Cock Kook zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Sander het volgende:
Ik laat het wel aan D_K over. Ik heb zo bezoek
Je hebt t over normale topics.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
die zelfbedachte regel dat Pietje de Topics maakt is ook belachelijk eigenlijk
gewoon degene met de lapozoals in elk normaal topic
Dit is geen normaal topic, geen topic als alle andere hier op Fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hij's fijn hèquote:
Serieus wat ben jij vervelend vandaagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was niet voorspeld toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
daar kunnen een hoop mensen wel eens mee de mist in gaan.
ben 4 auto's onderweg langs de kant tegen gekomen, waarvan ik dacht die staan daar niet vrijwilligquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Mikkie het volgende:
Oh en die extreme temperaturen vind ik wel tof... is weer eens iets anders dan die drie graden vorst.
Probleem is alleen dat de wegcondities steeds onvoorspelbaarder worden... heel veel gestrooid maar soms toch nog gladde stukken, daar kunnen een hoop mensen wel eens mee de mist in gaan.
Er stond politie bij, met zo'n knipperend led bordje bij de achterruit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ben 4 auto's onderweg langs de kant tegen gekomen, waarvan ik dacht die staan daar niet vrijwillig!
heul nie, je houdt van mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gooit dadelijk wel een pizza in de oven
quote:Geachte student,
Het tentamen vindt plaats in Sporthal 1 van het Gymnasion. Er zijn 10 blokken van 50 tafels.
Ja ik wil er nog altijd een foto van makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:06 schreef morgane het volgende:
Wow dat is echt huge!!
mwa het leek eerder op, een bocht verkeerd nemen en dan rechtdoor schieten, waardoor ze ineens half op het fietspad stonden ipv de bocht omquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er stond politie bij, met zo'n knipperend led bordje bij de achterruit?
Gaan jullie nou alwéér etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Serieus wat ben jij vervelend vandaag
Dat wordt gezellig drek
Mja. Bij ons op het werk gisteren ook al. De hele weg gestrooid, alleen de laatst paar 100 meter naar de tent niet. Daar waren dus ook al twee mensen de sloot in geschoven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ben 4 auto's onderweg langs de kant tegen gekomen, waarvan ik dacht die staan daar niet vrijwillig!
ja hoor, maar ik denk ik upload ze niet allemaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
JEZUS, kon je nog meer foto's plaatsen?
Nou moet ik iedere keer fakking lang laden
Stok pakken, gooien, en dat beest lekker zien glibberenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
de picca's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ontmaagding van de sneeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niet door dat de pagina bijna vol was, hulde voor de timingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik denk ik upload ze niet allemaal
Mac Donaldsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Fliepke het volgende:
Hey Stadsgenoten,
Donderdag ga ik uiteten met een stuk of 10 huisgenoten. Alleen weten we nog niet waar
Wie heeft er goede suggesties om met (vooral) studenten te gaan eten?
hij kijkt me dan aan van, ren er lekker zelf heen sukkelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stok pakken, gooien, en dat beest lekker zien glibberen.
neuh ik bleef aan de kant staan, gelukkig heeft mijn telefoon 50 keer optische zoom dus kon ik een foto maken, net alsof ik er naast stondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
cp kon je zelf ook op t ijs staan al daar of was t nog niet dik genoeg ?
Kutquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:21 schreef DaMart het volgende:
Hoe is je tentamen gegaan, Yashaaaaa?
Riva als je een leuk menu wilt, Camelot als je Saté wiltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Fliepke het volgende:
Hey Stadsgenoten,
Donderdag ga ik uiteten met een stuk of 10 huisgenoten. Alleen weten we nog niet waar
Wie heeft er goede suggesties om met (vooral) studenten te gaan eten?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Riva als je een leuk menu wilt, Camelot als je kipSaté wilt
Soms hèquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik had gehoopt dat je een lekker wijf was met dikke tieten, maar helaas
+1 @ Neil Patrick Harris UI tho.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik had gehoopt dat je een lekker wijf was met dikke tieten, maar helaas
Ik zat stiekem een beetje te hopen op net wat originelers als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef IrishBastard het volgende:
Riva, Donatello's, Pinokkio, Camelot?
ja, dan moet je niet huilenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zat stiekem een beetje te hopen op net wat originelers als ik eerlijk ben
We zuipen toch altijd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij zijn al 4 keer wezen bowlen met een meet, als we niet gaan bowlen gaan we poolen, als we niet gaan poolen gaan we zuipen.. Dus nee, wij zijn niet echt origineel
idd, volgends mij zit er neit veel meer in die prijsklasse in de stadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dan moet je niet huilen
dat is studenten-budget
ene keer als hoofdactiviteit, andere keer bijactiviteitquote:
als je gewoon fatsoenlijk internet abonnement had aangeschaft was er niks aan de handquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
JEZUS, kon je nog meer foto's plaatsen?
Nou moet ik iedere keer fakking lang laden
Meid jij maakt me wat meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe vanochtend trouwens, eerst komt die waalsprinter niet opdagen, ik dacht kan er ook nog wel bij, dus ik de lijn 32 naar het station gepakt, rijden we daar voor het kolpinghuis, bijna botsingNu weet ik alleen niet of de bus door rood ging of die andere wagen, die reed namelijk een aantal andere wagens achterna.
Buschauffeur als een malle toeteren, scheelde misschien 20 cm ofzo
daar was de vega hap vorige keer niet te vreten en de biefstukjes moest je met een microscoop zoekenquote:
Voor mij is dat altijd de hoofdactiviteit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ene keer als hoofdactiviteit, andere keer bijactiviteit
Vrienden maken voor dummies?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:39 schreef l3laster het volgende:
[..]
als je gewoon fatsoenlijk internet abonnement had aangeschaft was er niks aan de hand
Tsja als je voor 5 minuten fietsen liever de auto pakt.... kan je niet drinken héquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor mij is dat altijd de hoofdactiviteit?.
Bij Allerlei in de Regulierstraat kun je ook wel prima eten, hebben ze ook een studentenmenu.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg andere restaurantjes waar je voor een redelijke prijs kunt eten dan dit standaard-gebeurenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dan moet je niet huilen
dat is studenten-budget
Hehe, ja dat was dus vorig jaar maar dat moest ik nog even opzoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij Allerlei in de Regulierstraat kun je ook wel prima eten, hebben ze ook een studentenmenu.
Schoppenvrouw ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg andere restaurantjes waar je voor een redelijke prijs kunt eten dan dit standaard-gebeuren![]()
Vorig jaar hebben we bijvoorbeeld gegeten bij Allerlei en het jaar daarvoor bij Schoppenvrouw. Allebei niet duur, maar wel net niet zo standaard als bijvoorbeeld de Riva
Zoiets zoek ik dus
Alweer jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat nou alweer? en ga je mee, dan is er tenminste niveau.
Dan zou ik toch Yasha melden dat ik iets gewonnen had, niet Mikkiequote:
Ja dat hebben we jaren geleden al eens gedaan (al woonde hier toen volgens mij bijna niemand van de huidige bezetting hier), overigens ben ik daar op tegen vanwege persoonlijke redenenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schoppenvrouw ben ik nog nooit geweest.
Ik de vind de Popocatepetl vaak wel okay. Of De Spil, maar die is weer wat duurder.
paarse buttplug?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan zou ik toch Yasha melden dat ik iets gewonnen had, niet Mikkie
Koks en ko? Al heb ik geen idee van de prijzen daar (gezien je latere posting) ook al zijn het de overburen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dat hebben we jaren geleden al eens gedaan (al woonde hier toen volgens mij bijna niemand van de huidige bezetting hier), overigens ben ik daar op tegen vanwege persoonlijke redenen. Daar loopt een blauwtje van mij rond
En dat wordt dan met het halve huis ten koste van mijn figuur lachen en ik word van haar alleen maar rood en zweverig
Is niet goedkoop volgens mij. Net zoiets als De Stadstuyn. Schijnt ook prima te zijn, maar niet echt studentenbudgetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:21 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Koks en ko? Al heb ik geen idee van de prijzen daar (gezien je latere posting) ook al zijn het de overburen.
Ik ben nu wel heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef LastRequest het volgende:
Ooh Mik ik heb gister iets gewonnen![]()
Ga het alleen niet hier neerzetten dus als ik op msn kom herinner me er ff aan!
Bij die toko ben ik altijd 'bang' dat mijn jas in de fik vliegt bij een beetje wind als je daar langsloopt met die fakkels daar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is niet goedkoop volgens mij. Net zoiets als De Stadstuyn. Schijnt ook prima te zijn, maar niet echt studentenbudget.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer klaar met etenleuke discussie tijdens t eten met mn zusjes
geen idee waar t over ging
Knuppelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer klaar met etenleuke discussie tijdens t eten met mn zusjes
geen idee waar t over ging
Ja daar kan je prima eten!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:43 schreef Fliepke het volgende:
Dit klinkt ook niet verkeerd: http://www.restaurantodessa.nl/studentenmenu.php
Iemand ervaring mee?
Dan is de server niet up, als je hier ff 't IP neerzet zal ik ff testenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef morgane het volgende:
Grmpf, ik krijg de hele tijd 'connection failed' als ik online wil bij UT
quote:Server: 81.71.138.228:7777
F1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef swarmahoer het volgende:
ah ik kan er ook inmaar hoe kan je zien wie dr allemaal bij je in t level zitten ?
4 of 6 gaat primaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
hmm zitten maar 5 man in beetje jammer
Blufquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is dat UT niet meer op mijn laptop staat, ik speel jullie allemaal zo van tafel
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:05 schreef swarmahoer het volgende:
heb je eigelijk mogen zien wat ze er uit gehaald hebben of is dat weggegooid
dan zal ik ff in een spoiler een foto posten van de zoekresultaten bij google op ganglionquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gast ik zit te eten hahaha
Fijn dat het goed gegaan is Dupje, ik hoop dat het snel heelt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
yashi ziet pics door spoilers heenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
hej ik zet er niet voor niets bij niet klikken als je n zwakke maag hebt jongens
De grootste spammers zijn aan het eten I guessquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
is iedereen bang ofzo dat ie niet meer durft te posten
Ik was met andere dingen bezig...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
is iedereen bang ofzo dat ie niet meer durft te posten
In Bruges was wel okay inderdaad, niet echt schokkend.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
De helft is bij elkaar aan 't zuipen, ik heb net In Bruges gekeken, redelijk film. Goed acteerwerk maar vrij absurdistisch en dat is niet helemaal mijn ding
.
Weinig van gemerkt nog. De meeste doorgaande wegen zijn gewoon begaanbaar. Althans, ik heb er vanavond een km of 50 in de regio op zitten, en er was weinig aan de hand op de meeste plaatsen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
t is glad en mistig hoor ik op de radio mikkie
Vannacht wordt het pas leuk... sneeuw en ijzel... en ik geloof dat dat hier zo ongeveer begint straks...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
t is glad en mistig hoor ik op de radio mikkie
In de hoek van de Grote Markt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
ah ok
yas en consorten zitten in de blauwe hand geen idee waar dat is
Ik weet het inmiddels en ik ben trots op jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef LastRequest het volgende:
Ooh Mik ik heb gister iets gewonnen![]()
Ga het alleen niet hier neerzetten dus als ik op msn kom herinner me er ff aan!
Gooi een loopse teef op het ijs, eens kijken hoe hard ie wil rennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hij kijkt me dan aan van, ren er lekker zelf heen sukkelbeestje heeft niks stokken
Lekker naar school!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ga je morgen nog wat leuks doen lr ?
Jij blijft aan het klikken voor nieuwe pagina'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef LastRequest het volgende:
Jouw post is de 3e op pagina 8 bij mij
Dat is jammerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:47 schreef LastRequest het volgende:
woensdagavond partynight he!
moet alleen donderdag vroeg naar school
Ja we hebben er al een gegeven maar in feb dus nog een keer.. je krijgt er punten voor, daarmee kun je jaarclub van het jaar worden! Daarnaast wordt er ook bijgehouden wie de meeste omzet draait ja, maar wij hebben daar niet echt veel verstand van dus das niet echt ons ding hahah..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
lr moet jij zelf ook n keer zon feest geven of niet? en zit daar n wedstrijdelement in (meeste omzet ofzo)
Ik ben er nog steedsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Whehe, deel 321... De laatste reactie van mij in het Nijmegen-topic was in deel 24, begin vorig jaar..
Aantal Nijmeegse Fok!ers ineens explosief gestegen ofzo?
t aantal vaste fokkers is stabiel geblevenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Whehe, deel 321... De laatste reactie van mij in het Nijmegen-topic was in deel 24, begin vorig jaar..
Ik ook niet, hij blijft op 'connecting' staan. Ik gebruik overigens de laatste, niet die uit de OP.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ook maar eens UT gedownload, kom wel niet op die fok server
Viel Spaß!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mooi weertje en een mooie tijd te gaan stappen! Laters!
Hij is nu bankhangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie sta jij altijd offline ingesteld bij fok of ga je snel weer weg
Sentimenteel mokkelquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ib en Yashi zijn zooooooooooo schattig!!!
Is dit je broer of ben je nu wel goed ingelogd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:37 schreef IrishBastard het volgende:
Moblo is ook thuis, dus ik ga ook maar pitten
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:47 schreef TheVotary het volgende:
Slapen is overrated imo.![]()
lekker zwemmen
![]()
[ afbeelding ]
ff het topic in de gate houden, hij werkt niet altijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ook maar eens UT gedownload, kom wel niet op die fok server
Je hebt de joden, aangeduid als "Israël", wonend in "Israël" en je hebt de Palestijnen, dat zijn vooral moslims en die wonen in de gazastrook en een stuk van Jeruzalem. De gazastrook is ook gewoon onderdeel van Israel daarom is die naamgeving altijd zo vaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:52 schreef swarmahoer het volgende:
pietje of mikkie, heeft een van jullie toevallig een samenvatting wat er nu precies in israel aan de hand is
Hallo, wil je voor eens en voor altijd toch ff uitleggen wat dat glabaah gebeuren nu is. Je bent toch niet van plan te stoppen.quote:
ik zocht een soort ' kreeg 'quote:
ik ben verzopen in het zwembad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is iedereen? Wat heb je met ze gedaan!
en daar gaat het fout, dat 'denken'quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ontzettend goede vriendjes zouden kunnen worden!
Denk je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en daar gaat het fout, dat 'denken'
Iew... vond je dat niet goor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:22 schreef Dupje het volgende:
Biw
Gister liep internet vast, vandaar dat ik niet meer reageerde
En ja ik heb gezien wat ze eruit hebben gehaald, maar dat zag er niet zo uit als op Swarma's foto's. Het was maar 4 mm groot ofzo... En heb ook een foto gezien van toen mn hand open lag.
Mens, ga buiten fok! gal spuwen of zo. Ik kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
het internet liep vast? Niets gemerkt
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iew... vond je dat niet goor?
Ja oke, wel boeiend enzo, maar je klauw die open ligt lijk me minderquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee
Ik ben er zo een die dat vet interessant vindt
TS....quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mens, ga buiten fok! gal spuwen of zo. Ik kan er niet mee omgaan.
Idd gewoon kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee
Ik ben er zo een die dat vet interessant vindt
Ik zag het alleen op een foto na de operatie, dus het viel best meequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oke, wel boeiend enzo, maar je klauw die open ligt lijk me minder
Hoe voelt het allemaal aan?
Mja, tijdens de operatie mocht ik toch niet kijken helaas...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Idd gewoon kijken.Toen ze mijn vinger weer aan elkaar hebben gezet heb ik stiekem ook meegekeken. Bizar om te zien zulke dingen.
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
TT: Nijmegen #322 - Waar Dupje weer genaaid is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
TT: Nijmegen #322 - Waar Dupje weer genaaid is.
Eigenlijk ben je zielig 't leukst, is 't iig echtquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik dacht dat er niet zoveel aan de hand was toen ik van het weekend m'n hoofd tegen de auto stootte () maar volgens mij heb ik toch echt een lichte hersenschudding.. zware koppijn telkens en misselijk, en het wordt alleen maar erger omdat ik geen tijd heb om rust te nemen
Als je net voor die 4 dagen net kneiterhard je hoofd hebt gestoten, tsjaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
Dus als je al 4 dagen lang hoofdpijn en misselijk bent, kan dat duiden op een hersenschudding? Hmmm,....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |