quote:
quote:
quote:
quote:
-edit- onee laat maar.. er stond wat bij de reacties onder t filmpje maar niet over die 2...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)gan_de_aankomst.html
muziek vanaf 0.40 en 3:32
Dagelijks luister ik nu TMF dance om het weer te horenquote:Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt. Hij heeft een koptelefoon op die hij aan iedereen geeft en die mensen gaan dan 'meeswingen'.
Het is gewoon vreselijk dat tegenwoordig de naam van een nummer niet meer aan het einde te zien is bij TMF.
* Ame_thyst heeft de comments bij het filmpje gelezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
bij de reacties onder het filmpje staat Travelin' soldier van The Dixie Chicks..
jep, daarna heb ik mijn reactie ook aangepast. hopelijk komt er nog iemand die het wél weet..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb je überhaupt geluisterd naar het stukje dat ik poste?
Dat stuk wordt gebruikt ja maar niet tijdens 0.40
En dat was mijn vraag![]()
* Ame_thyst heeft de comments bij het filmpje gelezen
Okeyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
jep, daarna heb ik mijn reactie ook aangepast. hopelijk komt er nog iemand die het wél weet..
bedoel je die scene met dat hondje en die make-up? Dat is een ander nummer. Dat heet Goodbye Horses..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef PAA-053 het volgende:
In 'Silence of the Lambs', de bekende film uit 1991, is er op een gegeven moment een scene waarin je Buffalo Bill aan het rommelen ziet in zijn kelder. Hij draait een supergaaf jaren '80-nummer, dat hoor je enkele minuten lang op de achtergrond.
Als je op IMDB kijkt bij soundtrack, zie je een aantal nummers staan. Een daarvan is Savage Republic, met Real Men. Ik heb het idee dat dat dit nummer is...kan iemand dit bevestigen? Of weet iemand welke scene ik bedoel (vrijdag nog op TV geweest) en kan hij/zij mij zeggen welk nummer het is?
BVD!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef PAA-053 het volgende:
Ok....zal ff in de soundtrack kijken
Edit: Wow, wat een supervet nummerBedankt, NouMooiNiet!
X-Ray Dog - Fight for Gloryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)gan_de_aankomst.html
muziek vanaf 0.40 en 3:32
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
bedoel je die scene met dat hondje en die make-up? Dat is een ander nummer. Dat heet Goodbye Horses..
Tja.. 't is een variant op Popcorn van Hot Butter.quote:
Wat bedoel je als pieptoon?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Npec1010 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zoek een nummer van alweer een tijd geleden, er komt een hele herkenbare pieptoon in voor die als het ware tot een constante toon stuitert.
Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.
Alvast bedankt
Flatbeat misschien?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:08 schreef Npec1010 het volgende:
Uhm nouja, je hoort een toon die 'stuitert' dus steeds sneller tot op een geven moment het een constante toon wordt, de toon kan je vergelijken met een pieptoon of beter zon toon die een cardiograaf (haeteitme ding in ziekenhuis) maakt
Ik hoop dat dit helpt?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
heb onlangs een nummer gehoord, het genre was dance achtig en het ging als volgt:
no no - no no no no - no no no no - no no ladsgo swinging
het laaste kan misschien niet helemaal kloppen
Wie kan mij helpen??
bedankt
No Limitquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
heb onlangs een nummer gehoord, het genre was dance achtig en het ging als volgt:
Wie kan mij helpen??
bedankt
Dat nummer begint pas na een minuutquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
Wie kan mij helpen??
bedankt
Dit moet een grapje zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
Wie kan mij helpen??
bedankt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Hey ik hoorde deze week dat James Blunt of James Morrison een nieuw liedje heeft en in duet ging met een spaanse zangeres, nu vond ik dat een mooi nummer, maar ik weet de titel niet en ik kan nergens informatie vinden?
Hellup!
Dat dacht ik dus ook. No Limit is al zo oud als de scheiding tussen Oost- en West-Duitsland (om eens wat anders te nemen dan de eeuwige weg naar Kralingen...).quote:
Misschien was de requester een beetje in de warquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:38 schreef ranja het volgende:
The Liars zijn meer garagerock, geen shoegaze. Wat ik er van ken tenminste.
potverdrie, tligt op 't puntje van tong ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef -chefke- het volgende:
oke ik heb een nummer:
wie weet welke artiest nummer dit is ?
Geen geluid hier, maar op basis van de tekst: Vandenberg - Burning Heart?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
potverdrie, tligt op 't puntje van tong ...
"this broken heart of mine" tra-la-la lalalalalaa
"this broken ....... of me will set me free"
oid
Dat gaat lastig worden... misschien kun je hier iets mee? Shoegazers: oa. My bloody valentinequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef FictionalFenna het volgende:
Nee, dat nummer is het echt niet (dat nummer van The Liars). Het nummer is gezongen door een man en de muziek lijkt qua stijl nog het meest op My Bloody Valentine. De band bevat de woorden garden, liar(s), lie of lies. Dit geldt hetzelfde voor het nummer, weet dus niet meer welke woorden waar bij horen.
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden... misschien kun je hier iets mee? Shoegazers: oa. My bloody valentine
Jason Mraz - I'm Yours misschien, die lijkt namelijk erg veel op Israel Kamakawiwo'ole...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef hierissieweer het volgende:
je hoort nu heel vaak een nummer, gezongen door een man op de radio. Het lief doet een beetje denken aan de(volgens mij is het zelfs als) melodie van someware over the rainbow
*schop*quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Modus het volgende:
De 'eindtune' van het programma Triana, net op Ned 3. Is het intro van een metalnummer, ik ken het maar kan niet op de naam opkomen. Ms zelfs wel een Bay Area band, zo oud is het al geloof ik..
Das hem!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jason Mraz - I'm Yours misschien, die lijkt namelijk erg veel op Israel Kamakawiwo'ole...
Nee dat is hem niet en die is niet meer zo nieuw, het is echt een nieuw nummer met een spaanse zangeres! De titel is ook spaans volgensmij!quote:
chris isaac - wicked game?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb al dagen een liedje in mijn hoofd maar weet niet welke...
-Het is heel erg cheesy, zo'n typisch bruiloften nummer ()
-Het wordt gezongen door een rokerige mannenstem ()
-Het is iets van; "(now?) I am so in love with you" ( now, Iiihiiihiiiiii am sooo in looove with you...)
Iemand?![]()
Deze misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-Het is iets van; "(now?) I am so in love with you" ( now, Iiihiiihiiiiii am sooo in looove with you...)
Iemand?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, die is het niet, al snap ik de gedachte. Het is meer richting de Joe Crocker kant....
Maar thanks
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand?![]()
Ik twijfelde nog zo hequote:
Nee, ik zei wel cheesy, maar zó erg is het nog niet...quote:
Ik kwam nog wel erger tegen, maar dat durfde ik hier niet eens te postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, ik zei wel cheesy, maar zó erg is het nog niet...
Iets van Marvin Gaye, Barry White?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog zo he
[..]
Nee, ik zei wel cheesy, maar zó erg is het nog niet...
Ja als ik dat wist... Ik durf niet eens een van hen uit te sluitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iets van Marvin Gaye, Barry White?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand?![]()
gokjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet en die is niet meer zo nieuw, het is echt een nieuw nummer met een spaanse zangeres! De titel is ook spaans volgensmij!
of deze msschienquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand?![]()
ik vond t klinken als metallica, of zeg ik nu iets heel stomsquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
*schop*
Net zat ie ook in de leader van het programma. Zo om 2015u nog een kans tijdens de aftiteling. Er moet een metalFokker zijn die dat kent..
Ohw, het klinkt enigszins als de band Paradox, Duitse trash eind jaren 80, ms helpt dat..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Niconigger het volgende:
Weet iemand welk nummer ze gebruiken voor de aankondiging van 90210 en Gossip Girl op net5?
http://www.metrolyrics.com/be-alright-lyrics-decemberadio.htmlquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Poltjer het volgende:
Hoi iedereen,
Heeft iemand enig idee wat de titel is van dit lied dat ik vanochtend op de radio hoorde?
Stukje uit het lied:
"A new day is coming, oh, oh, yeah yeah. Keep your head up high, everything is gonna be allright"
enz..
Wie kan me hiermee helpen. Ik hoop dat je het lied kent.
Tnx
Is 'em helaas niet.quote:http://www.metrolyrics.com/be-alright-lyrics-decemberadio.html
kon geen audio vinden helaas..
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Poltjer het volgende:
Hoi iedereen,
Heeft iemand enig idee wat de titel is van dit lied dat ik vanochtend op de radio hoorde?
Stukje uit het lied:
"A new day is coming, oh, oh, yeah yeah. Keep your head up high, everything is gonna be allright"
enz..
Tnx
quote:
Over de muur - Henk Westbroek ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef Lik het volgende:
Ik zoek dat lied over het ijzeren gordijn.
Nederlandstalig gezongen.
Klein Orkestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Over de muur - Henk Westbroek ??
klopt, ik wilde t net aanpassen..quote:
Aight jij bent mijn held!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef Grand_Avenue het volgende:
Hoi,
Wij zitten hier al de hele dag onze kop te breken over een liedje, we weten de naam en de naam van de band niet .
Het is opgenomen in een huiskamer ( een typische jaren 80 huiskamer met lelijk bloemetjes behang) het liedje is ook waarschijnelijk uit die tijd. Als ik het mij goed herriner zijn het alleen maar vrouwen, de leedzangeres heeft een grote hoge hoed op met een soort piloten/skibril. Het liedje is een beetje rock-achtig. Ik heb de clip een keer op TMF gezien bij een programma waar ze allemaal oude nummers draaien ( volgens mij tmf classics).
Ik hoop dat jullie het wel weten.
Groetjes grand.
ik denk aan dezequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef Grand_Avenue het volgende:
Hoi,
Wij zitten hier al de hele dag onze kop te breken over een liedje, we weten de naam en de naam van de band niet .
Het is opgenomen in een huiskamer ( een typische jaren 80 huiskamer met lelijk bloemetjes behang) het liedje is ook waarschijnelijk uit die tijd. Als ik het mij goed herriner zijn het alleen maar vrouwen, de leedzangeres heeft een grote hoge hoed op met een soort piloten/skibril. Het liedje is een beetje rock-achtig. Ik heb de clip een keer op TMF gezien bij een programma waar ze allemaal oude nummers draaien ( volgens mij tmf classics).
Ik hoop dat jullie het wel weten.
Groetjes grand.
Da's niet zo gek, want zo klonk veel metal uit die tijd. Het is ook terug te kijken op Uitzendinggemist dus metalheads, help! Zoek daar Triana en luister het intro.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik vond t klinken als metallica, of zeg ik nu iets heel stoms
Hartstikke bedankt!!quote:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Poltjer het volgende:
Hoi iedereen,
Stukje uit het lied:
enz..
Tnx
Twin - A New Day
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
Dat staat zo te zien gewoon in de comments.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand het liedje wat wordt afgespeeld in het begin?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gemaakt in de Electrabel reclame. Piano muziek en een 'zacht' deuntje. Iemand?
Beetje vaag, maar goed.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:26 schreef Haarbalpasta het volgende:
Hoi allemaal! ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje, wat best lastig is om te omschrijven.
Het is een electro liedje, waarbij je de hele tijd van hoog naar laag de bass hoort en zo nu en dan omhoog. geeindigt met een typmachinebel, waarnaar het weer opnieuw begint.. Aan het eind hoor je een mannenstem die iets van Mars roept.
Kunnen jullie me helpen? Kan maar niet aan het liedje komen!
Staat de aflevering hier tussen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef Cone het volgende:
Ik keek vanochtend the Hills![]()
zo rond 10 uur ongeveer. Maar echt in het begin was er een heel lekker nummer !![]()
Dan niet de titelsong maar die daarnet na.
Weet iemand welke ik bedoel ?
quote:
Mijn dank is grootquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zoek er een die toch redelijk bekend is.
10-15 jaar geleden een soort samba liedje, met een kleine jongen ( neger ) en een blond meisje, zij dansten in de videoclip en het werd gezongen door een vrouw.
Echter ben ik de naam kwijt van het liedjewie o wie kan me helpen ?
Laatst was er ook een topic op Fok! over hoe het met die meisje is gegaan, echter gaat het mij om het liedje.
Pfff hoe kon ik m vergeten, de lambadaquote:
You're welcomequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pfff hoe kon ik m vergeten, de lambada
Thnx
Uit dit topic Help ik zoek .... # 187 uit 2006 (via Google)quote:quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie weet er hoe die schaatsmedley heet die ze ook overal in skihutten draaien en in piratenzalen??
Hij gaat zo: La lalala lala la lala lala
Alex Romano - Big bagz
Eddie Thoneick - I Wanna Freak Uquote:Op zondag 11 januari 2009 14:41 schreef Blaxje het volgende:
Afgelopen vrijdag bij The Creepshow of Clubbin' bij SLAMFM. Een nummer met een fijne beat, vrouwenstem die lijkt op iemand van de Sugababes die steeds iets herhaalt in de zin van "i wanna" blabla. Kan ook iets heel anders zijn overigens. Iemand een idee?
Nee, was 'm niet. Waarschijnlijk was het geen "i wanna". De soort beat komt wel een beetje in de buurt trouwens.quote:
Even het hele filmpje afgegaan..quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand het laatste nummer wat in dit filmpje gedraaid wordt? Zeg maar vanaf het moment dat die zon onder gaat.
Bvd
Is het toevallig niet Kate Ryan met Desenchanteequote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goede avond!
Ik ben de laatste tijd op zoek naar twee nummers. Vooral de eerste is echt een uitdaging om te vinden.
Toen ik in de brugklas zat (2001 2002) keken we met Frans naar Franstalige videoclips (Alizee etc.) . Er was toen één of ander dance/pop achtig nummer gezongen door een dame die een beetje op Kate Ryan leek (haar muziek leek er ook wel wat op dacht ik). De enige woorden die ik nog weet, was dat het refrein begint met 'Heeey, je saaiiis (als say), (...)' De clip was erg zonnig/vrolijk en er dansten volgens mij een aantal dames in op een soort podium in de open lucht, maar het was niet live.
Sorry dat ik het zo lastig maak, ik ben benieuwd naar de reacties
aphex heeft zoveel nummers met piano. zat er een beat onder? of puur piano?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef BOVICE het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een nummer van Aphex twin. Aangezien de nummers namen hebben zoals :
vodshosn
daj123ndnx
etc.
weet ik het niet meer.
Het nummer was een pianonummer, maar niet Avril 14th.
volgens mij bestond de titel uit 2 woorden
BVD
Skylark - Thats more like (Original Mix)quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand het laatste nummer wat in dit filmpje gedraaid wordt? Zeg maar vanaf het moment dat die zon onder gaat.
Bvd
Nope maar de clip lijkt er wel een beetje op..quote:Op maandag 12 januari 2009 08:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Is het toevallig niet Kate Ryan met Desenchantee
In Grid - Tu Es Foutuquote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Nope maar de clip lijkt er wel een beetje op..
Van Kate Ryan ken ik alle nummers
Kan heel veel zijn, maar misschienquote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef BOVICE het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een nummer van Aphex twin. Aangezien de nummers namen hebben zoals :
vodshosn
daj123ndnx
etc.
weet ik het niet meer.
Het nummer was een pianonummer, maar niet Avril 14th.
volgens mij bestond de titel uit 2 woorden
BVD
ik heb hem al:quote:Op maandag 12 januari 2009 11:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan heel veel zijn, maar misschien
? Redelijk bekend nummer...
Open zelf een topic, lees de OP maar eens..quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef Niguez het volgende:
Een paar typisch Spaanse nummers. Ga zaterdag naar Barcelona en wil al een beetje in de stemming komen
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Was het ook een hit in Nederland of had de docent het uit de Franse hitparade geplukt, weet je dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben de laatste tijd op zoek naar twee nummers. Vooral de eerste is echt een uitdaging om te vinden.
Toen ik in de brugklas zat (2001 2002) keken we met Frans naar Franstalige videoclips (Alizee etc.) . Er was toen één of ander dance/pop achtig nummer gezongen door een dame die een beetje op Kate Ryan leek (haar muziek leek er ook wel wat op dacht ik). De enige woorden die ik nog weet, was dat het refrein begint met 'Heeey, je saaiiis (als say), (...)' De clip was erg zonnig/vrolijk en er dansten volgens mij een aantal dames in op een soort podium in de open lucht, maar het was niet live.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:11 schreef Niguez het volgende:
Oké
Op 0:40 met Robredo en op 1:30 met Nadal...
Bij voorbaat dank
El Mudo - Chacaronquote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef f0reverLuv het volgende:
ik zoek dus dit liedje... ik heb het gehoord in een discotheek aan de zee...
Geen dank.quote:
FruityLoops heeft dat toch wel? Anders zoek bij Google op timpani.wavquote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef dj_kris het volgende:
Ik zit al een tijd op internet te zoeken naar een pauk geluid, maar tevergeefs. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?
Alvast bedankt!
Kris
Iemand...?:Squote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:34 schreef m1scha het volgende:
Ik zoek een nummer van de film talladega nights, tijdens de aankondiging van de films bij veronica op het moment dat je die auto in slow motion ziet crashen word er een nummer gespeeld hoe heet dit nummer?
Sorry dat zo weinig info heb maar dit is alles wat ik weet alvast bedankt
Is dat een Jamba ringtone toevallig?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef mcjoel het volgende:
wie weet de naam van deze lekkere hit: http://www.megaupload.com/nl/?d=13JW4LAM
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Chooselife het volgende:
clipje met een blanke gast met zwart haar. Veel disco-invloeden, glitters, space. Heel erg retro-look.
Kwam wel eens op TMF voorbij.
Wie o wie?
1)quote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef aaadt het volgende:
Hey iedereen,
Kom net terug van wintersport en wil graag 2 nummers weten, ze zijn wel herkenbaar aan de omschrijving waarschijnlijk
1) een nummer met geweerschoten erin
2) een remix van lange frans met een dance nummer
Bij voorbaat is mijn dank groot
1. M.I.A. - Paper Planesquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef aaadt het volgende:
Hey iedereen,
Kom net terug van wintersport en wil graag 2 nummers weten, ze zijn wel herkenbaar aan de omschrijving waarschijnlijk
1) een nummer met geweerschoten erin
2) een remix van lange frans met een dance nummer
Bij voorbaat is mijn dank groot
Hmm disco, retro, en ruimte/space. Kun je meer vertellen over wat je in de clip zag? Wat deed die blanke man met zwart haar bijvoorbeeld?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dit is 'm niet.
Het is meer ruimte/space achtig. En iets meer underground dan dit.
Deze?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef Chooselife het volgende:
clipje met een blanke gast met zwart haar. Veel disco-invloeden, glitters, space. Heel erg retro-look.
Kwam wel eens op TMF voorbij.
Wie o wie?
wilde gokquote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goede avond!
Ok, vlagen staan me bij: Veel glitter/space/retro decors. Van die Jackson-5-can-you-feel-it / blame it on the boogie invloeden.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hmm disco, retro, en ruimte/space. Kun je meer vertellen over wat je in de clip zag? Wat deed die blanke man met zwart haar bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ok, vlagen staan me bij: Veel glitter/space/retro decors. Van die Jackson-5-can-you-feel-it / blame it on the boogie invloeden.
Een blanke man met kort zwart haar (soort Donny Osmond) en prodent-smile is aan het dansen, in een maffia/al capone-pakje met gympen eronder en een wandelstok.
Wordt veel gedanst in die clip. En deze meneer, een onbekende, is de zanger/danser.
Leaf - Wonderwoman?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Samson het volgende:
Ik hoor net dat nummer weer wat ook in "hoe schoon is jouw huis" steeds te horen was. Wonder woman. Ik zoek het net, maar misschien is dit de titel niet, iemand een idee?
Origineel is idd van Elvis.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek het nummer dat vanaf 0:06 begint:
Volgens mij is het Elvis Presley, maar ik kan alleen maar de rustige versie vinden en niet de versie die in het filmpje voorkomt.
Edit, ik heb m al, het is gewoon de theme song van een oude serie, wonder womanquote:
Hmmmm hier zitten alle aspecten in die ik noem en tot het refrein dacht ik zelfs dat het 'm was.. Maar het is hem nietquote:
Bedankt, maar dit is helaas de slome versie, heb de andere nog niet kunnen vinden.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Samson het volgende:
Ik hoor net dat nummer weer wat ook in "hoe schoon is jouw huis" steeds te horen was. Wonder woman. Ik zoek het net, maar misschien is dit de titel niet, iemand een idee?
de link van het filmpje die in de adresbalk van je internetbrowser staat kopieren en simpelweg hier plakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
wil iemand even uitleggen hoe ik een filmpje hier post, zoals hierboven...
http://staatamsterdam.blogspot.com/ hier staat ie in ieder geval..quote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef dill het volgende:
Ik zoek het piano nummer onder die nieuwe commercial (voor mij is ie nieuw tenminste) van Mtv.
Het beeld gaat heel traag van links naar rechts, heeft een goudgele/bruine gloed of filter en aan het eind is een of andere vent te zien. Daarna krijg je dat beeld met For the love of Mtv. Ze hebben er meerdere maar als je m hebt gezien moet je m met bovenstaande omschrijving wel herkennen. Weet iemand wat voor stuk piano dat is? Of van wie?
Dat is het embedded linkje, die moet je niet pakken, want die werkt hier niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
<object width="400" height="302"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2354231&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" /><embed data-src="http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2354231&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" width="400" height="302"></embed></object><br /><a href="http://vimeo.com/2354231">For the love of M</a> from <a href="http://vimeo.com/user908586">MTVShorts1</a> on <a href="http://vimeo.com">Vimeo</a>.
Thanks, volgens mij is t gelukt, pff newbie hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is het embedded linkje, die moet je niet pakken, want die werkt hier niet.
Je moet de link uit de adresbalk bovenin je browser pakken.
no probsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Thanks, volgens mij is t gelukt, pff newbie he
http://www.dumpert.nl/med(...)eek_in_de_ether.htmlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:08 schreef ook_gek het volgende:
il zoek een nummer dat geen stijl gebruikt op de radio om reclame te maken voor hun eigen tv zender.
En het nummer wordt zeer veel op 3fm gedraaid zegt men. Op 538 hoor je hem nooit.
Het is een house nummer denk ik.
Geen idee hoe je hem verder kan omschrijven
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eek_in_de_ether.html
ik weet niet hoe het liedje heet
juist dat is hemquote:
Van Max Richter dus, From the Rue Vilin.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
http://staatamsterdam.blogspot.com/ hier staat ie in ieder geval..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef fetss het volgende:
ik zoek een oud liedje!, dacht eerst dat het van t-spoon was... maar ik begin nu toch te twijfelen..
het liedje herhaalt zich de hele tijd..
a night to live(volgensmij), tu tu tuu du tu duuu....
alvast bedankt!
volgensmij hé maar het is ook een heeel oud nummer...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:34 schreef Logician het volgende:
Deed me denken aan Alphabeat 10,000 Nights maar kan geen a night to live daar in vinden
Hele wilde gokquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef fetss het volgende:
ik zoek een oud liedje!, dacht eerst dat het van t-spoon was... maar ik begin nu toch te twijfelen..
a night to live, tu tu tuu du tu duuu....
alvast bedankt!
Ha, die eerste zocht ik toevallig ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als we toch gaan gokken![]()
amber - this is your night
Dr.Alban - It's my life
Suzanne Vega - Tom's Diner?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef fetss het volgende:
alvast bedankt!
?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:00 schreef fetss het volgende:
alvast bedankt!
Iemand?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:20 schreef jhb86 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 70 of 80.
Het refrein gaat ongeveer zo:
tonight tonight,
new york new york (of iets daarop klinkend)
tonight tonight
new york new york (of iets daarop klinkend)
whohohohohoo whohoo
whohohohohoo whohoo
Het is een beetje disco achtig.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Wat ik kon vinden op internet:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:05 schreef gravis01 het volgende:
voor de belgische fokkers:
op het programma 'de bedenkers' op één draaien ze een vet elektro/house nummer gisteren.
Iemand die weet hoe dit noemt? Kan je wel zeggen dat er niet in gezongen wordt.
grtz,
gravis01
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef jhb86 het volgende:
Helaas, het zijn ze allemaal niet. Het is ook al weer een tijdje geleden dat ik het nummer gehoord heb. Ben er nu denk ik zo'n half jaar naar op zoek. Nu ik er zo over na denk ik het toch minder disco (alleen het refrein). Het liedje heeft toch meer een liefdes thema.
En dat whohohohohoho deel wordt in een heel typerend deuntje gezongen
Hoop dat dit jullie wat verder kan helpen
Het nummer wordt gezongen door één manquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Niconigger het volgende:
Weet iemand welk nummer ze gebruiken voor de aankondiging van 90210 en Gossip Girl op net 5?
quote:
Ik moest heel erg diep graven, want ook al kon ik het liedje dat je zoekt zó meezingen, de vraag bleef: "Wie zong dat ook alweer?"quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef jhb86 het volgende:
Helaas, het zijn ze allemaal niet. Het is ook al weer een tijdje geleden dat ik het nummer gehoord heb. Ben er nu denk ik zo'n half jaar naar op zoek. Nu ik er zo over na denk ik het toch minder disco (alleen het refrein). Het liedje heeft toch meer een liefdes thema.
En dat whohohohohoho deel wordt in een heel typerend deuntje gezongen
Hoop dat dit jullie wat verder kan helpen
Ah! Tuurlijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest heel erg diep graven, want ook al kon ik het liedje dat je zoekt zó meezingen, de vraag bleef: "Wie zong dat ook alweer?"
Te fout voor woorden!
M.I.A. - Paper Planesquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef kvdv het volgende:
Ik zoek dat nummer (vrij hip volgens mij atm maar ik volg dat niet zo) waarbij je telkens 4 pistoolschoten hoort en gezang van kinderen. Gaat zoiets als:
lala-lalala-lalalalalalaaaa
*paf paf paf paf*
lala-lala laaaa
iemand?
Ken zo ff geen lyrics namelijk...
Helemaal goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
[url=http:// www.youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g]M.I.A. - Paper Planes[/url]
Graag gedaan.quote:
Jup deze bedoelde ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest heel erg diep graven, want ook al kon ik het liedje dat je zoekt zó meezingen, de vraag bleef: "Wie zong dat ook alweer?"
Te fout voor woorden!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef LasTeR het volgende:
Heeft iemand enig idee welk liedje of waar het beginstuk van het volgende filmpje vandaan komt? Begint bij 0:10.
Alvast bedankt!
Edit: Want volgens mij komt dit van een bestaand volkslied...
quote:The soundtrack for the opening scene begins with the Ranz des Vaches melody, well-known for its inclusion in Gioachino Rossini's William Tell Overture.
were sorry, this video is no longer available.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef NordicBlue het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet dat in de 1e 10 seconden(intro) van dit filmpje word gebruikt:
Aftiteling zegt: Strings Intro , maar daar kan ik niet zoveel mee.
Heb hem net gekeken dus doet het gewoon hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
were sorry, this video is no longer available.
apart, bij mij net niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heb hem net gekeken dus doet het gewoon hoor.
Er staat: Ultra Ben Buja - Strings Intro en aangezien Ultra Ben Buja de maker van het filmpje is, zal hij het zelf wel gemaakt hebben in FL Studio o.i.d. Wellicht hem even een bericht sturen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef NordicBlue het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet dat in de 1e 10 seconden(intro) van dit filmpje word gebruikt:
Het doet me een beetje aan de intro van Frozen van Madonna denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef NordicBlue het volgende:
beetje wel, maar dat is het zeer zeker nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het doet me een beetje aan de intro van Frozen van Madonna denken.
N.E.R.D. - Rockstarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:36 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een nummer njah en volgens mij hete 't rockstar maar blijkbaar niet 't enige nummer en ik kan natuurlijk degene die ik zoek niet vinden.
Tekst klonk als dit (kweetniet of 't klopt maar dit is wat ik verstond)
Someone...
They call a rockstar
............................
Rolling Stones - Sympathy for the devilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Zoek een liedje
stukje gaat ongeveer zo
I've been around a long long time, back till the time of jesus christ
b.v.d.
Heb inmiddels al wat meer geresearched en het blijkt dat de muziek speciaal gecomponeerd is door ralf hildenbeutel. Op zijn site heb ik een album gevonden 'Lucy's Dream' en op iTunes net gekocht... Het is echt prachtig!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef StefanFM het volgende:
Ok ik zie net de nieuwe commercial van Maandag en vraag me af of iemand weet waar deze muziek van is...
Ik heb m alquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef BasEnAad het volgende:
Volgens mij is er ook een Limburgseversie van dit liedje, weet iemand hoe die heet?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:35 schreef RientjevanderAersmade het volgende:
Er was eind jaren 90 zo'n bandje dat als eerste single een nummer had met de muziek erin van de Jackson 5 - can you feel it.
In de tweede clip had ze een jurkje aan gemaakt van CD's
Ik kan me de naam van die band of dat nummer niet herinneren.
Ik kan me alleen nog herinneren dat het altijd klonk in dat eerste singeltje of ze zong: "What you gonna do you put a chimney on her, what you gonna do you put a chimney on her, what you gonna do"
Uiteraard zong ze dat niet, maar zo klonk het. En dan had je iedere keer van dat jackson 5 nummer: tiediediedieeeee
dank je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
http://www.lyricstime.com/tamperer-f-maya-feel-it-lyrics.htmlquote:You got it on the side
A little one night thing
I've bought it over and it's time I will forgive you
Well I'm not letting go
But don't forget I know
You made your bed and she was in it, no no no
What's she gonna look like with a chimny on her
Well, I'm not blaming you
But you're still hangin' round
And she's so crazy, tell you now I just don't trust her
She thinks she's right on time
But I think she crossed the line
But I'm ready for the ride I'm ready if it's, but in time
Deze misschien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Heeft iemand hier rond 15.55 uur toevallig naar Fresh FM geluisterd? Toen werd het liedje gedraaid waar ik al sinds de zomer naar op zoek ben. Het is een Spaans/Braziliaans nummer of heeft in ieder geval die invloeden, het is een nummer waar je goed op kan dansen. Het eindigt met een geluid als "ta da da". Beetje vaag maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Ik heb al gegoogled op de playlist en die gevonden op een fansite, maar de nummers die rond, voor en na die tijd op die lijst staan zijn allemaal niet het nummer wat ik zoek en wat dus gedraaid is (ik heb ze een voor een bekeken op YouTube maar nee).
Iemand die het ook heeft gehoord en weet welk nummer ik bedoel?
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef Fortitudo het volgende:
ik zoek een lideje zonder tekst volgens mij
pompompom tututut tututut met dwarsfluiten en een beetje trom lijkt wel een beetj e een kerstliedje. t is wel bekend en wel vrolijk
Deze?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:53 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]Helaas, die is het niet. Het is een opzwepend nummer, er worden ook instrumenten in gebruikt. Ik denk slaginstrumenten maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval bedankt voor het zoeken
Misschien die nieuwe remix van Kaoma - Lambada?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Heeft iemand hier rond 15.55 uur toevallig naar Fresh FM geluisterd? Toen werd het liedje gedraaid waar ik al sinds de zomer naar op zoek ben. Het is een Spaans/Braziliaans nummer of heeft in ieder geval die invloeden, het is een nummer waar je goed op kan dansen. Het eindigt met een geluid als "ta da da". Beetje vaag maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Ik heb al gegoogled op de playlist en die gevonden op een fansite, maar de nummers die rond, voor en na die tijd op die lijst staan zijn allemaal niet het nummer wat ik zoek en wat dus gedraaid is (ik heb ze een voor een bekeken op YouTube maar nee).
Iemand die het ook heeft gehoord en weet welk nummer ik bedoel?
Ian Oliver - Skankinquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:09 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Misschien die nieuwe remix van Kaoma - Lambada?
Kan hem ff zo snel niet vinden op YT maar die is regelmatig op Fresh FM.
Wat is Lambada toch een bazen nummerquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef T42 het volgende:
ik zat zondag avond in de auto, toen er een nederlands liedje voorbij kwam.
muziek was van het dorp (wim sonnevelt)
maar de text was moderner
zoals dit in refrein zat:
op de laptop van mijn vader zag ik de porno filetjes staan
de jongens dansen op house muziek
ofwel een moderne versie van het dorp
wie weet de naam en artiest van dit liedje?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:30 schreef -Trinity- het volgende:
Ik zoek een liedje dat net nog op MTV was, nr 8 bij de Breakfast top 10 volgens mij. In de clip zingt een man over de liefde terwijl 'ie continu een lucifer vasthoudt...
JerryC - Canon Rockquote:
bedankt..quote:
Geen dank.quote:
Etienne de Crecy - Am I Wrongquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef Gorgelmuil het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van een paar jaar geleden, waarvan ik alleen de clip kan omschrijven...
In die clip stond een koe aan een lopende band. Van die koe werd steeds een plak afgesneden en een soort van hamburger gemaakt. Hij groeide aan doordat hij steeds te eten kreeg...
Kan iemand hier iets mee?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef Gorgelmuil het volgende:
JAAA! Bedankt!!
Check de oldstyle tmf beelden
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:04 schreef Compass het volgende:
Vanaf 0:34 hoor je een snel plopgeluidje van welk nummer is dat?
Aldus Wiki.quote:Er zijn twee zangeressen in Alegria. De witte zangeres staat voor vreugde en plezier. De zwarte zangeres is de donkere kant van de witte. Samen zorgen zij voor de zang in de show
moeten zijn.quote:Vocals - Dutch Robinson (2) , Francesca Gagnon
Sia - Buttonsquote:Op zondag 18 januari 2009 14:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een liedje, beetje house/dance achtig en ze zingen vaak : Walk away from your lover.. hoorde hem vandaag op slam fm maar ze zeiden de naam niet
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand dit voor me op mp3 krijgen?
http://www.ravenwoodmusic(...)?rand=1232235579_108
Het heet Melisma Alleluia en het is nergens te vinden behalve daar en om het te downloaden moet ik mijn bedrijf invullen, nou gedaan enzo, maar dat accepteren ze dus niet.
Ik vond iets anders dan Da_Sandmanquote:Op zondag 18 januari 2009 15:16 schreef rene90 het volgende:
Ik zoek; zangeres(en) van de titelsong van cirque du soleil, van alegria.
Mercikes
http://www.cirquedusoleil(...)ers/singer_white.htmquote:Performed by:
Malika Alaoui Ismaili
was trouwens niet moeilijk om al deze info te vindenquote:The CD soundtrack's lead vocals are provided by opera-trained French-Canadian Francesca Gagnon.
Mod helpt mod.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik vond iets anders dan Da_Sandman
[..]
http://www.cirquedusoleil(...)ers/singer_white.htm
maar waarschijnlijk is zij de huidige 'white singer'. Want op wiki staat ook.
[..]
was trouwens niet moeilijk om al deze info te vinden
dit misschien?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef Under_Score het volgende:
hey, ik zoek een duitstalig liedje, het was een soort soft rock nummer vrolijk en redelijk snel en er wordt herhaaldelijk beep beep in gezongen, verder weet ik zo niet veel meer van het nummer, maar volgens mij ging het ook over een vrachtwagen of snelweg.
het klonk vrij oud ( begin jaren 80 of eerder )
was een tijdje geleden op city rock.
het is trouwens niet the beep beep song.
weet iemand de titel en of de artiest?
Kraftwerkquote:
ook leuk, maar nee. het was echt een rock liedje en geen electronica. er zat dus ook zang in en dat is bij autobahn op wat korte kreten na niet het geval. het beep beep was dus ook echt gezongen.quote:
Dan zoek je maar lekker verder. Warez requests worden niet behandeld, lees de OP maar..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zoek de mp3:
Faulty Jeans: Say Hey
Betaald is prima, PM is beter
Goed gesprokenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan zoek je maar lekker verder. Warez requests worden niet behandeld, lees de OP maar..
Deze misschien?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:13 schreef timbook2 het volgende:
Hallo,
ik ben op zoek naar een remix/remake van De La Soul - Keeping the faith.
Het gaat hier vooral om het fluit-sampletje in het begin. Dit is, ik denk in de jaren 90, minstens 1 keer gebruikt voor een slecht happy hardcore nummertje. Dat/die nummer(s) zoek ik!
Iemand?
Ik zeg toch: BETAALD is prima..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan zoek je maar lekker verder. Warez requests worden niet behandeld, lees de OP maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |