan gooien. Bt wordt de NB van 2010.
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
Mensen die dat over zichzelf zeggen.
Joey (432)quote:
Jawel, het staat in de OPquote:
jonathanloveschimeids.hyves.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Wat was die hyves van damsco ook alweer
Ze leeft in haar eigen wereld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel, het staat in de OP [ afbeelding ]
en dan vraagt hij aan BT of ze wel helemaal hetero is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Joey (432)
vandaag, 23:15
Ik mis die tijden ook :'-(
De 'hete' winternachten bij het kampvuur, de stomende lenteavonden op de heide, de koele ochtenden aan het strand, maar vooral, de dampende, oranje-rode herstbladen op ons lichaam in de herfst.
ooooooooooooh I can't live without you,
NOOO NOO NOO NOOO i can't live without you
:'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
Wat kom je dan met arrogantie aanzettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jawel, het staat in de OP [ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".![]()
Nu je het zegt, ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen: "Ik zoek een nieuwe uitdaging/ Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging".![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben de comabloemetjes wel een beetje zat. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging!
seksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Fascination straalt wel echt sex uit.
Ja wat een homoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dan vraagt hij aan BT of ze wel helemaal hetero is?
ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat kom je dan met arrogantie aanzetten?
Vampire freaksquote:
ja dat dusquote:
Hyvesquote:
Die TSquote:
Hyves van allure?quote:
quote:
Moet je eerst zijn vriendje zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Wat is je hyves? Ga ik je krabbelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |