Ja maar dat is toch een van de skills als informaticus die je behoort te bezitten, dingen in kleine porties zien om uiteindelijk tot een geheel te komenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies mijn reden waarom ik CMD ben gaan doen!
Heel duidelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies mijn reden waarom ik CMD ben gaan doen!
jawel, maar wel met resultaat.. Ik wilde niet één scriptje schrijven, doorsturen en niets meer van zien. Ik wil een eindproduct creëren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een van de skills als informaticus die je behoort te bezitten, dingen in kleine porties zien om uiteindelijk tot een geheel te komen
Ik ben nu officieel Web Software Application Engineer. Ik bouw kleine demosites en help bij de ontwikkeling van een site met diepe complexe geo-informatica dingen. Maar mijn hoofdtaak is het ontwikkelen van een applicatie voor de iPhone. Zoiets vind ik echt kick.. met gadgets en ontwikkeling inclusief uiterlijk enzo..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel duidelijk![]()
Maar ik doe ICT beheerder, dus ik krijg ook nog het sleutelen aan pc's (wat ik heerlijk vind) en het leren hoe alles werkt in een pc en alles. Vind het op zich best een leuke opleiding, alleen de school/klasgenoten niet.
CMD lijkt me trouwens wel een prachtige opleidingWat doe je nu precies als werk? Ik zag al wel dat ik hem dichterbij ook kan volgen; Arnhem/Nijmegen. Wie weet is het wel iets om volgend jaar al mee aan de slag te gaan, moet enkel school nog even toestaan
Klinkt wel goed die termquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jawel, maar wel met resultaat.. Ik wilde niet één scriptje schrijven, doorsturen en niets meer van zien. Ik wil een eindproduct creëren.
[..]
Ik ben nu officieel Web Software Application Engineer. Ik bouw kleine demosites en help bij de ontwikkeling van een site met diepe complexe geo-informatica dingen. Maar mijn hoofdtaak is het ontwikkelen van een applicatie voor de iPhone. Zoiets vind ik echt kick.. met gadgets en ontwikkeling inclusief uiterlijk enzo..
ja je hoeft er niet speciaal voor naar rotterdam toe
Dat heb ik ook een half jaartje gedaan. Ik vond het een ramp. Ook vooral de school en mijn klasgenoten, maar de opleiding zelf vond ik ook verschrikkelijk saai. Ik was blij dat ik op mijn 18e niet meer leerplichtig was en kon stoppen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel duidelijk![]()
Maar ik doe ICT beheerder, dus ik krijg ook nog het sleutelen aan pc's (wat ik heerlijk vind) en het leren hoe alles werkt in een pc en alles. Vind het op zich best een leuke opleiding, alleen de school/klasgenoten niet.
De opleiding is best vol te houden eigenlijk, maar dat kan misschien ook komen omdat ik gewend ben door te bijten. Wat vond jij er precies zo saai aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een half jaartje gedaan. Ik vond het een ramp. Ook vooral de school en mijn klasgenoten, maar de opleiding zelf vond ik ook verschrikkelijk saai. Ik was blij dat ik op mijn 18e niet meer leerplichtig was en kon stoppen.
Ja, maar ik doe ook echt iets technische hoor.. Zitten ook heel veel mensen uit mijn klas bij reclamebureau's of game design enzo.. Het is zo'n verschrikkelijk breed, dat je echt heel veel keuze hebt en heel erg gewild bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt wel goed die termAl ben ik wel andere dingen van plan persoonlijk, dus zal het nog wat moeilijk worden denk ik toch
.
Dat naar Rotterdam wist ik wel, maar of het ook echt bij mij in de buurt zou zitten vroeg ik me af. Moet dit half jaar wel het besluit maken wat ik wil gaan doen, gezien ik in de 3e/4e al lessen zou willen gaan volgen op het HBO eigenlijk.
Dat is allemaal geen optie, ik wil gewoon een eigen bedrijfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe ook echt iets technische hoor.. Zitten ook heel veel mensen uit mijn klas bij reclamebureau's of game design enzo.. Het is zo'n verschrikkelijk breed, dat je echt heel veel keuze hebt en heel erg gewild bent
zoals ik zeg.. het is zo breed.. je kan er vanalles mee. Eigen bedrijf is dan ook wel interessant. Veel docenten op de opleiding hadden ook een eigen bedrijfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is allemaal geen optie, ik wil gewoon een eigen bedrijf
Ik heb het eerste halve jaar niks nieuws gehoord. We begonnen met leren hoe je een pc aanzet, hoe de onderdelen heten en dergelijke. Het zag er op dat moment absoluut niet naar uit dat we in dat jaar nog verder zouden komen dan wat Office/Windows (erg verouderde versies ook), beetje hardwarekennis en zo nu en dan wat netwerkgedoe.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
De opleiding is best vol te houden eigenlijk, maar dat kan misschien ook komen omdat ik gewend ben door te bijten. Wat vond jij er precies zo saai aan?
Klinkt inderdaad heel erg saaiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb het eerste halve jaar niks nieuws gehoord. We begonnen met leren hoe je een pc aanzet, hoe de onderdelen heten en dergelijke. Het zag er op dat moment absoluut niet naar uit dat we in dat jaar nog verder zouden komen dan wat Office/Windows (erg verouderde versies ook), beetje hardwarekennis en zo nu en dan wat netwerkgedoe.
Al met al dingen die ik destijds wel zelf kon bedenken.
Dat lijkt me ook dat dat met die opleiding goed kan, maar nog geen idee of ik dat zowiezo ga doen. Het staatje aan de hele studiekeuze is namelijk dat mijn ouders het er mee eens moeten zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoals ik zeg.. het is zo breed.. je kan er vanalles mee. Eigen bedrijf is dan ook wel interessant. Veel docenten op de opleiding hadden ook een eigen bedrijf
ja ok.. ga het ook niet verder ophemelen ofzo.. Hou het maar in je achterhoofd als een goeie optiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook dat dat met die opleiding goed kan, maar nog geen idee of ik dat zowiezo ga doen. Het staatje aan de hele studiekeuze is namelijk dat mijn ouders het er mee eens moeten zijn
Tot zo!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Houniet het volgende:
Ik ga aan het werk, volgende post hier is zodra alles af is.
Zal het doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. ga het ook niet verder ophemelen ofzo.. Hou het maar in je achterhoofd als een goeie optie
succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Houniet het volgende:
Ik ga aan het werk, volgende post hier is zodra alles af is.
gewoon even naar de machinist lopen.. deur open trekken en dat ding onder zijn neus stoppen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ben ik gisteren helemaal naar het Postkantoor gegaan (toch al snel een paar honderd meter over sneeuw/ijs lopen), heb daar vrij lang staan wachten, allemaal om mijn OV op te halen, komt er niet eens even een conducteur langs.
Nee daar word je gelukkig vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon even naar de machinist lopen.. deur open trekken en dat ding onder zijn neus stoppen..
Ik mocht laatst even meekijken met de machinist, toen ik in de laatste trein naar huis zat. Waarom weet ik niet meer, maar het was die avond een vrij hilarisch verhaal.quote:
nee oke en bij jou zeker nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien wel.. je weet het niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |