Komt mirre bij de bakker, zegt zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:52 schreef Acinonyx het volgende:
Komt NB weer bij de bakker, die deze keer wel open is. Vraagt ie om een brood, de bakker geeft hem het brood, en vervolgens vertrekt NB weer met het brood bij zich.![]()
Denk dat ze overleden is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef reetveter het volgende:
Hey, maar hoe zit het trouwens met mirre, heb al een tijdje niks gehoord van NB?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt mirre bij de bakker, zegt zeMag ik een halfje wit.
zegt die bakker zo van![]()
![]()
![]()
:: AHAHAHA NEUHJ JIJ LIGT IN COMAA
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Bloemetje?quote:
Whehe, daar heb je een punt ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
Nou BT, iig niemand van de fokkers hier als je daar op doelt, aangezien zij allemaal 13 in een dozijn zijn. Ze vertonen allemaal hetzelfde spastische kinderachtige postgedrag dus ik zie geen verschil.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
Nou BT, iig niemand van de fokkers hier als je daar op doelt, aangezien zij allemaal 13 in een dozijn zijn. Ze vertonen allemaal hetzelfde spastische kinderachtige postgedrag dus ik zie geen verschil.
Ik voel me -terecht- niet aangesproken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, daar heb je een punt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |