Ze zullen trouwens vast wel een toffe gadget mee hebben waarmee ze warmteverschil zien ofzo. Heb je geen sneeuw nodig ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, gebeurd hier wel vaker... maar hier ligt geen millimeter sneeuw
quote:
Vorig jaar ofzo konden de bussen niet uit de tunnel komen volgens mij, door ijzel ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom niet? de ijzel aan de overkant is er alleen nog op de stoep enzo en hier is die troep er nooit geweest.
Sinds vanmiddag weer thuisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben je trouwens weer terug van vakantie?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo konden de bussen niet uit de tunnel komen volgens mij, door ijzel ofzo![]()
quote:[..]
Sinds vanmiddag weer thuis
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mario Kart, dat moet ik ook weer eens gaan doen. Volgens mij moet ik de volledige 150 CC nog spelen.
Schaatsen is overratedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef jslavenburg het volgende:
Mijn ouders en zus zijn aan het schaatsen, en ik kan niet omdat ik geen schaatsen heb
Toen ik vakantie had, heb ik ook geen één keer geWii'd terwijl ik wel alle tijd hadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
M'n Wii staat stof te happen hier![]()
Ik weet echt niet waar de tijd vandaan te halen
Ja, ik heb Mario Kart alleen op de Wii. Ik heb behalve de Wii ook alleen de NES en daarop is weinig te karten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
zit die 150 CC ook op de Wii?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik heb Mario Kart alleen op de Wii. Ik heb behalve de Wii ook alleen de NES en daarop is weinig te karten.
Heb nog een Cube ook, dus kan Double Dash nog spelen op de Wii met Cube-controllerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik heb Mario Kart alleen op de Wii. Ik heb behalve de Wii ook alleen de NES en daarop is weinig te karten.
Mwah, die 1 keer in de 10 jaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Is wel leuk als je een meer(tje) in de achtertuin hebt waar het op kan
Ik heb volgens mij 50 en 100 CC wel helemaal klaar nu. Verder heb ik het ook voornamelijk om met vrienden te spelen als ze hier een biertje komen drinken, doe verder weinig met de Wii.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet echt heel goed naar gekeken
Heb gisteren nzo'n teamtoernooi gedaan. met 8 vs 8
Af en toe werkt het lastig met die sessies ja, maar dat ligt er aan of je je sessie koppelt aan je ip of nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef PieterBas het volgende:
Waarom doet Fok! de laatste tijd zo moeilijk met inloggen
Mijn moeder wil graag Wii Fit... oftewel.. Ik sta straks alleen Wii Fit te doen en voor de hele buurt voor lul..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de Wii is echt een console voor met vrienden. Daarom vraag ik mij af, waarom ik er één heb![]()
Kijk.. ik dacht dat het al iets met de laptops te maken had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Af en toe werkt het lastig met die sessies ja, maar dat ligt er aan of je je sessie koppelt aan je ip of niet
Op een laptop moet je niet koppelen, omdat je dan van verschillende ip's kan inloggen
En als je je account 1x aan een IP hebt gekoppeld of een tijdslimiet hebt gezet dan is de kans groot dat je problemen houdt en je cookies een keer moet weggooien (of iig de cookies van FOK!).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijk.. ik dacht dat het al iets met de laptops te maken had.
whehe.. Schotse gastvrijhad!quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:30 schreef Californium het volgende:
morgenwat een trut vanmorgen
ik was me pasje vergeten (heb je voor half 9 nodig) ...dus komt er een meisje aan die in het aangelegen gebouw werkte.... Ik denk die kan me mooi binnen laten... ' I'm not letting you in!' Ik: 'why not'...' I don't know your face' ik: ' I work in the darwin building' .... ' you can't get there from the swann building' ik: ' yes you can!' ...' Well... I'm not letting you in' ... .:(
De deuren gaan verdomme om half 9 openals ik normaal niet in het gebouw hoor te zijn dan ga ik toch gewoon na half 9! dan kom ik er toch ook in
![]()
![]()
trut
Gelukkig kwam een doctor van mijn afdeling eraan en liet me erin
ze was wel een echte schotse jahquote:
Ik snap het ook wel...maar de deuren zouden over 15 minuten open gaan... dan zou ik er alsnog inkunnen.... Dus om me nu buiten te laten staan is toch ook onnuttigquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:33 schreef Puala het volgende:
Goeiemorgen Cali, alles verder wel goed?
Dat is flauw. Al snap ik het ergens wel, onbekenden zou ik ook niet zo gauw binnen laten..
maar dat ze niet eens weet dat je dan via daar in dat gebouw kan komen is ook wel apart..quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ze was wel een echte schotse jah
Mjah, apart in elk gevalquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel...maar de deuren zouden over 15 minuten open gaan... dan zou ik er alsnog inkunnen.... Dus om me nu buiten te laten staan is toch ook onnuttigen de universiteit si behoorlijk groot hoor... denk niet dat je ooit alle gezichten zal kennen
![]()
Verder is alles opzich wel oke hoor
best snel is het eind van de dag. Als je nog minimaal een nacht hebt dan heb je tijd zatquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:47 schreef Californium het volgende:
verslag is ook niet zo spannend...maar wel interessant..... en een uitdagingen het moet best snel al af zijn
-ik moet 25 kantjes schrijven.... in het engels, met refenties erbijquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
best snel is het eind van de dag. Als je nog minimaal een nacht hebt dan heb je tijd zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |