Dan zou ik toch Yasha melden dat ik iets gewonnen had, niet Mikkiequote:
Ja dat hebben we jaren geleden al eens gedaan (al woonde hier toen volgens mij bijna niemand van de huidige bezetting hier), overigens ben ik daar op tegen vanwege persoonlijke redenenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schoppenvrouw ben ik nog nooit geweest.
Ik de vind de Popocatepetl vaak wel okay. Of De Spil, maar die is weer wat duurder.
paarse buttplug?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan zou ik toch Yasha melden dat ik iets gewonnen had, niet Mikkie
Koks en ko? Al heb ik geen idee van de prijzen daar (gezien je latere posting) ook al zijn het de overburen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zat stiekem een beetje te hopen op net wat originelers als ik eerlijk ben
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dat hebben we jaren geleden al eens gedaan (al woonde hier toen volgens mij bijna niemand van de huidige bezetting hier), overigens ben ik daar op tegen vanwege persoonlijke redenen. Daar loopt een blauwtje van mij rond
En dat wordt dan met het halve huis ten koste van mijn figuur lachen en ik word van haar alleen maar rood en zweverig
Is niet goedkoop volgens mij. Net zoiets als De Stadstuyn. Schijnt ook prima te zijn, maar niet echt studentenbudgetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:21 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Koks en ko? Al heb ik geen idee van de prijzen daar (gezien je latere posting) ook al zijn het de overburen.
Ik ben nu wel heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef LastRequest het volgende:
Ooh Mik ik heb gister iets gewonnen![]()
Ga het alleen niet hier neerzetten dus als ik op msn kom herinner me er ff aan!
Bij die toko ben ik altijd 'bang' dat mijn jas in de fik vliegt bij een beetje wind als je daar langsloopt met die fakkels daar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is niet goedkoop volgens mij. Net zoiets als De Stadstuyn. Schijnt ook prima te zijn, maar niet echt studentenbudget.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer klaar met etenleuke discussie tijdens t eten met mn zusjes
geen idee waar t over ging
Knuppelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer klaar met etenleuke discussie tijdens t eten met mn zusjes
geen idee waar t over ging
Ja daar kan je prima eten!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:43 schreef Fliepke het volgende:
Dit klinkt ook niet verkeerd: http://www.restaurantodessa.nl/studentenmenu.php
Iemand ervaring mee?
Dan is de server niet up, als je hier ff 't IP neerzet zal ik ff testenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:33 schreef morgane het volgende:
Grmpf, ik krijg de hele tijd 'connection failed' als ik online wil bij UT
quote:Server: 81.71.138.228:7777
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |