Wel fijn nu ik net mijn huisje gekocht heb dat ik ook een beetje zekerheid heb van een vast contractquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik moet er zelf nog niet aan denken
Dat is dan ook wel weer genoeg leren jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel fijn nu ik net mijn huisje gekocht heb dat ik ook een beetje zekerheid heb van een vast contract
En ik was er ook echt wel aan toen. na een half jaar HBO, 3 jaar MBO en 4 jaar HBO werd het wel eens tijd om te stoppen met leren
logisch niet.. maar van de HAVO ging in naar Hogere Informatica, dat lag me totaal niet weet ik nu, maar toen dacht ik gewoon dat het te moeilijk was, dus wilde ik eerst Technische Informatica op MBO niveau doen. Dat wel afgerond in 3 jaar, maar toen wist ik dat het gewoon niet mijn ding was. Het was te technisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer genoeg leren ja![]()
Maar waarom eerst een half jaar HBO, dan MBO en dan weer HBO? Klinkt niet heel erg logisch in mijn oren
Dat verklaard wel jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
logisch niet.. maar van de HAVO ging in naar Hogere Informatica, dat lag me totaal niet weet ik nu, maar toen dacht ik gewoon dat het te moeilijk was, dus wilde ik eerst Technische Informatica op MBO niveau doen. Dat wel afgerond in 3 jaar, maar toen wist ik dat het gewoon niet mijn ding was. Het was te technisch.
Dus daarna toch weer HBO maar dan wel de Communicatie & Multimedia Design kant op.. En dat lag me een stuk beter. Ik was daar nog steeds wel het beste in de technische dingen en vond dat ook wel leuk, maar de afwisseling met marketing en design maakte het gewoon een stuk fijner.
Dat is net een andere versie van travianquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ben weer begonnen met Ogame te spelen
Ik heb CMD gedaan op de Hogeschool Rotterdam..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat verklaard wel ja![]()
Welke opleiding heb je precies gedaan? En op welke school? Want ik vind dat alles ook wel interessant
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb CMD gedaan op de Hogeschool Rotterdam..
ik heb zelfs nog mijn eigen bedrijfje daarvoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Dus ik zou jou ook gewoon kunnen vragen om dingen te ontwerpen en allesOf doe je niet aan eigen projecten?
Zonde dat je er weinig mee doetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb zelfs nog mijn eigen bedrijfje daarvoor
Maar daar doe ik eigenlijk te weinig mee
http://www.dedicate-design.nl/
ja ook een kwestie van tijd en zin. Maar dan heb je dus dat je na je werk wel weer wat moet doen 's avondsquote:
Het is wel mooi extra centen verdienen andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ook een kwestie van tijd en zin. Maar dan heb je dus dat je na je werk wel weer wat moet doen 's avonds
Maar binnenkort voor een vriend wel een website updaten, dus zo af en toe komt er wel wat tussendoor.
ja, maar goed.. ik verdien al mooie centen. Natuurlijk kan het altijd meer, maar toen ik op school zat en veel vrij tijd had, was het inderdaad erg prettig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is wel mooi extra centen verdienen andersAls ik 18 ben ga ik me ook registeren bij de kvk
Ik zit altijd met het probleem dat ik geen idee heb wat ik er voor moet vragenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar goed.. ik verdien al mooie centen. Natuurlijk kan het altijd meer, maar toen ik op school zat en veel vrij tijd had, was het inderdaad erg prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |