jah nou...ik had een papiertje met 3 nummers... 2 daarvan wist ik dat het niet was... de derde wist ik niet zeker.... dus heb die maar gewoon gebruikt en dat vannochtend even nagezocht en toen ik zag wat erbij stond wist ik weer dat het de goede eigenschappen en achtergrond hadquote:
hmm recente foto? Dat is niet weer Nedstaal dat in de fik staat toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef OA het volgende:
Links de brug als referentie...![]()
[ afbeelding ]
Net gemaakt. Ziet er een beetje niet uit doordat de foto met een kutprogramma verkleind is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm recente foto? Dat is niet weer Nedstaal dat in de fik staat toch?
Is echt een flinke brand.. zal zo ff moeders bellen
whehehe.. jullie hebben Alblasserdamse zwarte zooiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef OA het volgende:
Er komt hier allemaal zwarte zooi naar beneden gevallen...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehehe.. jullie hebben Alblasserdamse zwarte zooi
Ik denk dat de griffies eerder een probleem zijn...quote:
oh ja.. zwarte kousenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat de griffies eerder een probleem zijn...
ja joh.. mijn 'oude' dorpje en de garage die altijd voor mijn autotje zorgdequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
autobanden in de fik, dat rookt zo lekker.
Maar wat een drukte om een brandje zeg
Cali met lekkere trilbillen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Californium het volgende:
weet je wat niet leuk isik trok dus vanmorgen de meest wijde broek aan die ik heb.... normaal zakt ie van mijn kont af... nu zit ie goed.... zelfs een beetje strak
Ik wist dat ik wat kilo'tjes ben aangekomen thuis maar dit had ik niet verwacht
Ik zit aan de overkant van de rivier en zie eerst zwarte wolken en vervolgens zwart spul naar beneden vallen... dan wil ik wel weten wat het is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Puala het volgende:
[..]
autobanden in de fik, dat rookt zo lekker.
Maar wat een drukte om een brandje zeg
quote:
en jij had mij als referentie van de overkant, maar tegenwoordig zit ik zelf ook aan de overkant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit aan de overkant van de rivier en zie eerst zwarte wolken en vervolgens zwart spul naar beneden vallen... dan wil ik wel weten wat het is...
Booty!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
..... mijn kont zal ook niet veel krimpen / groter worden bij een schommelend gewicht... ik heb een Booty! en ik ben er trots op
Maar mijn buik dus wel.... en die begint nu dus te groeien
haha heel koud..quote:
Neuh, niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha heel koud..
Nog gehoord van de aardverschuiving in Guatemala? Moest meteen aan jou denken (ook al klinkt dat eng)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |