Goed planquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook alleen een tutorgesprek, dus misschien blijf ik wel thuis. Dat kunnen de andere 4 of 5 groepsleden ook wel zonder mij denk ik.
Ja naja, ik heb er het geld gewoon niet voor overquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar geschaatst en nu weer hoor, valt dus nog best mee
Zeg dat dan gewoon en niet dat slape smoesje van verkeerde maatquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Ja naja, ik heb er het geld gewoon niet voor over
Mijn maat is duurder omdat het speciaal besteld moet wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon en niet dat slape smoesje van verkeerde maat
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn maat is duurder omdat het speciaal besteld moet wordenNormale prijs zou ik er nog wel voor over hebben
* denkt naquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Of je moet van SM houden, dan is het misschien wel wat
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* denkt na
Nah, denk niet dat dit mijn ding is... ach jij kan ook gewoon al het werk doen
Uit een bloemkool in Delftquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig delftMaar dan is het een beetje ver ja voor schaatsen
Zoals laatst al gezegd, ik heb geen OVquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoezo, wilde je ze komen brengen?
I know, maar waarom vroeg je het dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoals laatst al gezegd, ik heb geen OV
Vrouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ze wilde mij ook al geen tv brengen... duidelijk dat ze lui is
quote:
Ze zijn vrijwel allemaal vrij rustigquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heeft Milow alleen saaie zeiknummers ofzo? Ik heb nu 3 nummers van hem gehoord bij 2 meter sessies, maar het is allemaal vrijwel hetzelfde.
Doet-ie 'even'quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ahjoh even de goede vinden en dat praat jij ook wel weer anders
Wat is er in mij fotoboek te zien?quote:
Tijdje geleden nog eentje gehad, nu ff nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ahjoh even de goede vinden en dat praat jij ook wel weer anders
Nee, jij wilt geen vriendin, wel meiden volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijdje geleden nog eentje gehad, nu ff niet
Nah joh, vrouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, jij wilt geen vriendin, wel meiden volgens mij
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, dan stap je over op de man toch
Volgens mij heb ik ooit al eens gezegd dat dat niet mijn ding isquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, dan stap je over op de man toch
Weet ik, maar ja, als vrouwen niets meer zijn moet je wat toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit al eens gezegd dat dat niet mijn ding is
Ik kan nu een heel ongenuanceerde opmerking plaatsen maar die laat ik lekker ff achterwegequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik, maar ja, als vrouwen niets meer zijn moet je wat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |