Dat lijkt me vervelend. Vraag me altijd af hoe je zoiets oploopt, maar goed, ik zal geen vragen stellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook, is niets ernstigs, is een spiertje op de linkerkant van mijn borstkast dat waarschijnlijk gekneusd is ofzo, hopelijk niet gescheurd... Hoesten en niezen doen ontzettend zeer.
Ja ach, soms gebeurt er wat waar je geen rekening mee houdt, maar inderdaad, niet boeiend verder.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelend. Vraag me altijd af hoe je zoiets oploopt, maar goed, ik zal geen vragen stellenBeterschap in elk geval
Kan gebeuren jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, soms gebeurt er wat waar je geen rekening mee houdt, maar inderdaad, niet boeiend verder.En dankje
leuk toch, schaatsen onder en gaan met die banaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Damn, het is echt moeilijk gladDe grote wegen zijn wel gestrooid, maar de complete binnenstad is spiegelglad
Regel jij ff schaatsen in mijn maatquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
leuk toch, schaatsen onder en gaan met die banaan
Eerst weten wat je maat is, dan zal ik het proberenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Regel jij ff schaatsen in mijn maat![]()
Jij ook altijd last van?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Regel jij ff schaatsen in mijn maat![]()
48. Dus voor schaatsen 49, want dikke sokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst weten wat je maat is, dan zal ik het proberen
quote:
Hier is het ook niet veel beter. Handig, een beetje regen, beetje dooien en dan weer vorst. Van mij mag het zo nog even dooien, anders moet ik nog maar bedenken hoe ik zonder iets te breken op het station kom vanmiddag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Damn, het is echt moeilijk gladDe grote wegen zijn wel gestrooid, maar de complete binnenstad is spiegelglad
49, fuck zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
48. Dus voor schaatsen 49, want dikke sokken
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
48. Dus voor schaatsen 49, want dikke sokken
[..]
![]()
Mja, het is barquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier is het ook niet veel beter. Handig, een beetje regen, beetje dooien en dan weer vorst. Van mij mag het zo nog even dooien, anders moet ik nog maar bedenken hoe ik zonder iets te breken op het station kom vanmiddag.
Ja maar komop, ik ga toch geen schaatsen kopen voor die 1 keer in de 10 jaar dat er ijs ligt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
49, fuck zeg![]()
Maar dan bestellen ze ze toch gewoon voor je neem ik aan? Of woon je in een grote stad of iets. Hier doen ze er allemaal niet zo moeilijk over
Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar komop, ik ga toch geen schaatsen kopen voor die 1 keer in de 10 jaar dat er ijs ligt?
Ach, ik heb ook alleen een tutorgesprek, dus misschien blijf ik wel thuis. Dat kunnen de andere 4 of 5 groepsleden ook wel zonder mij denk ik.quote:
Ik heb vorig jaar geschaatst en nu weer hoor, valt dus nog best meequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar komop, ik ga toch geen schaatsen kopen voor die 1 keer in de 10 jaar dat er ijs ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |