Het is nog vroeg, dan mag het nogquote:
heb zelfs een keer met python en xml een website in elkaar geflanst, met een mysql db op de achtergrond, gewoon, omdat het kon.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kan geen php scripten schrijven en zou ook mijn god niet weten hoe ik aan klussen zou moeten komen er voor
* boks ouwequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, dan mag het nog
php is de shit...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kan geen php scripten schrijven en zou ook mijn god niet weten hoe ik aan klussen zou moeten komen er voor
Zonde van je geld danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
php is de shit...
Ooit eens een hele webshop gebouwd voor 2500, maar ik zie nu dattie binnen 2 jaar al offline is
Toen ik als scholier nog websites wilde maken was het sowieso een probleem om aan klussen te komen, ook zonder php. PHP is altijd wel handig, al is het maar zodat mensen de tekst op hun eigen site makkelijk aan kunnen passen of een backup kunnen maken van hun site.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
niet van mijn geldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Zonde van je geld dan![]()
Ik ga in februari php leren
javascript ken ik ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet van mijn geld
Javascript kan je al wel? Dan komt php ook wel goed.
Alleen als je heel veel met allebei tegelijk gaat gebruiken moet je oppassen
Daardoor al zoveel stomme fouten gemaakt
quote:
Vertel mij dan maar hoe je dat fliktequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Toen ik als scholier nog websites wilde maken was het sowieso een probleem om aan klussen te komen, ook zonder php. PHP is altijd wel handig, al is het maar zodat mensen de tekst op hun eigen site makkelijk aan kunnen passen of een backup kunnen maken van hun site.
Op mijn werk gebruiken we C# en asp kan heel handig zijn, en echt moeilijk is het niet. OO is zooooo lekker werkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
javascript ken ik ook niet
Ik ken C#, asp.net en visual basic. Kortom, zooi waar je niets aan hebt in mijn ogen. Of ik heb er nog niet goed genoeg mijn best voor gedaan, dat kan ook.
allemaal rommel.. maar je hebt wel een programmeerbasis.. dan moet het wel goedkomen. Ben zelf ook begonnen met C, C++ enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
javascript ken ik ook niet
Ik ken C#, asp.net en visual basic. Kortom, zooi waar je niets aan hebt in mijn ogen. Of ik heb er nog niet goed genoeg mijn best voor gedaan, dat kan ook.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar hoe je dat fliktewant ik heb nu in een jaar tijd 2 klussen gehad en dat vind ik veel te weinig
Dat geloof ik achter elkaar, maar ik vind het zelf gewoon helemaal niets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Op mijn werk gebruiken we C# en asp kan heel handig zijn, en echt moeilijk is het niet. OO is zooooo lekker werken
programmeerbasis ja, maar we krijgen het ook gewoon lekker op school. Zit er al 2 jaar om te zeuren, enkel de leraar die het geeft is echt een ramp voor de klas. Kan niet wachten tot ze is echte docenten gaan aannemen op school.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
allemaal rommel.. maar je hebt wel een programmeerbasis.. dan moet het wel goedkomen. Ben zelf ook begonnen met C, C++ enzo
Ja maar programmeren is sowieso niet jouw ding toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat geloof ik achter elkaar, maar ik vind het zelf gewoon helemaal niets.
Ik heb zelf ook meer geleerd dan dat school mij geleerd heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
programmeerbasis ja, maar we krijgen het ook gewoon lekker op school. Zit er al 2 jaar om te zeuren, enkel de leraar die het geeft is echt een ramp voor de klas. Kan niet wachten tot ze is echte docenten gaan aannemen op school.
Ik vind programmeren voor websites of iets niet erg. Of gewoon een script schrijven voor een klant, wetend dat je er 200 euro voor beurt lijkt me ook niet erg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar programmeren is sowieso niet jouw ding toch?
Ik bedoel ik ben ooit in een grijs verleden begonnen met pascal, toen delphi, toen c, toen c++, toen python, toen java. Elke taal heeft zo zijn voordeel... Maarja, zoals ik al zei het is een manier van denken die je je moet aanleren, dan kun je elke taal beheersen
Volgens mij is dat bij elke school het geval.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook meer geleerd dan dat school mij geleerd heeft
Delphiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar programmeren is sowieso niet jouw ding toch?
Ik bedoel ik ben ooit in een grijs verleden begonnen met pascal, toen delphi, toen c, toen c++, toen python, toen java. Elke taal heeft zo zijn voordeel... Maarja, zoals ik al zei het is een manier van denken die je je moet aanleren, dan kun je elke taal beheersen
precies mijn reden waarom ik CMD ben gaan doen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind programmeren voor websites of iets niet erg. Of gewoon een script schrijven voor een klant, wetend dat je er 200 euro voor beurt lijkt me ook niet erg.
Enkel wat ik hier op stage deed, een gigantisch project, dat vind ik helemaal niets. Dat was gewoon weken programmeren geweest met aan het einde pas resultaat. Nee, wil wel gewoon zien waar ik mee bezig ben![]()
[..]
Volgens mij is dat bij elke school het geval.
Toevallig vandaag aan het mailen gegaan voor de volgende projectboeken, maar ze zijn er weer is niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |