quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo is dat.. ik ben zo onvoorspelbaar dat het voorspelbaar wordt
wat voor plaatje zocht je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
ik kwam alleen even melden dat ik eindelijk het plaatje wat ik zocht heb gevonden
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatie
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatie
Snappen nee eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheikunde was wat makkelijker![]()
inderdaad en een poster van boven mijn bed!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.
ik vond het leuker om m zelf even te gaan zoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Snappen nee eigenlijk.
Scheikunde was wat makkelijker
Ga je 'm hier ook posten? Ik ben wel benieuwd of ik de omschrijving en het plaatje samen begrijp. Ik gok van niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vond het leuker om m zelf even te gaan zoeken
Dat is leuk jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef Californium het volgende:
[..]
al die pH's berekenen van zwakke en sterke basen of zuren
biologie / biochemie
ik vond: met de deur in huis vallen zo saaiquote:
zal me best doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je 'm hier ook posten? Ik ben wel benieuwd of ik de omschrijving en het plaatje samen begrijp. Ik gok van niet.
Ook daar vond ik niks aan, maar dat zal ook door de docent komen, daar heb ik het nooit mee kunnen vinden. Ook maar 1 jaartje scheikunde gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is leuk jaOf gewoon proefjes doen met natrium, calium en zooi
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vond: met de deur in huis vallen zo saai
Wij hadden een perfecte leraar gewoon. Die man kan me gewoon nog steeds fascineren. Hij wist iedereen die een beetje interesse toonde ook gewoon echt te motiveren en bedacht ook altijd zelf proefjes om uit te voeren. Was gewoon echt prachtig die urenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook daar vond ik niks aan, maar dat zal ook door de docent komen, daar heb ik het nooit mee kunnen vinden. Ook maar 1 jaartje scheikunde gehad.
dat ken ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
scheikunde was bij ons een soort speeltuin.. volgens mij niets gedaan wat er gevraagd werd aan me
Ja, even bestuderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
gevonden! mijn mooie plaatje...
hopelijk doet ie het
Fikse loopvormingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
gevonden! mijn mooie plaatje...
hopelijk doet ie het
wel hequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik snap er verdomd weinig van. Doe mij dan toch maar bedrijfseconomie.
Enig idee wat daar zit?quote:CORN SMITSTRAAT 28 ALBLASSERDAM
Nou ja, ergquote:
Ik heb M&O gehad (en ik weet dat het niet helemaal hetzelfde enzo is) maar ik vond dat altijd wel leuk om te doen....werken met cijfers ligt mij ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, ergvind ik economie ook niet. Ik werd er zaterdag nog even aan herinnerd dat ik me daar de komende jaren full-time mee moet gaan bezighouden en zat me toch echt af te vragen of ik daar wel zin in heb. Nou ja, eerst maar afstuderen en zien wat er allemaal op mijn pad komt. Tot nu toe vermaak ik me er wel mee (en heb in ieder geval zin om aan de stage te beginnen).
uhm... ik woon daar niet meer hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef OA het volgende:
Nico, er staat iets flink in brand in jouw dorpje
[..]
Enig idee wat daar zit?
Ik houd me op mijn stage gelukkig niet bezig met financiële administratie (als in balans opstellen, winst- en verliesrekening enzo). Ik heb het uiteraard wel gedaan, maar vond het snel saai worden. Ik houd me liever bezig met management accounting (kostprijzen, interne verrekenprijzen bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb M&O gehad (en ik weet dat het niet helemaal hetzelfde enzo is) maar ik vond dat altijd wel leuk om te doen....werken met cijfers ligt mij ook welBalanzen opstellen
ik vond het altijd wel iets hebben...misschien als ik ooit mijn eigen bedrijf wil gaan opstarten![]()
oh ja.. volgende maand ofzo toch? Hopelijk wordt het dan wel wat warmerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Puala het volgende:
ow men, kom net een topic over carnaval tegen ergens, krijg er gelijk zin in
O ja, das waar..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm... ik woon daar niet meer he
Maar wat daar zit.. een winkeltje en een kerk (natuurlijk).. maar verder niets spectaculairs geloof ik
ik hoop het wel, gezien wat ik in gedachten hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. volgende maand ofzo toch? Hopelijk wordt het dan wel wat warmer
Kostprijzenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd me op mijn stage gelukkig niet bezig met financiële administratie (als in balans opstellen, winst- en verliesrekening enzo). Ik heb het uiteraard wel gedaan, maar vond het snel saai worden. Ik houd me liever bezig met management accounting (kostprijzen, interne verrekenprijzen bijvoorbeeld).
M&O heb ik nooit gehad. Wel die stof op mijn huidige opleiding, maar niet als 1 vak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, das waar..![]()
Het brand iig lekker...
Maar industrie.. zie op google maps inderdaad wel een hal daar ofzo.. Maar dat hoort volgens mij bij de garage aan de plantageweg..quote:16:01:29 06-01-09PRIO 1CORN SMITSTRAAT 28 ALBLASSERDAM
18. Zuid-Holland ZuidBRAN MZHZ VOORWACHT BINNENBRAND:INDUSTRIE (naderbericht: grote brand) 28
1403053 BRW ZH-Zuid ( Millieudienst )
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Kostprijzenverrekenprijzen
Heerlijk wel hoor... maar ik zie mijn mijn oude dag nog wel slijten in de wetenschap hoor
Ik snap meestal helemaal niks van wat je hier vertelt, maar het klinkt allemaal bijster interessant (als je niet 10 keer hetzelfde doet omdat het niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Ik hoop ooit nog in de muziek terecht te komen, en die kant op zijn er wel wat mogelijkheden de komende jaren. Maar dat is zo onzeker (bijvoorbeeld of ik het kan), dat ik me eerst maar op bedrijfseconomie blijf concentreren. Komende jaren maar zien hoe andere dingen zich ontwikkelen.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
Aan het einde staat toch die kerk? Met een begraafplaats erbij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Maar industrie.. zie op google maps inderdaad wel een hal daar ofzo.. Maar dat hoort volgens mij bij de garage aan de plantageweg..
ik ben gewoon random voor 1 strain gegaan en dit nagekeken wat het was en het was de goedequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:09 schreef OA het volgende:
Heb je alles alweer teruggevonden Cali?
klopt jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Aan het einde staat toch die kerk? Met een begraafplaats erbij?
Puur toeval dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben gewoon random voor 1 strain gegaan en dit nagekeken wat het was en het was de goede
Gaat goedkomen dusnu met verslag bezig
Hehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klopt ja
Misschien wordt het nu wel een cremeerplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |