Ach... ik kan ze wel hebbenquote:
watjequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan nu een heel ongenuanceerde opmerking plaatsen maar die laat ik lekker ff achterwege
Vast wel ergensquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met mij niet, maar waar vind je een tweede ik?
Ken jij The Q?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Staat is een aardig Nederlands bandje. DeWolff ook. Roosbeef ook. En ik hoorde laatst nog iets waarvan de naam me ontschoten is. Maar zou het dan toch nog iets worden met alternatieve Nederlandse bandjes? De laatste jaren kwam er veel leuks uit België, maar Nederland heeft niet veel voortgebracht de laatste tijd. Zou goed zijn als daar wat verandering in kwam.
Als ik ooit een vrouwelijk evenbeeld van mij zou vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt me echt onmogelijk gewoon.. doe dan toch maar een vrouwfiguur
vrouwfiguurquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt me echt onmogelijk gewoon.. doe dan toch maar een vrouwfiguur
Mwah, lang haar, beetje een goeie lengte.. zou moeten lukken toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik ooit een vrouwelijk evenbeeld van mij zou vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, lang haar, beetje een goeie lengte.. zou moeten lukken toch?
Mijn persoonlijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
op de markt? Daar is je gulden een daalder waard!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
vrouwfiguurmjah, ik wens je veel succes dan op de markt
Nee. Wat is het?quote:
Ik voel me anders wel ondergewaardeerd nu hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
op de markt? Daar is je gulden een daalder waard!
maar ik ga ze natuurlijk niet in het echt vrouwfiguur noemen. Dat zeg ik alleen tegen jou, omdat ik weet dat jij er tegen kan
Ik dacht dat ik er een gevonden had (mijn evenbeeld dan). Zoop net zo veel, rookte (mijn) zware shag. Muziekverslaafd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik ooit een vrouwelijk evenbeeld van mij zou vinden
Een bandquote:
ondergewaardeerd? ik waardeer je juist meer!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik voel me anders wel ondergewaardeerd nu hoormaar afgelopen dagen heb ik meer naar mijn hoofd gekregen, dus op zich valt dit dan wel weer mee
Zoals ?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik voel me anders wel ondergewaardeerd nu hoormaar afgelopen dagen heb ik meer naar mijn hoofd gekregen, dus op zich valt dit dan wel weer mee
Ja, een band, dat leek me aannemelijk, maar ik doelde op de muzieksoort enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Een bandHebben al verschillende prijzen hier in de wacht gesleept.
http://www.enjoytheq.nl/Home.html
The Q zegt me ook vaag wat. Iets uit Gelderland ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Een bandHebben al verschillende prijzen hier in de wacht gesleept.
http://www.enjoytheq.nl/Home.html
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er een gevonden had (mijn evenbeeld dan). Zoop net zo veel, rookte (mijn) zware shag. Muziekverslaafd.
Inderdaad. Zo zouden er meer moeten zijn.quote:
Dankuquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ondergewaardeerd? ik waardeer je juist meer!
Mjah, beledigende dingen, klaar?quote:
Geen verstand vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, een band, dat leek me aannemelijk, maar ik doelde op de muzieksoort enzo.
Maar zal zo eens luisteren.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
The Q zegt me ook vaag wat. Iets uit Gelderland ?
(nu de link pas checkt)
Appelpopquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef jackson het volgende:
Ah, ze hebben meerdere malen in Buren gestaan en op Appelpop, vandaar
Nou vooruit dan maar... klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
Mjah, beledigende dingen, klaar?![]()
Culemborg, jij kent ze wel denk ik
Ik zou zo iemand ter plekke optillen en in mijn huis zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zouden er meer moeten zijn.
Ja, dat had ik eigenlijk moeten doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand ter plekke optillen en in mijn huis zetten
Jeugdsoos Burenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Appelpop![]()
Ik ben gevraagd om mee te werken aan de website, voel me vereerd
Haha.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Jeugdsoos Buren
Gaf mijn eerste feesten daar
Zou je even op de foto's moeten kijken, dat kan ik niet wetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar... klaar.
Kwam me bekend voor ja. Heb zelf in C'Borg op school gezeten nog. Ken ze niet persoonlijk denk ik.
Lian zegt me niks eigenlijk. Reinier ken ik wel ja, die komt uit Tiel toch? Heb destijds nog wel wat met hem te maken gehad. Aardige gast is datquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha.
Ken jij Lian dan ook? Of Reinier?
Nou ja, die hierboven dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
wie wil er nou iets met zijn / haar even beeld... Zou ik alleen maar saai vinden eigenlijk![]()
Uiteraard moet je wel iets gemeen hebbenmaar evenbeeld
Nee, Lian en Reinier hebben samen iets, dus als je 1 van beide kent ken je de ander denk ik ook welquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Lian zegt me niks eigenlijk. Reinier ken ik wel ja, die komt uit Tiel toch? Heb destijds nog wel wat met hem te maken gehad. Aardige gast is dat
Reinier ken ik zeker... heb zijn nummer nog in mijn tel staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, Lian en Reinier hebben samen iets, dus als je 1 van beide kent ken je de ander denk ik ook welZe lopen er volgens mij echt al jaren rond.
Ik heb geen foto van ze, Reinier heeft niet eens hyvesquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Reinier ken ik zeker... heb zijn nummer nog in mijn tel staan. Kleine blonde kerel. Wellicht ken ik zijn vriendin alleen van gezicht
Evenbeeld is natuurlijk wel wat overtrokken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Californium het volgende:
wie wil er nou iets met zijn / haar even beeld... Zou ik alleen maar saai vinden eigenlijk![]()
Uiteraard moet je wel iets gemeen hebbenmaar evenbeeld
Hahahaha...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Californium het volgende:
Hosti! wil je echt iets met je evenbeeld
dan heb je het nog aardig lang met mij uitgehouden
Zie PM...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van ze, Reinier heeft niet eens hyves, dus kan het eigenlijk niet bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |