quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo is dat.. ik ben zo onvoorspelbaar dat het voorspelbaar wordt
wat voor plaatje zocht je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
ik kwam alleen even melden dat ik eindelijk het plaatje wat ik zocht heb gevonden
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatie
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatie
Snappen nee eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheikunde was wat makkelijker![]()
inderdaad en een poster van boven mijn bed!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.
ik vond het leuker om m zelf even te gaan zoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Snappen nee eigenlijk.
Scheikunde was wat makkelijker
Ga je 'm hier ook posten? Ik ben wel benieuwd of ik de omschrijving en het plaatje samen begrijp. Ik gok van niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vond het leuker om m zelf even te gaan zoeken
Dat is leuk jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef Californium het volgende:
[..]
al die pH's berekenen van zwakke en sterke basen of zuren
biologie / biochemie
ik vond: met de deur in huis vallen zo saaiquote:
zal me best doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je 'm hier ook posten? Ik ben wel benieuwd of ik de omschrijving en het plaatje samen begrijp. Ik gok van niet.
Ook daar vond ik niks aan, maar dat zal ook door de docent komen, daar heb ik het nooit mee kunnen vinden. Ook maar 1 jaartje scheikunde gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is leuk jaOf gewoon proefjes doen met natrium, calium en zooi
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vond: met de deur in huis vallen zo saai
Wij hadden een perfecte leraar gewoon. Die man kan me gewoon nog steeds fascineren. Hij wist iedereen die een beetje interesse toonde ook gewoon echt te motiveren en bedacht ook altijd zelf proefjes om uit te voeren. Was gewoon echt prachtig die urenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook daar vond ik niks aan, maar dat zal ook door de docent komen, daar heb ik het nooit mee kunnen vinden. Ook maar 1 jaartje scheikunde gehad.
dat ken ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
scheikunde was bij ons een soort speeltuin.. volgens mij niets gedaan wat er gevraagd werd aan me
Ja, even bestuderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
gevonden! mijn mooie plaatje...
hopelijk doet ie het
Fikse loopvormingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
gevonden! mijn mooie plaatje...
hopelijk doet ie het
wel hequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik snap er verdomd weinig van. Doe mij dan toch maar bedrijfseconomie.
Enig idee wat daar zit?quote:CORN SMITSTRAAT 28 ALBLASSERDAM
Nou ja, ergquote:
Ik heb M&O gehad (en ik weet dat het niet helemaal hetzelfde enzo is) maar ik vond dat altijd wel leuk om te doen....werken met cijfers ligt mij ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, ergvind ik economie ook niet. Ik werd er zaterdag nog even aan herinnerd dat ik me daar de komende jaren full-time mee moet gaan bezighouden en zat me toch echt af te vragen of ik daar wel zin in heb. Nou ja, eerst maar afstuderen en zien wat er allemaal op mijn pad komt. Tot nu toe vermaak ik me er wel mee (en heb in ieder geval zin om aan de stage te beginnen).
uhm... ik woon daar niet meer hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef OA het volgende:
Nico, er staat iets flink in brand in jouw dorpje
[..]
Enig idee wat daar zit?
Ik houd me op mijn stage gelukkig niet bezig met financiėle administratie (als in balans opstellen, winst- en verliesrekening enzo). Ik heb het uiteraard wel gedaan, maar vond het snel saai worden. Ik houd me liever bezig met management accounting (kostprijzen, interne verrekenprijzen bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb M&O gehad (en ik weet dat het niet helemaal hetzelfde enzo is) maar ik vond dat altijd wel leuk om te doen....werken met cijfers ligt mij ook welBalanzen opstellen
ik vond het altijd wel iets hebben...misschien als ik ooit mijn eigen bedrijf wil gaan opstarten![]()
oh ja.. volgende maand ofzo toch? Hopelijk wordt het dan wel wat warmerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Puala het volgende:
ow men, kom net een topic over carnaval tegen ergens, krijg er gelijk zin in
O ja, das waar..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm... ik woon daar niet meer he
Maar wat daar zit.. een winkeltje en een kerk (natuurlijk).. maar verder niets spectaculairs geloof ik
ik hoop het wel, gezien wat ik in gedachten hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. volgende maand ofzo toch? Hopelijk wordt het dan wel wat warmer
Kostprijzenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd me op mijn stage gelukkig niet bezig met financiėle administratie (als in balans opstellen, winst- en verliesrekening enzo). Ik heb het uiteraard wel gedaan, maar vond het snel saai worden. Ik houd me liever bezig met management accounting (kostprijzen, interne verrekenprijzen bijvoorbeeld).
M&O heb ik nooit gehad. Wel die stof op mijn huidige opleiding, maar niet als 1 vak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, das waar..![]()
Het brand iig lekker...
Maar industrie.. zie op google maps inderdaad wel een hal daar ofzo.. Maar dat hoort volgens mij bij de garage aan de plantageweg..quote:16:01:29 06-01-09PRIO 1CORN SMITSTRAAT 28 ALBLASSERDAM
18. Zuid-Holland ZuidBRAN MZHZ VOORWACHT BINNENBRAND:INDUSTRIE (naderbericht: grote brand) 28
1403053 BRW ZH-Zuid ( Millieudienst )
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Kostprijzenverrekenprijzen
Heerlijk wel hoor... maar ik zie mijn mijn oude dag nog wel slijten in de wetenschap hoor
Ik snap meestal helemaal niks van wat je hier vertelt, maar het klinkt allemaal bijster interessant (als je niet 10 keer hetzelfde doet omdat het niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Ik hoop ooit nog in de muziek terecht te komen, en die kant op zijn er wel wat mogelijkheden de komende jaren. Maar dat is zo onzeker (bijvoorbeeld of ik het kan), dat ik me eerst maar op bedrijfseconomie blijf concentreren. Komende jaren maar zien hoe andere dingen zich ontwikkelen.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
Aan het einde staat toch die kerk? Met een begraafplaats erbij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Maar industrie.. zie op google maps inderdaad wel een hal daar ofzo.. Maar dat hoort volgens mij bij de garage aan de plantageweg..
ik ben gewoon random voor 1 strain gegaan en dit nagekeken wat het was en het was de goedequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:09 schreef OA het volgende:
Heb je alles alweer teruggevonden Cali?
klopt jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Aan het einde staat toch die kerk? Met een begraafplaats erbij?
Puur toeval dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben gewoon random voor 1 strain gegaan en dit nagekeken wat het was en het was de goede
Gaat goedkomen dusnu met verslag bezig
Hehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klopt ja
Misschien wordt het nu wel een cremeerplaats
jah nou...ik had een papiertje met 3 nummers... 2 daarvan wist ik dat het niet was... de derde wist ik niet zeker.... dus heb die maar gewoon gebruikt en dat vannochtend even nagezocht en toen ik zag wat erbij stond wist ik weer dat het de goede eigenschappen en achtergrond hadquote:
hmm recente foto? Dat is niet weer Nedstaal dat in de fik staat toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef OA het volgende:
Links de brug als referentie...![]()
[ afbeelding ]
Net gemaakt. Ziet er een beetje niet uit doordat de foto met een kutprogramma verkleind is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm recente foto? Dat is niet weer Nedstaal dat in de fik staat toch?
Is echt een flinke brand.. zal zo ff moeders bellen
whehehe.. jullie hebben Alblasserdamse zwarte zooiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef OA het volgende:
Er komt hier allemaal zwarte zooi naar beneden gevallen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehehe.. jullie hebben Alblasserdamse zwarte zooi
Ik denk dat de griffies eerder een probleem zijn...quote:
oh ja.. zwarte kousenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat de griffies eerder een probleem zijn...
ja joh.. mijn 'oude' dorpje en de garage die altijd voor mijn autotje zorgdequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
autobanden in de fik, dat rookt zo lekker.
Maar wat een drukte om een brandje zeg
Cali met lekkere trilbillen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Californium het volgende:
weet je wat niet leuk isik trok dus vanmorgen de meest wijde broek aan die ik heb.... normaal zakt ie van mijn kont af... nu zit ie goed.... zelfs een beetje strak
Ik wist dat ik wat kilo'tjes ben aangekomen thuis maar dit had ik niet verwacht
Ik zit aan de overkant van de rivier en zie eerst zwarte wolken en vervolgens zwart spul naar beneden vallen... dan wil ik wel weten wat het is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
autobanden in de fik, dat rookt zo lekker.
Maar wat een drukte om een brandje zeg
quote:
en jij had mij als referentie van de overkant, maar tegenwoordig zit ik zelf ook aan de overkant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit aan de overkant van de rivier en zie eerst zwarte wolken en vervolgens zwart spul naar beneden vallen... dan wil ik wel weten wat het is...
Booty!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
..... mijn kont zal ook niet veel krimpen / groter worden bij een schommelend gewicht... ik heb een Booty! en ik ben er trots op
Maar mijn buik dus wel.... en die begint nu dus te groeien
haha heel koud..quote:
Neuh, niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha heel koud..
Nog gehoord van de aardverschuiving in Guatemala? Moest meteen aan jou denken (ook al klinkt dat eng)
een klein beetje mag wel.... het liefst nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Booty!Dat is wel lekker...
En een buikje is toch ook fijn hoorAl zijn vrouwen het daar over het algemeen minder mee eens
Toch geen asbestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef OA het volgende:
Er komt hier allemaal zwarte zooi naar beneden gevallen...
hoorde het vanochtend op het nieuws.. Het was vroeg dus veel meer details heb ik nietquote:
Hmm ok.. naja.. ik ben al blij dat je het een beetje met me eens bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
een klein beetje mag wel.... het liefst nietmaar dit is (naar mijn inziens) geen klein beetje meer
vanavond gelijk maar weer gaan sporten danen geen vreetbui hebben
heb gister wel met moeite een reep chocolade in de winkel laten liggen... maar heb wel teveel yoghurt weggewerkt omdat ik gewoon nog honger had na het eten
terwijl ik gewoon genoeg had gegeten
en wat fruit en een bakje met olijven
je bent ook zo'n sterke vrouw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef Californium het volgende:
ze waren in de aanbieding...2 van die hele grote repen van 230 gram van DE lekkerste chocolade voor 2,20
maar ben ervanaf gebleven
* geeft knuffelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja joh.. mijn 'oude' dorpje en de garage die altijd voor mijn autotje zorgde
Dat zeggen ze hier ook altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit aan de overkant van de rivier en zie eerst zwarte wolken en vervolgens zwart spul naar beneden vallen... dan wil ik wel weten wat het is...
quote:
hey.. ik moet toch wat voor een knuffelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Puala het volgende:
[..]
* geeft knuffel
je doet net of je er jaren weg bent joh, net 2 dagen![]()
quote:
over verspilling gesproken inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar een kussen mee neem.. kan ik gaan pitten op kantoor..
Concept af, op het bureau neergelegd van mijn begeleider... en gemaild naar school.. Die uiteraard weer een hardcopy nodig hebben
tuurlijk.. er gebeurd eens wat in het dorpquote:Grote brand bij garage in Alblasserdam
ALBLASSERDAM - Bij garagebedrijf Bochanen Zn. in hartje Alblasserdam is rond half vier een grote brand uitgebroken. Het autobedrijf op de hoek van de Plantageweg en de Cornelis Smitstraat staat in lichterlaaie.
Rond half vijf sloegen nog steeds grote vlammen uit het pand. Brandweerlieden bestrijden het vuur met man en macht.
Nadere bijzonderheden ontbreken nog. Er zou geen sprake zijn van gewonden.
Zeer veel publiek uit het dorp is uitgelopen en kijkt naar de brand. Zwarte rookwolken zijn tot in Dordrecht te zien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tuurlijk.. er gebeurd eens wat in het dorp
Politie staat er ook niet op, dus denk niet dat je er snel achter komtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Er cirkelt hier nu al een kwartier een heli boven mijn wijk...Kan niks vinden op P2000
Zoeken naar wietplantages. Die zitten op de zolders waar geen sneeuw/ijs meer op het dak zit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Er cirkelt hier nu al een kwartier een heli boven mijn wijk...Kan niks vinden op P2000
Dat zou best kunnen, gebeurd hier wel vaker... maar hier ligt geen millimeter sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoeken naar wietplantages. Die zitten op de zolders waar geen sneeuw/ijs meer op het dak zit.
Ik zou ook eigenlijk niet weten of hier iets op de daken te zien is, maar het schoot me zomaar te binnen. Een aantal jaar terug deden ze hier hetzelfde nadat het gesneeuwd had (ik verdacht de achterburen al, daar smolt het al tijden veel te snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, gebeurd hier wel vaker... maar hier ligt geen millimeter sneeuw
Briljant iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoeken naar wietplantages. Die zitten op de zolders waar geen sneeuw/ijs meer op het dak zit.
In de buurt is er ook een (nieuw) afgelegen bedrijventerrein.. In het eerste jaar.. waren er ook 10 plantages opgerold.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk niet weten of hier iets op de daken te zien is, maar het schoot me zomaar te binnen. Een aantal jaar terug deden ze hier hetzelfde nadat het gesneeuwd had (ik verdacht de achterburen al, daar smolt het al tijden veel te snel).
Ze zullen trouwens vast wel een toffe gadget mee hebben waarmee ze warmteverschil zien ofzo. Heb je geen sneeuw nodig ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, gebeurd hier wel vaker... maar hier ligt geen millimeter sneeuw
quote:
Vorig jaar ofzo konden de bussen niet uit de tunnel komen volgens mij, door ijzel ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom niet? de ijzel aan de overkant is er alleen nog op de stoep enzo en hier is die troep er nooit geweest.
Sinds vanmiddag weer thuisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben je trouwens weer terug van vakantie?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo konden de bussen niet uit de tunnel komen volgens mij, door ijzel ofzo![]()
quote:[..]
Sinds vanmiddag weer thuis
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mario Kart, dat moet ik ook weer eens gaan doen. Volgens mij moet ik de volledige 150 CC nog spelen.
Schaatsen is overratedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef jslavenburg het volgende:
Mijn ouders en zus zijn aan het schaatsen, en ik kan niet omdat ik geen schaatsen heb
Toen ik vakantie had, heb ik ook geen één keer geWii'd terwijl ik wel alle tijd hadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
M'n Wii staat stof te happen hier![]()
Ik weet echt niet waar de tijd vandaan te halen
Ja, ik heb Mario Kart alleen op de Wii. Ik heb behalve de Wii ook alleen de NES en daarop is weinig te karten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
zit die 150 CC ook op de Wii?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik heb Mario Kart alleen op de Wii. Ik heb behalve de Wii ook alleen de NES en daarop is weinig te karten.
Heb nog een Cube ook, dus kan Double Dash nog spelen op de Wii met Cube-controllerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik heb Mario Kart alleen op de Wii. Ik heb behalve de Wii ook alleen de NES en daarop is weinig te karten.
Mwah, die 1 keer in de 10 jaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Is wel leuk als je een meer(tje) in de achtertuin hebt waar het op kan
Ik heb volgens mij 50 en 100 CC wel helemaal klaar nu. Verder heb ik het ook voornamelijk om met vrienden te spelen als ze hier een biertje komen drinken, doe verder weinig met de Wii.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet echt heel goed naar gekeken
Heb gisteren nzo'n teamtoernooi gedaan. met 8 vs 8
Af en toe werkt het lastig met die sessies ja, maar dat ligt er aan of je je sessie koppelt aan je ip of nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef PieterBas het volgende:
Waarom doet Fok! de laatste tijd zo moeilijk met inloggen
Mijn moeder wil graag Wii Fit... oftewel.. Ik sta straks alleen Wii Fit te doen en voor de hele buurt voor lul..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de Wii is echt een console voor met vrienden. Daarom vraag ik mij af, waarom ik er één heb![]()
Kijk.. ik dacht dat het al iets met de laptops te maken had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Af en toe werkt het lastig met die sessies ja, maar dat ligt er aan of je je sessie koppelt aan je ip of niet
Op een laptop moet je niet koppelen, omdat je dan van verschillende ip's kan inloggen
En als je je account 1x aan een IP hebt gekoppeld of een tijdslimiet hebt gezet dan is de kans groot dat je problemen houdt en je cookies een keer moet weggooien (of iig de cookies van FOK!).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk.. ik dacht dat het al iets met de laptops te maken had.
whehe.. Schotse gastvrijhad!quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:30 schreef Californium het volgende:
morgenwat een trut vanmorgen
ik was me pasje vergeten (heb je voor half 9 nodig) ...dus komt er een meisje aan die in het aangelegen gebouw werkte.... Ik denk die kan me mooi binnen laten... ' I'm not letting you in!' Ik: 'why not'...' I don't know your face' ik: ' I work in the darwin building' .... ' you can't get there from the swann building' ik: ' yes you can!' ...' Well... I'm not letting you in' ... .:(
De deuren gaan verdomme om half 9 openals ik normaal niet in het gebouw hoor te zijn dan ga ik toch gewoon na half 9! dan kom ik er toch ook in
![]()
![]()
trut
Gelukkig kwam een doctor van mijn afdeling eraan en liet me erin
ze was wel een echte schotse jahquote:
Ik snap het ook wel...maar de deuren zouden over 15 minuten open gaan... dan zou ik er alsnog inkunnen.... Dus om me nu buiten te laten staan is toch ook onnuttigquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen Cali, alles verder wel goed?
Dat is flauw. Al snap ik het ergens wel, onbekenden zou ik ook niet zo gauw binnen laten..
maar dat ze niet eens weet dat je dan via daar in dat gebouw kan komen is ook wel apart..quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ze was wel een echte schotse jah
Mjah, apart in elk gevalquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel...maar de deuren zouden over 15 minuten open gaan... dan zou ik er alsnog inkunnen.... Dus om me nu buiten te laten staan is toch ook onnuttigen de universiteit si behoorlijk groot hoor... denk niet dat je ooit alle gezichten zal kennen
![]()
Verder is alles opzich wel oke hoor
best snel is het eind van de dag. Als je nog minimaal een nacht hebt dan heb je tijd zatquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:47 schreef Californium het volgende:
verslag is ook niet zo spannend...maar wel interessant..... en een uitdagingen het moet best snel al af zijn
-ik moet 25 kantjes schrijven.... in het engels, met refenties erbijquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
best snel is het eind van de dag. Als je nog minimaal een nacht hebt dan heb je tijd zat
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
-ik moet 25 kantjes schrijven.... in het engels, met refenties erbij
-ik heb geen laptop, dus nacht is wat moeilijk
-ik wil het laten controleren door iemand hiero
Dus dan vind ik 31 januari nog 'best snel'![]()
ik zei toch alquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:54 schreef Californium het volgende:
en ik moet gewoon werk doen tussendoor he
das echt kut ja.. je wordt niet ergens wakker van, maar echt 'zomaar' dus? Je kan aan de slaappillen gaan, maar dat lijkt me ook nixquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, ik wil een keer normaal slapen zonder elke 10 minuten wakker te worden
En goeiemorgen Paula
Ontzettend chagerijnig. Last van hetzelfde probleem als jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
En hoe is het verder met jou Paula?
Ik weet waarom ik wakker word, als ik me draai in mijn slaap. Dus als ik eenmaal vast slaap dan heb ik weer een uurtje ofzo, maar zodra ik ga verliggen is het afgelopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das echt kut ja.. je wordt niet ergens wakker van, maar echt 'zomaar' dus? Je kan aan de slaappillen gaan, maar dat lijkt me ook nix
Oke, klinkt weer erg gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ontzettend chagerijnig. Last van hetzelfde probleem als jouen thuis nogal wat problemen. Vanmorgen de stap naar jeugdzorg genomen, straks bellen voor een afspraak.
Niet zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, klinkt weer erg gezellig
* aai over de bol
irritant, maar draaien in je slaap doet iedereen toch? Misschien ligt je bed dan niet goed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet waarom ik wakker word, als ik me draai in mijn slaap. Dus als ik eenmaal vast slaap dan heb ik weer een uurtje ofzo, maar zodra ik ga verliggen is het afgelopen
Oke misschien moet ik er ff bij vermelden dat ik geblesseerd ben, dus elke keer dat ik draai of verlig doet het ontzettend zeer, daar word ik wakker vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
irritant, maar draaien in je slaap doet iedereen toch? Misschien ligt je bed dan niet goed?
Ik zeg ook maar wat, maar draaien doe je volgens mij altijd in je slaap
Geblesseerd? Vertel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke misschien moet ik er ff bij vermelden dat ik geblesseerd ben, dus elke keer dat ik draai of verlig doet het ontzettend zeer, daar word ik wakker van
Ja hoop ik ook, is niets ernstigs, is een spiertje op de linkerkant van mijn borstkast dat waarschijnlijk gekneusd is ofzo, hopelijk niet gescheurd... Hoesten en niezen doen ontzettend zeer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Jaja, geloof er niets vanmaar goed, mooi lastig dan. Hopen dat het snel geneest dan
Dat lijkt me vervelend. Vraag me altijd af hoe je zoiets oploopt, maar goed, ik zal geen vragen stellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook, is niets ernstigs, is een spiertje op de linkerkant van mijn borstkast dat waarschijnlijk gekneusd is ofzo, hopelijk niet gescheurd... Hoesten en niezen doen ontzettend zeer.
Ja ach, soms gebeurt er wat waar je geen rekening mee houdt, maar inderdaad, niet boeiend verder.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelend. Vraag me altijd af hoe je zoiets oploopt, maar goed, ik zal geen vragen stellenBeterschap in elk geval
Kan gebeuren jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, soms gebeurt er wat waar je geen rekening mee houdt, maar inderdaad, niet boeiend verder.En dankje
leuk toch, schaatsen onder en gaan met die banaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Damn, het is echt moeilijk gladDe grote wegen zijn wel gestrooid, maar de complete binnenstad is spiegelglad
Regel jij ff schaatsen in mijn maatquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
leuk toch, schaatsen onder en gaan met die banaan
Eerst weten wat je maat is, dan zal ik het proberenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Regel jij ff schaatsen in mijn maat![]()
Jij ook altijd last van?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Regel jij ff schaatsen in mijn maat![]()
48. Dus voor schaatsen 49, want dikke sokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst weten wat je maat is, dan zal ik het proberen
quote:
Hier is het ook niet veel beter. Handig, een beetje regen, beetje dooien en dan weer vorst. Van mij mag het zo nog even dooien, anders moet ik nog maar bedenken hoe ik zonder iets te breken op het station kom vanmiddag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Damn, het is echt moeilijk gladDe grote wegen zijn wel gestrooid, maar de complete binnenstad is spiegelglad
49, fuck zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
48. Dus voor schaatsen 49, want dikke sokken
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
48. Dus voor schaatsen 49, want dikke sokken
[..]
![]()
Mja, het is barquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier is het ook niet veel beter. Handig, een beetje regen, beetje dooien en dan weer vorst. Van mij mag het zo nog even dooien, anders moet ik nog maar bedenken hoe ik zonder iets te breken op het station kom vanmiddag.
Ja maar komop, ik ga toch geen schaatsen kopen voor die 1 keer in de 10 jaar dat er ijs ligt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
49, fuck zeg![]()
Maar dan bestellen ze ze toch gewoon voor je neem ik aan? Of woon je in een grote stad of iets. Hier doen ze er allemaal niet zo moeilijk over
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar komop, ik ga toch geen schaatsen kopen voor die 1 keer in de 10 jaar dat er ijs ligt?
Ach, ik heb ook alleen een tutorgesprek, dus misschien blijf ik wel thuis. Dat kunnen de andere 4 of 5 groepsleden ook wel zonder mij denk ik.quote:
Ik heb vorig jaar geschaatst en nu weer hoor, valt dus nog best meequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar komop, ik ga toch geen schaatsen kopen voor die 1 keer in de 10 jaar dat er ijs ligt?
Goed planquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook alleen een tutorgesprek, dus misschien blijf ik wel thuis. Dat kunnen de andere 4 of 5 groepsleden ook wel zonder mij denk ik.
Ja naja, ik heb er het geld gewoon niet voor overquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar geschaatst en nu weer hoor, valt dus nog best mee
Zeg dat dan gewoon en niet dat slape smoesje van verkeerde maatquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Ja naja, ik heb er het geld gewoon niet voor over
Mijn maat is duurder omdat het speciaal besteld moet wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon en niet dat slape smoesje van verkeerde maat
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn maat is duurder omdat het speciaal besteld moet wordenNormale prijs zou ik er nog wel voor over hebben
* denkt naquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je moet van SM houden, dan is het misschien wel wat
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* denkt na
Nah, denk niet dat dit mijn ding is... ach jij kan ook gewoon al het werk doen
Uit een bloemkool in Delftquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig delftMaar dan is het een beetje ver ja voor schaatsen
Zoals laatst al gezegd, ik heb geen OVquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoezo, wilde je ze komen brengen?
I know, maar waarom vroeg je het dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoals laatst al gezegd, ik heb geen OV
Vrouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ze wilde mij ook al geen tv brengen... duidelijk dat ze lui is
quote:
Ze zijn vrijwel allemaal vrij rustigquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heeft Milow alleen saaie zeiknummers ofzo? Ik heb nu 3 nummers van hem gehoord bij 2 meter sessies, maar het is allemaal vrijwel hetzelfde.
Doet-ie 'even'quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ahjoh even de goede vinden en dat praat jij ook wel weer anders
Wat is er in mij fotoboek te zien?quote:
Tijdje geleden nog eentje gehad, nu ff nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ahjoh even de goede vinden en dat praat jij ook wel weer anders
Nee, jij wilt geen vriendin, wel meiden volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijdje geleden nog eentje gehad, nu ff niet
Nah joh, vrouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, jij wilt geen vriendin, wel meiden volgens mij
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, dan stap je over op de man toch
Volgens mij heb ik ooit al eens gezegd dat dat niet mijn ding isquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, dan stap je over op de man toch
Weet ik, maar ja, als vrouwen niets meer zijn moet je wat toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit al eens gezegd dat dat niet mijn ding is
Ik kan nu een heel ongenuanceerde opmerking plaatsen maar die laat ik lekker ff achterwegequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik, maar ja, als vrouwen niets meer zijn moet je wat toch?
Ach... ik kan ze wel hebbenquote:
watjequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan nu een heel ongenuanceerde opmerking plaatsen maar die laat ik lekker ff achterwege
Vast wel ergensquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met mij niet, maar waar vind je een tweede ik?
Ken jij The Q?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Staat is een aardig Nederlands bandje. DeWolff ook. Roosbeef ook. En ik hoorde laatst nog iets waarvan de naam me ontschoten is. Maar zou het dan toch nog iets worden met alternatieve Nederlandse bandjes? De laatste jaren kwam er veel leuks uit Belgiė, maar Nederland heeft niet veel voortgebracht de laatste tijd. Zou goed zijn als daar wat verandering in kwam.
Als ik ooit een vrouwelijk evenbeeld van mij zou vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt me echt onmogelijk gewoon.. doe dan toch maar een vrouwfiguur
vrouwfiguurquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt me echt onmogelijk gewoon.. doe dan toch maar een vrouwfiguur
Mwah, lang haar, beetje een goeie lengte.. zou moeten lukken toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik ooit een vrouwelijk evenbeeld van mij zou vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, lang haar, beetje een goeie lengte.. zou moeten lukken toch?
Mijn persoonlijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
op de markt? Daar is je gulden een daalder waard!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
vrouwfiguurmjah, ik wens je veel succes dan op de markt
Nee. Wat is het?quote:
Ik voel me anders wel ondergewaardeerd nu hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
op de markt? Daar is je gulden een daalder waard!
maar ik ga ze natuurlijk niet in het echt vrouwfiguur noemen. Dat zeg ik alleen tegen jou, omdat ik weet dat jij er tegen kan
Ik dacht dat ik er een gevonden had (mijn evenbeeld dan). Zoop net zo veel, rookte (mijn) zware shag. Muziekverslaafd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik ooit een vrouwelijk evenbeeld van mij zou vinden
Een bandquote:
ondergewaardeerd? ik waardeer je juist meer!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik voel me anders wel ondergewaardeerd nu hoormaar afgelopen dagen heb ik meer naar mijn hoofd gekregen, dus op zich valt dit dan wel weer mee
Zoals ?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik voel me anders wel ondergewaardeerd nu hoormaar afgelopen dagen heb ik meer naar mijn hoofd gekregen, dus op zich valt dit dan wel weer mee
Ja, een band, dat leek me aannemelijk, maar ik doelde op de muzieksoort enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Een bandHebben al verschillende prijzen hier in de wacht gesleept.
http://www.enjoytheq.nl/Home.html
The Q zegt me ook vaag wat. Iets uit Gelderland ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Een bandHebben al verschillende prijzen hier in de wacht gesleept.
http://www.enjoytheq.nl/Home.html
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er een gevonden had (mijn evenbeeld dan). Zoop net zo veel, rookte (mijn) zware shag. Muziekverslaafd.
Inderdaad. Zo zouden er meer moeten zijn.quote:
Dankuquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ondergewaardeerd? ik waardeer je juist meer!
Mjah, beledigende dingen, klaar?quote:
Geen verstand vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, een band, dat leek me aannemelijk, maar ik doelde op de muzieksoort enzo.
Maar zal zo eens luisteren.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
The Q zegt me ook vaag wat. Iets uit Gelderland ?
(nu de link pas checkt)
Appelpopquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef jackson het volgende:
Ah, ze hebben meerdere malen in Buren gestaan en op Appelpop, vandaar
Nou vooruit dan maar... klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
Mjah, beledigende dingen, klaar?![]()
Culemborg, jij kent ze wel denk ik
Ik zou zo iemand ter plekke optillen en in mijn huis zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zouden er meer moeten zijn.
Ja, dat had ik eigenlijk moeten doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand ter plekke optillen en in mijn huis zetten
Jeugdsoos Burenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Appelpop![]()
Ik ben gevraagd om mee te werken aan de website, voel me vereerd
Haha.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Jeugdsoos Buren
Gaf mijn eerste feesten daar
Zou je even op de foto's moeten kijken, dat kan ik niet wetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar... klaar.
Kwam me bekend voor ja. Heb zelf in C'Borg op school gezeten nog. Ken ze niet persoonlijk denk ik.
Lian zegt me niks eigenlijk. Reinier ken ik wel ja, die komt uit Tiel toch? Heb destijds nog wel wat met hem te maken gehad. Aardige gast is datquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha.
Ken jij Lian dan ook? Of Reinier?
Nou ja, die hierboven dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
wie wil er nou iets met zijn / haar even beeld... Zou ik alleen maar saai vinden eigenlijk![]()
Uiteraard moet je wel iets gemeen hebbenmaar evenbeeld
Nee, Lian en Reinier hebben samen iets, dus als je 1 van beide kent ken je de ander denk ik ook welquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Lian zegt me niks eigenlijk. Reinier ken ik wel ja, die komt uit Tiel toch? Heb destijds nog wel wat met hem te maken gehad. Aardige gast is dat
Reinier ken ik zeker... heb zijn nummer nog in mijn tel staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, Lian en Reinier hebben samen iets, dus als je 1 van beide kent ken je de ander denk ik ook welZe lopen er volgens mij echt al jaren rond.
Ik heb geen foto van ze, Reinier heeft niet eens hyvesquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Reinier ken ik zeker... heb zijn nummer nog in mijn tel staan. Kleine blonde kerel. Wellicht ken ik zijn vriendin alleen van gezicht
Evenbeeld is natuurlijk wel wat overtrokken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
wie wil er nou iets met zijn / haar even beeld... Zou ik alleen maar saai vinden eigenlijk![]()
Uiteraard moet je wel iets gemeen hebbenmaar evenbeeld
Hahahaha...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Californium het volgende:
Hosti! wil je echt iets met je evenbeeld
dan heb je het nog aardig lang met mij uitgehouden
Zie PM...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van ze, Reinier heeft niet eens hyves, dus kan het eigenlijk niet bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |