quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo is dat.. ik ben zo onvoorspelbaar dat het voorspelbaar wordt
wat voor plaatje zocht je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Californium het volgende:
ik kwam alleen even melden dat ik eindelijk het plaatje wat ik zocht heb gevonden
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatie
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Een plaatje waarin RecBCD het DNA afbrak, vervolgens bind het chi, waardoor het eiwit een verandering ondergaat en het nog maar 1 streng afbreekt en de andere wordt geladen met RecA, ter voorbereiding van homologe recombinatie
Snappen nee eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheikunde was wat makkelijker![]()
inderdaad en een poster van boven mijn bed!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.
ik vond het leuker om m zelf even te gaan zoekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hebben we toch allemaal als bureaubladachtergrond joh, had het even gezegd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Snappen nee eigenlijk.
Scheikunde was wat makkelijker
Ga je 'm hier ook posten? Ik ben wel benieuwd of ik de omschrijving en het plaatje samen begrijp. Ik gok van niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vond het leuker om m zelf even te gaan zoeken
Dat is leuk jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef Californium het volgende:
[..]
al die pH's berekenen van zwakke en sterke basen of zuren
biologie / biochemie
ik vond: met de deur in huis vallen zo saaiquote:
zal me best doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je 'm hier ook posten? Ik ben wel benieuwd of ik de omschrijving en het plaatje samen begrijp. Ik gok van niet.
Ook daar vond ik niks aan, maar dat zal ook door de docent komen, daar heb ik het nooit mee kunnen vinden. Ook maar 1 jaartje scheikunde gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is leuk jaOf gewoon proefjes doen met natrium, calium en zooi
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vond: met de deur in huis vallen zo saai
Wij hadden een perfecte leraar gewoon. Die man kan me gewoon nog steeds fascineren. Hij wist iedereen die een beetje interesse toonde ook gewoon echt te motiveren en bedacht ook altijd zelf proefjes om uit te voeren. Was gewoon echt prachtig die urenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook daar vond ik niks aan, maar dat zal ook door de docent komen, daar heb ik het nooit mee kunnen vinden. Ook maar 1 jaartje scheikunde gehad.
dat ken ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
scheikunde was bij ons een soort speeltuin.. volgens mij niets gedaan wat er gevraagd werd aan me
Ja, even bestuderen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
gevonden! mijn mooie plaatje...
hopelijk doet ie het
Fikse loopvormingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
gevonden! mijn mooie plaatje...
hopelijk doet ie het
wel hequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik snap er verdomd weinig van. Doe mij dan toch maar bedrijfseconomie.
Enig idee wat daar zit?quote:CORN SMITSTRAAT 28 ALBLASSERDAM
Nou ja, ergquote:
Ik heb M&O gehad (en ik weet dat het niet helemaal hetzelfde enzo is) maar ik vond dat altijd wel leuk om te doen....werken met cijfers ligt mij ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, ergvind ik economie ook niet. Ik werd er zaterdag nog even aan herinnerd dat ik me daar de komende jaren full-time mee moet gaan bezighouden en zat me toch echt af te vragen of ik daar wel zin in heb. Nou ja, eerst maar afstuderen en zien wat er allemaal op mijn pad komt. Tot nu toe vermaak ik me er wel mee (en heb in ieder geval zin om aan de stage te beginnen).
uhm... ik woon daar niet meer hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef OA het volgende:
Nico, er staat iets flink in brand in jouw dorpje
[..]
Enig idee wat daar zit?
Ik houd me op mijn stage gelukkig niet bezig met financiële administratie (als in balans opstellen, winst- en verliesrekening enzo). Ik heb het uiteraard wel gedaan, maar vond het snel saai worden. Ik houd me liever bezig met management accounting (kostprijzen, interne verrekenprijzen bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb M&O gehad (en ik weet dat het niet helemaal hetzelfde enzo is) maar ik vond dat altijd wel leuk om te doen....werken met cijfers ligt mij ook welBalanzen opstellen
ik vond het altijd wel iets hebben...misschien als ik ooit mijn eigen bedrijf wil gaan opstarten![]()
oh ja.. volgende maand ofzo toch? Hopelijk wordt het dan wel wat warmerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Puala het volgende:
ow men, kom net een topic over carnaval tegen ergens, krijg er gelijk zin in
O ja, das waar..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm... ik woon daar niet meer he
Maar wat daar zit.. een winkeltje en een kerk (natuurlijk).. maar verder niets spectaculairs geloof ik
ik hoop het wel, gezien wat ik in gedachten hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. volgende maand ofzo toch? Hopelijk wordt het dan wel wat warmer
Kostprijzenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik houd me op mijn stage gelukkig niet bezig met financiële administratie (als in balans opstellen, winst- en verliesrekening enzo). Ik heb het uiteraard wel gedaan, maar vond het snel saai worden. Ik houd me liever bezig met management accounting (kostprijzen, interne verrekenprijzen bijvoorbeeld).
M&O heb ik nooit gehad. Wel die stof op mijn huidige opleiding, maar niet als 1 vak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, das waar..![]()
Het brand iig lekker...
Maar industrie.. zie op google maps inderdaad wel een hal daar ofzo.. Maar dat hoort volgens mij bij de garage aan de plantageweg..quote:16:01:29 06-01-09PRIO 1CORN SMITSTRAAT 28 ALBLASSERDAM
18. Zuid-Holland ZuidBRAN MZHZ VOORWACHT BINNENBRAND:INDUSTRIE (naderbericht: grote brand) 28
1403053 BRW ZH-Zuid ( Millieudienst )
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Kostprijzenverrekenprijzen
Heerlijk wel hoor... maar ik zie mijn mijn oude dag nog wel slijten in de wetenschap hoor
Ik snap meestal helemaal niks van wat je hier vertelt, maar het klinkt allemaal bijster interessant (als je niet 10 keer hetzelfde doet omdat het niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Ik hoop ooit nog in de muziek terecht te komen, en die kant op zijn er wel wat mogelijkheden de komende jaren. Maar dat is zo onzeker (bijvoorbeeld of ik het kan), dat ik me eerst maar op bedrijfseconomie blijf concentreren. Komende jaren maar zien hoe andere dingen zich ontwikkelen.Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
Aan het einde staat toch die kerk? Met een begraafplaats erbij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Maar industrie.. zie op google maps inderdaad wel een hal daar ofzo.. Maar dat hoort volgens mij bij de garage aan de plantageweg..
ik ben gewoon random voor 1 strain gegaan en dit nagekeken wat het was en het was de goedequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:09 schreef OA het volgende:
Heb je alles alweer teruggevonden Cali?
klopt jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Aan het einde staat toch die kerk? Met een begraafplaats erbij?
Puur toeval dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben gewoon random voor 1 strain gegaan en dit nagekeken wat het was en het was de goede
Gaat goedkomen dusnu met verslag bezig
Hehequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klopt ja
Misschien wordt het nu wel een cremeerplaats
jah nou...ik had een papiertje met 3 nummers... 2 daarvan wist ik dat het niet was... de derde wist ik niet zeker.... dus heb die maar gewoon gebruikt en dat vannochtend even nagezocht en toen ik zag wat erbij stond wist ik weer dat het de goede eigenschappen en achtergrond hadquote:
hmm recente foto? Dat is niet weer Nedstaal dat in de fik staat toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef OA het volgende:
Links de brug als referentie...![]()
[ afbeelding ]
Net gemaakt. Ziet er een beetje niet uit doordat de foto met een kutprogramma verkleind is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm recente foto? Dat is niet weer Nedstaal dat in de fik staat toch?
Is echt een flinke brand.. zal zo ff moeders bellen
whehehe.. jullie hebben Alblasserdamse zwarte zooiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef OA het volgende:
Er komt hier allemaal zwarte zooi naar beneden gevallen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehehe.. jullie hebben Alblasserdamse zwarte zooi
Ik denk dat de griffies eerder een probleem zijn...quote:
oh ja.. zwarte kousenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat de griffies eerder een probleem zijn...
ja joh.. mijn 'oude' dorpje en de garage die altijd voor mijn autotje zorgdequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
autobanden in de fik, dat rookt zo lekker.
Maar wat een drukte om een brandje zeg
Cali met lekkere trilbillen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Californium het volgende:
weet je wat niet leuk isik trok dus vanmorgen de meest wijde broek aan die ik heb.... normaal zakt ie van mijn kont af... nu zit ie goed.... zelfs een beetje strak
Ik wist dat ik wat kilo'tjes ben aangekomen thuis maar dit had ik niet verwacht
Ik zit aan de overkant van de rivier en zie eerst zwarte wolken en vervolgens zwart spul naar beneden vallen... dan wil ik wel weten wat het is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
autobanden in de fik, dat rookt zo lekker.
Maar wat een drukte om een brandje zeg
quote:
en jij had mij als referentie van de overkant, maar tegenwoordig zit ik zelf ook aan de overkant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit aan de overkant van de rivier en zie eerst zwarte wolken en vervolgens zwart spul naar beneden vallen... dan wil ik wel weten wat het is...
Booty!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
..... mijn kont zal ook niet veel krimpen / groter worden bij een schommelend gewicht... ik heb een Booty! en ik ben er trots op
Maar mijn buik dus wel.... en die begint nu dus te groeien
haha heel koud..quote:
Neuh, niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha heel koud..
Nog gehoord van de aardverschuiving in Guatemala? Moest meteen aan jou denken (ook al klinkt dat eng)
een klein beetje mag wel.... het liefst nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Booty!Dat is wel lekker...
En een buikje is toch ook fijn hoorAl zijn vrouwen het daar over het algemeen minder mee eens
Toch geen asbestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef OA het volgende:
Er komt hier allemaal zwarte zooi naar beneden gevallen...
hoorde het vanochtend op het nieuws.. Het was vroeg dus veel meer details heb ik nietquote:
Hmm ok.. naja.. ik ben al blij dat je het een beetje met me eens bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
een klein beetje mag wel.... het liefst nietmaar dit is (naar mijn inziens) geen klein beetje meer
vanavond gelijk maar weer gaan sporten danen geen vreetbui hebben
heb gister wel met moeite een reep chocolade in de winkel laten liggen... maar heb wel teveel yoghurt weggewerkt omdat ik gewoon nog honger had na het eten
terwijl ik gewoon genoeg had gegeten
en wat fruit en een bakje met olijven
je bent ook zo'n sterke vrouw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef Californium het volgende:
ze waren in de aanbieding...2 van die hele grote repen van 230 gram van DE lekkerste chocolade voor 2,20
maar ben ervanaf gebleven
* geeft knuffelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja joh.. mijn 'oude' dorpje en de garage die altijd voor mijn autotje zorgde
Dat zeggen ze hier ook altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit aan de overkant van de rivier en zie eerst zwarte wolken en vervolgens zwart spul naar beneden vallen... dan wil ik wel weten wat het is...
quote:
hey.. ik moet toch wat voor een knuffelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Puala het volgende:
[..]
* geeft knuffel
je doet net of je er jaren weg bent joh, net 2 dagen![]()
quote:
over verspilling gesproken inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar een kussen mee neem.. kan ik gaan pitten op kantoor..
Concept af, op het bureau neergelegd van mijn begeleider... en gemaild naar school.. Die uiteraard weer een hardcopy nodig hebben
tuurlijk.. er gebeurd eens wat in het dorpquote:Grote brand bij garage in Alblasserdam
ALBLASSERDAM - Bij garagebedrijf Bochanen Zn. in hartje Alblasserdam is rond half vier een grote brand uitgebroken. Het autobedrijf op de hoek van de Plantageweg en de Cornelis Smitstraat staat in lichterlaaie.
Rond half vijf sloegen nog steeds grote vlammen uit het pand. Brandweerlieden bestrijden het vuur met man en macht.
Nadere bijzonderheden ontbreken nog. Er zou geen sprake zijn van gewonden.
Zeer veel publiek uit het dorp is uitgelopen en kijkt naar de brand. Zwarte rookwolken zijn tot in Dordrecht te zien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tuurlijk.. er gebeurd eens wat in het dorp
Politie staat er ook niet op, dus denk niet dat je er snel achter komtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Er cirkelt hier nu al een kwartier een heli boven mijn wijk...Kan niks vinden op P2000
Zoeken naar wietplantages. Die zitten op de zolders waar geen sneeuw/ijs meer op het dak zit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Er cirkelt hier nu al een kwartier een heli boven mijn wijk...Kan niks vinden op P2000
Dat zou best kunnen, gebeurd hier wel vaker... maar hier ligt geen millimeter sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoeken naar wietplantages. Die zitten op de zolders waar geen sneeuw/ijs meer op het dak zit.
Ik zou ook eigenlijk niet weten of hier iets op de daken te zien is, maar het schoot me zomaar te binnen. Een aantal jaar terug deden ze hier hetzelfde nadat het gesneeuwd had (ik verdacht de achterburen al, daar smolt het al tijden veel te snelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, gebeurd hier wel vaker... maar hier ligt geen millimeter sneeuw
Briljant iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zoeken naar wietplantages. Die zitten op de zolders waar geen sneeuw/ijs meer op het dak zit.
In de buurt is er ook een (nieuw) afgelegen bedrijventerrein.. In het eerste jaar.. waren er ook 10 plantages opgerold.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk niet weten of hier iets op de daken te zien is, maar het schoot me zomaar te binnen. Een aantal jaar terug deden ze hier hetzelfde nadat het gesneeuwd had (ik verdacht de achterburen al, daar smolt het al tijden veel te snel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |