Jup deze bedoelde ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest heel erg diep graven, want ook al kon ik het liedje dat je zoekt zó meezingen, de vraag bleef: "Wie zong dat ook alweer?"
Te fout voor woorden!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef LasTeR het volgende:
Heeft iemand enig idee welk liedje of waar het beginstuk van het volgende filmpje vandaan komt? Begint bij 0:10.
Alvast bedankt!
Edit: Want volgens mij komt dit van een bestaand volkslied...
quote:The soundtrack for the opening scene begins with the Ranz des Vaches melody, well-known for its inclusion in Gioachino Rossini's William Tell Overture.
were sorry, this video is no longer available.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef NordicBlue het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet dat in de 1e 10 seconden(intro) van dit filmpje word gebruikt:
Aftiteling zegt: Strings Intro , maar daar kan ik niet zoveel mee.
Heb hem net gekeken dus doet het gewoon hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
were sorry, this video is no longer available.
apart, bij mij net niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heb hem net gekeken dus doet het gewoon hoor.
Er staat: Ultra Ben Buja - Strings Intro en aangezien Ultra Ben Buja de maker van het filmpje is, zal hij het zelf wel gemaakt hebben in FL Studio o.i.d. Wellicht hem even een bericht sturen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef NordicBlue het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet dat in de 1e 10 seconden(intro) van dit filmpje word gebruikt:
Het doet me een beetje aan de intro van Frozen van Madonna denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:09 schreef NordicBlue het volgende:
beetje wel, maar dat is het zeer zeker nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het doet me een beetje aan de intro van Frozen van Madonna denken.
N.E.R.D. - Rockstarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:36 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een nummer njah en volgens mij hete 't rockstar maar blijkbaar niet 't enige nummer en ik kan natuurlijk degene die ik zoek niet vinden.
Tekst klonk als dit (kweetniet of 't klopt maar dit is wat ik verstond)
Someone...
They call a rockstar
............................
Rolling Stones - Sympathy for the devilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 05:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Zoek een liedje
stukje gaat ongeveer zo
I've been around a long long time, back till the time of jesus christ
b.v.d.
Heb inmiddels al wat meer geresearched en het blijkt dat de muziek speciaal gecomponeerd is door ralf hildenbeutel. Op zijn site heb ik een album gevonden 'Lucy's Dream' en op iTunes net gekocht... Het is echt prachtig!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:32 schreef StefanFM het volgende:
Ok ik zie net de nieuwe commercial van Maandag en vraag me af of iemand weet waar deze muziek van is...
Ik heb m alquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:21 schreef BasEnAad het volgende:
Volgens mij is er ook een Limburgseversie van dit liedje, weet iemand hoe die heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |