Etienne de Crecy - Am I Wrongquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef Gorgelmuil het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van een paar jaar geleden, waarvan ik alleen de clip kan omschrijven...
In die clip stond een koe aan een lopende band. Van die koe werd steeds een plak afgesneden en een soort van hamburger gemaakt. Hij groeide aan doordat hij steeds te eten kreeg...
Kan iemand hier iets mee?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef Gorgelmuil het volgende:
JAAA! Bedankt!!
Check de oldstyle tmf beelden
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:04 schreef Compass het volgende:
Vanaf 0:34 hoor je een snel plopgeluidje van welk nummer is dat?
Aldus Wiki.quote:Er zijn twee zangeressen in Alegria. De witte zangeres staat voor vreugde en plezier. De zwarte zangeres is de donkere kant van de witte. Samen zorgen zij voor de zang in de show
moeten zijn.quote:Vocals - Dutch Robinson (2) , Francesca Gagnon
Sia - Buttonsquote:Op zondag 18 januari 2009 14:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zoek een liedje, beetje house/dance achtig en ze zingen vaak : Walk away from your lover.. hoorde hem vandaag op slam fm maar ze zeiden de naam niet
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
Kan iemand dit voor me op mp3 krijgen?
http://www.ravenwoodmusic(...)?rand=1232235579_108
Het heet Melisma Alleluia en het is nergens te vinden behalve daar en om het te downloaden moet ik mijn bedrijf invullen, nou gedaan enzo, maar dat accepteren ze dus niet.
Ik vond iets anders dan Da_Sandmanquote:Op zondag 18 januari 2009 15:16 schreef rene90 het volgende:
Ik zoek; zangeres(en) van de titelsong van cirque du soleil, van alegria.
Mercikes
http://www.cirquedusoleil(...)ers/singer_white.htmquote:Performed by:
Malika Alaoui Ismaili
was trouwens niet moeilijk om al deze info te vindenquote:The CD soundtrack's lead vocals are provided by opera-trained French-Canadian Francesca Gagnon.
Mod helpt mod.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik vond iets anders dan Da_Sandman
[..]
http://www.cirquedusoleil(...)ers/singer_white.htm
maar waarschijnlijk is zij de huidige 'white singer'. Want op wiki staat ook.
[..]
was trouwens niet moeilijk om al deze info te vinden
dit misschien?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:42 schreef Under_Score het volgende:
hey, ik zoek een duitstalig liedje, het was een soort soft rock nummer vrolijk en redelijk snel en er wordt herhaaldelijk beep beep in gezongen, verder weet ik zo niet veel meer van het nummer, maar volgens mij ging het ook over een vrachtwagen of snelweg.
het klonk vrij oud ( begin jaren 80 of eerder )
was een tijdje geleden op city rock.
het is trouwens niet the beep beep song.
weet iemand de titel en of de artiest?
Kraftwerkquote:
ook leuk, maar nee. het was echt een rock liedje en geen electronica. er zat dus ook zang in en dat is bij autobahn op wat korte kreten na niet het geval. het beep beep was dus ook echt gezongen.quote:
Dan zoek je maar lekker verder. Warez requests worden niet behandeld, lees de OP maar..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zoek de mp3:
Faulty Jeans: Say Hey
Betaald is prima, PM is beter
Goed gesprokenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan zoek je maar lekker verder. Warez requests worden niet behandeld, lees de OP maar..
Deze misschien?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:13 schreef timbook2 het volgende:
Hallo,
ik ben op zoek naar een remix/remake van De La Soul - Keeping the faith.
Het gaat hier vooral om het fluit-sampletje in het begin. Dit is, ik denk in de jaren 90, minstens 1 keer gebruikt voor een slecht happy hardcore nummertje. Dat/die nummer(s) zoek ik!
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |