Wel fijn nu ik net mijn huisje gekocht heb dat ik ook een beetje zekerheid heb van een vast contractquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik moet er zelf nog niet aan denken
Dat is dan ook wel weer genoeg leren jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel fijn nu ik net mijn huisje gekocht heb dat ik ook een beetje zekerheid heb van een vast contract
En ik was er ook echt wel aan toen. na een half jaar HBO, 3 jaar MBO en 4 jaar HBO werd het wel eens tijd om te stoppen met leren
logisch niet.. maar van de HAVO ging in naar Hogere Informatica, dat lag me totaal niet weet ik nu, maar toen dacht ik gewoon dat het te moeilijk was, dus wilde ik eerst Technische Informatica op MBO niveau doen. Dat wel afgerond in 3 jaar, maar toen wist ik dat het gewoon niet mijn ding was. Het was te technisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer genoeg leren ja![]()
Maar waarom eerst een half jaar HBO, dan MBO en dan weer HBO? Klinkt niet heel erg logisch in mijn oren
Dat verklaard wel jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
logisch niet.. maar van de HAVO ging in naar Hogere Informatica, dat lag me totaal niet weet ik nu, maar toen dacht ik gewoon dat het te moeilijk was, dus wilde ik eerst Technische Informatica op MBO niveau doen. Dat wel afgerond in 3 jaar, maar toen wist ik dat het gewoon niet mijn ding was. Het was te technisch.
Dus daarna toch weer HBO maar dan wel de Communicatie & Multimedia Design kant op.. En dat lag me een stuk beter. Ik was daar nog steeds wel het beste in de technische dingen en vond dat ook wel leuk, maar de afwisseling met marketing en design maakte het gewoon een stuk fijner.
Dat is net een andere versie van travianquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ben weer begonnen met Ogame te spelen
Ik heb CMD gedaan op de Hogeschool Rotterdam..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat verklaard wel ja![]()
Welke opleiding heb je precies gedaan? En op welke school? Want ik vind dat alles ook wel interessant
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb CMD gedaan op de Hogeschool Rotterdam..
ik heb zelfs nog mijn eigen bedrijfje daarvoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Dus ik zou jou ook gewoon kunnen vragen om dingen te ontwerpen en allesOf doe je niet aan eigen projecten?
Zonde dat je er weinig mee doetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog mijn eigen bedrijfje daarvoor
Maar daar doe ik eigenlijk te weinig mee
http://www.dedicate-design.nl/
ja ook een kwestie van tijd en zin. Maar dan heb je dus dat je na je werk wel weer wat moet doen 's avondsquote:
Het is wel mooi extra centen verdienen andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ook een kwestie van tijd en zin. Maar dan heb je dus dat je na je werk wel weer wat moet doen 's avonds
Maar binnenkort voor een vriend wel een website updaten, dus zo af en toe komt er wel wat tussendoor.
ja, maar goed.. ik verdien al mooie centen. Natuurlijk kan het altijd meer, maar toen ik op school zat en veel vrij tijd had, was het inderdaad erg prettig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is wel mooi extra centen verdienen andersAls ik 18 ben ga ik me ook registeren bij de kvk
Ik zit altijd met het probleem dat ik geen idee heb wat ik er voor moet vragenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar goed.. ik verdien al mooie centen. Natuurlijk kan het altijd meer, maar toen ik op school zat en veel vrij tijd had, was het inderdaad erg prettig.
ja dat is ook het lastigste inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit altijd met het probleem dat ik geen idee heb wat ik er voor moet vragenEn tsja, mooie centen zijn altijd welkom
Tenminste, bij mij dan
Ja, handig, maar dan nog is het lastigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
100 voor een simpele website
250 voor een mooie website
ja maar iedereen wil natuurlijk wel 'iets moois' en daarentegen is simpel niet hetzelfde als mooi vind ik..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
100 voor een simpele website
250 voor een mooie website
Anders gezegd, 100 euro voor puur html en als je javascript/css/php wil dan 250quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja maar iedereen wil natuurlijk wel 'iets moois' en daarentegen is simpel niet hetzelfde als mooi vind ik..
Zeg dat dan gewoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders gezegd, 100 euro voor puur html en als je javascript/css/php wil dan 250
Te weinig? Te veel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoonMaar nee, daar ben ik het helaas niet mee eens
Nou kijk, ik tel altijd 20-40 euro per pagina die ik moet makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te weinig? Te veel?
Als iemand het wil doe ik het, anders gaan ze toch lekker iemand anders zoeken, is niet mijn baan, maar als ik er geld voor kan vangen doe ik het
Heeft bij mij in principe ook geen kut met de taal te maken maar met de mate van ingewikkeldheid. Vandaar simpele pagina (html) met een subpagina of 7 is net zo duur als een html site met 10 of 15 pagina's zoveel ingewikkelder en meer werk is het toch niet. Maar dat is hoe ik het zie, zoals ik al zei, het is een hobby van me, omdat ik het kan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou kijk, ik tel altijd 20-40 euro per pagina die ik moet maken40 voor een php/javascript pagina & voor een html pagina 25, css er bij tel ik er gelijk 5 euro bij op
. Een website van 4 pagina;s is makkelijker in elkaar te flansen als een website van 10 pagina's. Vandaar dat ik maar kijk naar het aantal pagina's en niet naar enkel de taal waarin ik het doe [ afbeelding ]
CSS hoort er standaard ik vind ik dan weer, maar het ligt ook wel aan de hoeveelheid pagina's, maar als die pagina's worden gegenereerd door 1 php file die je moet schrijven, gaat die formule ook weer niet opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou kijk, ik tel altijd 20-40 euro per pagina die ik moet maken40 voor een php/javascript pagina & voor een html pagina 25, css er bij tel ik er gelijk 5 euro bij op
. Een website van 4 pagina;s is makkelijker in elkaar te flansen als een website van 10 pagina's. Vandaar dat ik maar kijk naar het aantal pagina's en niet naar enkel de taal waarin ik het doe [ afbeelding ]
geboortedatum: 18-06-1990quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is wel mooi extra centen verdienen andersAls ik 18 ben ga ik me ook registeren bij de kvk
17 dus rekenwonderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
geboortedatum: 18-06-1990
Ik zou met een uurtarief werken trouwens. De ene site is de andere niet, en achteraf krijg je vaak te horen dat dingen weer anders moeten omdat ze er in eerste instantie niet goed over hadden nagedacht.
En dat inderdaad, erg mbo manier van denken in pagina's, hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
CSS hoort er standaard ik vind ik dan weer, maar het ligt ook wel aan de hoeveelheid pagina's, maar als die pagina's worden gegenereerd door 1 php file die je moet schrijven, gaat die formule ook weer niet op
jeah, dat heeft een reden die geboortedatum hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
geboortedatum: 18-06-1990
Ik zou met een uurtarief werken trouwens. De ene site is de andere niet, en achteraf krijg je vaak te horen dat dingen weer anders moeten omdat ze er in eerste instantie niet goed over hadden nagedacht.
Boeiend, je kunt op vele manieren het doen, ik doe het zo, klaar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat inderdaad, erg mbo manier van denken in pagina's, hoor
Veel klanten zien niet hoe lang je met iets bezig bent. En uurtarief, als ik zeg dat ik 25 euro per uur wil kijken ze me gek aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
17 dus rekenwonder
uurtarief is het slimste vind ik ook..
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Boeiend, je kunt op vele manieren het doen, ik doe het zo, klaar?
Danku, en daar heb je gelijk in jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sure, is jouw baantje uiteindelijk, toch?
ik kan geen php scripten schrijven en zou ook mijn god niet weten hoe ik aan klussen zou moeten komen er voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
Voor een uurtje of 3 scripten 250 euro vangen vind ik niet verkeerd
KPDquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
jeah, dat heeft een reden die geboortedatum hierkijk maar naar postgeschiedenis zou ik zeggen
![]()
En ik ben dus gewoon lekker 17 ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |