Van jou wel ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
als ik zeg dat ik ooit een superdudes heb gehad jaren geleden zouden jullie dat dan geloven... ?
waarom niet. Zo raar is dat toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
als ik zeg dat ik ooit een superdudes heb gehad jaren geleden zouden jullie dat dan geloven... ?
Had ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had zo'n rel-Sugababes account, te grappig.
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
Ik liet een scheetje van het lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
waarom niet. Zo raar is dat toch niet?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boy.
2001.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
Jaren geleden... volgens mij bestaat dat nog niet eens zo heul lang!!!1
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef damsco het volgende:
Wat weten jullie wel wat ik niet weet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik liet een scheetje van het lachen.
wehe ik heb er net 60 ongeveerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]!
En als je boven de 600 vriendjes op hyves hebt ben je echt stoer.
Wikipedo.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Fascination het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Paaskonijn eruit ziet.
Dat jordeeeh tijdens het aftrekken zijn vinger in zijn kont stoptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat weten jullie wel wat ik niet weet?
Ik moest hierom lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik liet een scheetje van het lachen.
dit gaat te führquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof het ook als je zegt dat je er nu nog 1 hebt. Baco boy.
Dat wist ik al. Bedoelde over damsco.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat jordeeeh tijdens het aftrekken zijn vinger in zijn kont stopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |