quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
-ik moet 25 kantjes schrijven.... in het engels, met refenties erbij
-ik heb geen laptop, dus nacht is wat moeilijk
-ik wil het laten controleren door iemand hiero
Dus dan vind ik 31 januari nog 'best snel'![]()
ik zei toch alquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:54 schreef Californium het volgende:
en ik moet gewoon werk doen tussendoor he
das echt kut ja.. je wordt niet ergens wakker van, maar echt 'zomaar' dus? Je kan aan de slaappillen gaan, maar dat lijkt me ook nixquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, ik wil een keer normaal slapen zonder elke 10 minuten wakker te worden
En goeiemorgen Paula
Ontzettend chagerijnig. Last van hetzelfde probleem als jouquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
En hoe is het verder met jou Paula?
Ik weet waarom ik wakker word, als ik me draai in mijn slaap. Dus als ik eenmaal vast slaap dan heb ik weer een uurtje ofzo, maar zodra ik ga verliggen is het afgelopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das echt kut ja.. je wordt niet ergens wakker van, maar echt 'zomaar' dus? Je kan aan de slaappillen gaan, maar dat lijkt me ook nix
Oke, klinkt weer erg gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ontzettend chagerijnig. Last van hetzelfde probleem als jouen thuis nogal wat problemen. Vanmorgen de stap naar jeugdzorg genomen, straks bellen voor een afspraak.
Niet zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, klinkt weer erg gezellig
* aai over de bol
irritant, maar draaien in je slaap doet iedereen toch? Misschien ligt je bed dan niet goed?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet waarom ik wakker word, als ik me draai in mijn slaap. Dus als ik eenmaal vast slaap dan heb ik weer een uurtje ofzo, maar zodra ik ga verliggen is het afgelopen
Oke misschien moet ik er ff bij vermelden dat ik geblesseerd ben, dus elke keer dat ik draai of verlig doet het ontzettend zeer, daar word ik wakker vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
irritant, maar draaien in je slaap doet iedereen toch? Misschien ligt je bed dan niet goed?
Ik zeg ook maar wat, maar draaien doe je volgens mij altijd in je slaap
Geblesseerd? Vertel?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke misschien moet ik er ff bij vermelden dat ik geblesseerd ben, dus elke keer dat ik draai of verlig doet het ontzettend zeer, daar word ik wakker van
Ja hoop ik ook, is niets ernstigs, is een spiertje op de linkerkant van mijn borstkast dat waarschijnlijk gekneusd is ofzo, hopelijk niet gescheurd... Hoesten en niezen doen ontzettend zeer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Jaja, geloof er niets vanmaar goed, mooi lastig dan. Hopen dat het snel geneest dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |