quote:
quote:
quote:
quote:
-edit- onee laat maar.. er stond wat bij de reacties onder t filmpje maar niet over die 2...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)gan_de_aankomst.html
muziek vanaf 0.40 en 3:32
Dagelijks luister ik nu TMF dance om het weer te horenquote:Ik ben op zoek naar een dance nummer met Braziliaanse invloeden waarop een kalende man met een zonnebril op een springstok door de stad heen springt. Hij heeft een koptelefoon op die hij aan iedereen geeft en die mensen gaan dan 'meeswingen'.
Het is gewoon vreselijk dat tegenwoordig de naam van een nummer niet meer aan het einde te zien is bij TMF.
* Ame_thyst heeft de comments bij het filmpje gelezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
bij de reacties onder het filmpje staat Travelin' soldier van The Dixie Chicks..
jep, daarna heb ik mijn reactie ook aangepast. hopelijk komt er nog iemand die het wél weet..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb je überhaupt geluisterd naar het stukje dat ik poste?
Dat stuk wordt gebruikt ja maar niet tijdens 0.40
En dat was mijn vraag![]()
* Ame_thyst heeft de comments bij het filmpje gelezen
Okeyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
jep, daarna heb ik mijn reactie ook aangepast. hopelijk komt er nog iemand die het wél weet..
bedoel je die scene met dat hondje en die make-up? Dat is een ander nummer. Dat heet Goodbye Horses..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef PAA-053 het volgende:
In 'Silence of the Lambs', de bekende film uit 1991, is er op een gegeven moment een scene waarin je Buffalo Bill aan het rommelen ziet in zijn kelder. Hij draait een supergaaf jaren '80-nummer, dat hoor je enkele minuten lang op de achtergrond.
Als je op IMDB kijkt bij soundtrack, zie je een aantal nummers staan. Een daarvan is Savage Republic, met Real Men. Ik heb het idee dat dat dit nummer is...kan iemand dit bevestigen? Of weet iemand welke scene ik bedoel (vrijdag nog op TV geweest) en kan hij/zij mij zeggen welk nummer het is?
BVD!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef PAA-053 het volgende:
Ok....zal ff in de soundtrack kijken
Edit: Wow, wat een supervet nummerBedankt, NouMooiNiet!
X-Ray Dog - Fight for Gloryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)gan_de_aankomst.html
muziek vanaf 0.40 en 3:32
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
bedoel je die scene met dat hondje en die make-up? Dat is een ander nummer. Dat heet Goodbye Horses..
Tja.. 't is een variant op Popcorn van Hot Butter.quote:
Wat bedoel je als pieptoon?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Npec1010 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zoek een nummer van alweer een tijd geleden, er komt een hele herkenbare pieptoon in voor die als het ware tot een constante toon stuitert.
Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.
Alvast bedankt
Flatbeat misschien?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:08 schreef Npec1010 het volgende:
Uhm nouja, je hoort een toon die 'stuitert' dus steeds sneller tot op een geven moment het een constante toon wordt, de toon kan je vergelijken met een pieptoon of beter zon toon die een cardiograaf (haeteitme ding in ziekenhuis) maakt
Ik hoop dat dit helpt?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
heb onlangs een nummer gehoord, het genre was dance achtig en het ging als volgt:
no no - no no no no - no no no no - no no ladsgo swinging
het laaste kan misschien niet helemaal kloppen
Wie kan mij helpen??
bedankt
No Limitquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
heb onlangs een nummer gehoord, het genre was dance achtig en het ging als volgt:
Wie kan mij helpen??
bedankt
Dat nummer begint pas na een minuutquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
Wie kan mij helpen??
bedankt
Dit moet een grapje zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:39 schreef DJ_S_A_M_x het volgende:
hoi,
Wie kan mij helpen??
bedankt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Hey ik hoorde deze week dat James Blunt of James Morrison een nieuw liedje heeft en in duet ging met een spaanse zangeres, nu vond ik dat een mooi nummer, maar ik weet de titel niet en ik kan nergens informatie vinden?
Hellup!
Dat dacht ik dus ook. No Limit is al zo oud als de scheiding tussen Oost- en West-Duitsland (om eens wat anders te nemen dan de eeuwige weg naar Kralingen...).quote:
Misschien was de requester een beetje in de warquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:38 schreef ranja het volgende:
The Liars zijn meer garagerock, geen shoegaze. Wat ik er van ken tenminste.
potverdrie, tligt op 't puntje van tong ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef -chefke- het volgende:
oke ik heb een nummer:
wie weet welke artiest nummer dit is ?
Geen geluid hier, maar op basis van de tekst: Vandenberg - Burning Heart?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
potverdrie, tligt op 't puntje van tong ...
"this broken heart of mine" tra-la-la lalalalalaa
"this broken ....... of me will set me free"
oid
Dat gaat lastig worden... misschien kun je hier iets mee? Shoegazers: oa. My bloody valentinequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef FictionalFenna het volgende:
Nee, dat nummer is het echt niet (dat nummer van The Liars). Het nummer is gezongen door een man en de muziek lijkt qua stijl nog het meest op My Bloody Valentine. De band bevat de woorden garden, liar(s), lie of lies. Dit geldt hetzelfde voor het nummer, weet dus niet meer welke woorden waar bij horen.
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden... misschien kun je hier iets mee? Shoegazers: oa. My bloody valentine
Jason Mraz - I'm Yours misschien, die lijkt namelijk erg veel op Israel Kamakawiwo'ole...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef hierissieweer het volgende:
je hoort nu heel vaak een nummer, gezongen door een man op de radio. Het lief doet een beetje denken aan de(volgens mij is het zelfs als) melodie van someware over the rainbow
*schop*quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Modus het volgende:
De 'eindtune' van het programma Triana, net op Ned 3. Is het intro van een metalnummer, ik ken het maar kan niet op de naam opkomen. Ms zelfs wel een Bay Area band, zo oud is het al geloof ik..
Das hem!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jason Mraz - I'm Yours misschien, die lijkt namelijk erg veel op Israel Kamakawiwo'ole...
Nee dat is hem niet en die is niet meer zo nieuw, het is echt een nieuw nummer met een spaanse zangeres! De titel is ook spaans volgensmij!quote:
chris isaac - wicked game?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb al dagen een liedje in mijn hoofd maar weet niet welke...
-Het is heel erg cheesy, zo'n typisch bruiloften nummer ()
-Het wordt gezongen door een rokerige mannenstem ()
-Het is iets van; "(now?) I am so in love with you" ( now, Iiihiiihiiiiii am sooo in looove with you...)
Iemand?![]()
Deze misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-Het is iets van; "(now?) I am so in love with you" ( now, Iiihiiihiiiiii am sooo in looove with you...)
Iemand?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee, die is het niet, al snap ik de gedachte. Het is meer richting de Joe Crocker kant....
Maar thanks
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand?![]()
Ik twijfelde nog zo hequote:
Nee, ik zei wel cheesy, maar zó erg is het nog niet...quote:
Ik kwam nog wel erger tegen, maar dat durfde ik hier niet eens te postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, ik zei wel cheesy, maar zó erg is het nog niet...
Iets van Marvin Gaye, Barry White?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog zo he
[..]
Nee, ik zei wel cheesy, maar zó erg is het nog niet...
Ja als ik dat wist... Ik durf niet eens een van hen uit te sluitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iets van Marvin Gaye, Barry White?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand?![]()
gokjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet en die is niet meer zo nieuw, het is echt een nieuw nummer met een spaanse zangeres! De titel is ook spaans volgensmij!
of deze msschienquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand?![]()
ik vond t klinken als metallica, of zeg ik nu iets heel stomsquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
*schop*
Net zat ie ook in de leader van het programma. Zo om 2015u nog een kans tijdens de aftiteling. Er moet een metalFokker zijn die dat kent..
Ohw, het klinkt enigszins als de band Paradox, Duitse trash eind jaren 80, ms helpt dat..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Niconigger het volgende:
Weet iemand welk nummer ze gebruiken voor de aankondiging van 90210 en Gossip Girl op net5?
http://www.metrolyrics.com/be-alright-lyrics-decemberadio.htmlquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Poltjer het volgende:
Hoi iedereen,
Heeft iemand enig idee wat de titel is van dit lied dat ik vanochtend op de radio hoorde?
Stukje uit het lied:
"A new day is coming, oh, oh, yeah yeah. Keep your head up high, everything is gonna be allright"
enz..
Wie kan me hiermee helpen. Ik hoop dat je het lied kent.
Tnx
Is 'em helaas niet.quote:http://www.metrolyrics.com/be-alright-lyrics-decemberadio.html
kon geen audio vinden helaas..
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Poltjer het volgende:
Hoi iedereen,
Heeft iemand enig idee wat de titel is van dit lied dat ik vanochtend op de radio hoorde?
Stukje uit het lied:
"A new day is coming, oh, oh, yeah yeah. Keep your head up high, everything is gonna be allright"
enz..
Tnx
quote:
Over de muur - Henk Westbroek ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef Lik het volgende:
Ik zoek dat lied over het ijzeren gordijn.
Nederlandstalig gezongen.
Klein Orkestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Over de muur - Henk Westbroek ??
klopt, ik wilde t net aanpassen..quote:
Aight jij bent mijn held!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef Grand_Avenue het volgende:
Hoi,
Wij zitten hier al de hele dag onze kop te breken over een liedje, we weten de naam en de naam van de band niet .
Het is opgenomen in een huiskamer ( een typische jaren 80 huiskamer met lelijk bloemetjes behang) het liedje is ook waarschijnelijk uit die tijd. Als ik het mij goed herriner zijn het alleen maar vrouwen, de leedzangeres heeft een grote hoge hoed op met een soort piloten/skibril. Het liedje is een beetje rock-achtig. Ik heb de clip een keer op TMF gezien bij een programma waar ze allemaal oude nummers draaien ( volgens mij tmf classics).
Ik hoop dat jullie het wel weten.
Groetjes grand.
ik denk aan dezequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef Grand_Avenue het volgende:
Hoi,
Wij zitten hier al de hele dag onze kop te breken over een liedje, we weten de naam en de naam van de band niet .
Het is opgenomen in een huiskamer ( een typische jaren 80 huiskamer met lelijk bloemetjes behang) het liedje is ook waarschijnelijk uit die tijd. Als ik het mij goed herriner zijn het alleen maar vrouwen, de leedzangeres heeft een grote hoge hoed op met een soort piloten/skibril. Het liedje is een beetje rock-achtig. Ik heb de clip een keer op TMF gezien bij een programma waar ze allemaal oude nummers draaien ( volgens mij tmf classics).
Ik hoop dat jullie het wel weten.
Groetjes grand.
Da's niet zo gek, want zo klonk veel metal uit die tijd. Het is ook terug te kijken op Uitzendinggemist dus metalheads, help! Zoek daar Triana en luister het intro.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik vond t klinken als metallica, of zeg ik nu iets heel stoms
Hartstikke bedankt!!quote:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Poltjer het volgende:
Hoi iedereen,
Stukje uit het lied:
enz..
Tnx
Twin - A New Day
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
Dat staat zo te zien gewoon in de comments.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef Tabloid het volgende:
Weet iemand het liedje wat wordt afgespeeld in het begin?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:54 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek de muziek die wordt gemaakt in de Electrabel reclame. Piano muziek en een 'zacht' deuntje. Iemand?
Beetje vaag, maar goed.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:26 schreef Haarbalpasta het volgende:
Hoi allemaal! ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje, wat best lastig is om te omschrijven.
Het is een electro liedje, waarbij je de hele tijd van hoog naar laag de bass hoort en zo nu en dan omhoog. geeindigt met een typmachinebel, waarnaar het weer opnieuw begint.. Aan het eind hoor je een mannenstem die iets van Mars roept.
Kunnen jullie me helpen? Kan maar niet aan het liedje komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |