Suzanne Vega - Tom's Diner?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef fetss het volgende:
ik zoek een oud liedje!, dacht eerst dat het van t-spoon was... maar ik begin nu toch te twijfelen..
het liedje herhaalt zich de hele tijd..
a night to live, tu tu tuu du tu duuu....
alvast bedankt!
?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:00 schreef fetss het volgende:
ik zoek een oud liedje!, dacht eerst dat het van t-spoon was... maar ik begin nu toch te twijfelen..
het liedje herhaalt zich de hele tijd..
a night to live, tu tu tuu du tu duuu....
alvast bedankt!
Iemand?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:20 schreef jhb86 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 70 of 80.
Het refrein gaat ongeveer zo:
tonight tonight,
new york new york (of iets daarop klinkend)
tonight tonight
new york new york (of iets daarop klinkend)
whohohohohoo whohoo
whohohohohoo whohoo
Het is een beetje disco achtig.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Wat ik kon vinden op internet:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:05 schreef gravis01 het volgende:
voor de belgische fokkers:
op het programma 'de bedenkers' op één draaien ze een vet elektro/house nummer gisteren.
Iemand die weet hoe dit noemt? Kan je wel zeggen dat er niet in gezongen wordt.
grtz,
gravis01
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef jhb86 het volgende:
Helaas, het zijn ze allemaal niet. Het is ook al weer een tijdje geleden dat ik het nummer gehoord heb. Ben er nu denk ik zo'n half jaar naar op zoek. Nu ik er zo over na denk ik het toch minder disco (alleen het refrein). Het liedje heeft toch meer een liefdes thema.
En dat whohohohohoho deel wordt in een heel typerend deuntje gezongen
Hoop dat dit jullie wat verder kan helpen
Het nummer wordt gezongen door één manquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Niconigger het volgende:
Weet iemand welk nummer ze gebruiken voor de aankondiging van 90210 en Gossip Girl op net 5?
quote:
Ik moest heel erg diep graven, want ook al kon ik het liedje dat je zoekt zó meezingen, de vraag bleef: "Wie zong dat ook alweer?"quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef jhb86 het volgende:
Helaas, het zijn ze allemaal niet. Het is ook al weer een tijdje geleden dat ik het nummer gehoord heb. Ben er nu denk ik zo'n half jaar naar op zoek. Nu ik er zo over na denk ik het toch minder disco (alleen het refrein). Het liedje heeft toch meer een liefdes thema.
En dat whohohohohoho deel wordt in een heel typerend deuntje gezongen
Hoop dat dit jullie wat verder kan helpen
Ah! Tuurlijk!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest heel erg diep graven, want ook al kon ik het liedje dat je zoekt zó meezingen, de vraag bleef: "Wie zong dat ook alweer?"
Te fout voor woorden!
M.I.A. - Paper Planesquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef kvdv het volgende:
Ik zoek dat nummer (vrij hip volgens mij atm maar ik volg dat niet zo) waarbij je telkens 4 pistoolschoten hoort en gezang van kinderen. Gaat zoiets als:
lala-lalala-lalalalalalaaaa
*paf paf paf paf*
lala-lala laaaa
iemand?
Ken zo ff geen lyrics namelijk...
Helemaal goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
[url=http:// www.youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g]M.I.A. - Paper Planes[/url]
Graag gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |