Check. Done.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Pheno het volgende:
Zo, meteen maar de wiki updaten.
Iemand moet het doen.quote:
braafquote:
alsof er dan gewerkt wordt...quote:
* Frutsel stuurt gele sneeuw naar pien85quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook sneeuw! Ben echt jaloers op iedereen die sneeuw heeft!
heb weer te veel aan mn vent uitgegevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg mijn kerstcadeau, alleen weet ik niet wat het is
Vast wel, lastige wijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou ik zo druk zijn met je collega's dan?
Kun je dat niet ergens opzoeken of opvragen ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
Plastix, met een ondefineerbaar bedrag er op. Sta ik daar straks met 10 euro aan tegoed....
Niet dat ze dat even in de brief er bij zetten....
wielaert naar ajax?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, kerstkado, moet ik ook nog eens regelen
Dankje... maar ik wil witte sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel stuurt gele sneeuw naar pien85
Goed ideequote:
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens opzoeken of opvragen ofzo?
Ik had een plastix met 35 euroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
Plastix, met een ondefineerbaar bedrag er op. Sta ik daar straks met 10 euro aan tegoed....
Niet dat ze dat even in de brief er bij zetten....
www.plastixonline.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebt
Tja, dan ben ik bang dat je even naar de winkel moetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebt
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, dan ben ik bang dat je even naar de winkel moet
Kun je niet ergens online iets vinden?
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat??!?!?!
Staat er in Zandvoort de doodstraf op klagen over ge brek aan warm water?
Sneeuw! Hierquote:
*eens isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook sneeuw! Ben echt jaloers op iedereen die sneeuw heeft!
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wielaert naar ajax?
voor anderhalf miljoen?
Zeikerd.quote:
Bakkie choco?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Er gaan geen spelers van Twente naar Ajax
En dat hoop ik echt
Wel van ajax naar twente, bakichoco mag weer terug
Als het hier sneeuwt, kom je dan langs om sneeuwballen in je nek te krijgen?quote:
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het hier sneeuwt, kom je dan langs om sneeuwballen in je nek te krijgen?
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!.
Sneeuwballen gevecht!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooien.
Doe maar niet joh, hij had het al zo koud in de efteling, laat staan een sneeuwbal in zijn nekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!.
Ah, thnx, 55 euro dus. Daa rmoet ik wel iets leuk van kunnen kopen. De nieuwe cd van de smartlappen of zoquote:
Smartlappenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, thnx, 55 euro dus. Daa rmoet ik wel iets leuk van kunnen kopen. De nieuwe cd van de smartlappen of zo
Zure Limboquote:
quote:
tijdnoodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Godsamme, nog steeds bezig met updaten :S
ik neem ff aan dat kim kip isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Pien85 het volgende:
Vanavond gegrilde kim met frietjesEindelijk weer, is al zeker een jaar geleden! En dat terwijl ik boven de poelier woon
Frietjes? Je woont in patatgebied, hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Pien85 het volgende:
Vanavond gegrilde kim met frietjesEindelijk weer, is al zeker een jaar geleden! En dat terwijl ik boven de poelier woon
Ja frietjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frietjes? Je woont in patatgebied, hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja frietjes.
Patat is voor lompe boeren.
Ja, dat bedoelde ik inderdaad... Kim is trouwens mijn ex, die zou ik soms ook wel willen grillenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik neem ff aan dat kim kip is
jij hebt net als ik al last van typtyfus?![]()
Ik heb te lang in frietgebied gewoont geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frietjes? Je woont in patatgebied, hoor.
Friet is voor Belgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja frietjes.
Patat is voor lompe boeren.
Waarom laat Aviko het dan altijd friet heten?quote:
Wow, nu al!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Pien85 het volgende:
Yeah, mn update is klaar!
Ik ben even WoWen dus
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom laat Aviko het dan altijd friet heten?
Daar werken gewoon alleen maar Belgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom laat Aviko het dan altijd friet heten?
Patat is voor de paupers, die friet met een V schrijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar werken gewoon alleen maar Belgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patat is voor de paupers, die friet met een V schrijven
Nog altijd Duitserquote:
Shit, door de mand gevallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
MPG, je kloon heeft een topic geopend.
Gefeliciteerd met je kou ellende!!!
Je hebt alle feiten tegen je.quote:
Ik zie geen duidelijk feiten, alleen wat vage linksquote:
Struisvogelstrategie!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie geen duidelijk feiten, alleen wat vage links
Bedankt voor het steunen van mijn betoog!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:21 schreef Pheno het volgende:
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=friet
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=patat
Zoals men ziet, patat is friet, maar friet is geen patat. Friet it is.
Dat patat ondergeschikt aan friet is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor het steunen van mijn betoog!
Nee, dat friet geen patat is, en patat dus het enige juiste isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat patat ondergeschikt aan friet is?
Nee, je legt vandale nu echt verkeerd uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat friet geen patat is, en patat dus het enige juiste is.
Zo, genoeg onzinnig geluld, tijd om weer even te werken nu.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je legt vandale nu echt verkeerd uit.
Frites moet je niet gebruiken, die moet je etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
Wat trouwens wel fout is, is het gebruik van frites... want dat is geen officieel Nederlands woord.
Dan eet je dus nietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frites moet je niet gebruiken, die moet je eten
jewelquote:
Nee, want frites bestaat niet in Nederland... friet wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar even serieus... oorspronkelijk was het patates frites, een deel van Nederland is het gaan afkorten met het eerste woord (patat), een ander deel is, onder invloed van de Belgen, frites gaan gebruiken. Beide woorden zijn dus gewoon gangbaar en correct Nederlands. En die discussies zijn nutteloos en alleen leuk om even de verveling te verdrijven.... en om MPG te pesten.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
Wat trouwens wel fout is, is het gebruik van frites... want dat is geen officieel Nederlands woord.
Pestkopquote:
Ligt eraan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Heren, misschien weten jullie dit.
Hoe lang duurt een voltijdopleiding master informatica?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef Pien85 het volgende:
Wat maakt het trouwens uit of je t nou patat noemt of friet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef DaMart het volgende:
Oh, en wie zoiets heeft van:"Wat boeit het nou hoe je het noemt?"... en je vult de KSC lekker snel met zo'n onzinnige discussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1 jaar. Voltijd that is. Met HBO al op zak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Heren, misschien weten jullie dit.
Hoe lang duurt een voltijdopleiding master informatica?
2 jaar indien TU/e, TUD, of UT.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 jaar. Voltijd that is. Met HBO al op zak.
Vanaf VWO 4 jaar voor Algemene uni, 5 jaar voor TU (Eindhoven, Twente, Delft).quote:
Heel makkelijk, ik krijg automatisch van die mailtjes altijd. Stuk of 30 per dagquote:
die zijn even serieus als de mailtjes over je piemolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel makkelijk, ik krijg automatisch van die mailtjes altijd. Stuk of 30 per dag
quote:NICE TO MEET YOU,
I am miss precious by name a humble young lady ,i reach at your
profile(www.egea.eu )and became intresting, i will like to know you the more and i
hope you will grant my reguest of been a relationship with you. i want us to be friends. I
will like you to contact me with my email at (**@yahoo.com) from
there i can send you my picture .a waiting to hear from you soonest.
**@yahoo.com
Dus al jouw bewonderende mailtjes over mijn piemol zijn nep?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die zijn even serieus als de mailtjes over je piemol
En je hoeft eigenlijk ook niet weg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
En de zon heeft ook zijn werk op mijn auto gedaan. Ik hoef niet te krabben
Nee, maar lesgeld groeit mij niet op mijn rug.quote:
Dat is een klein detailquote:
En het mooie is dat ie daarna weer dichtvriest!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een klein detail
Eigenlijk moet ik wel weg, maar dat is pas vanavond.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een klein detail
Eigenlijk moet ik wel weg, maar dat is pas vanavond.
Nee, dat heb ik nou nooit. Met die sneeuw was het even kut, maar nu het gewoon weer droog blijft gaat het prima.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
En het mooie is dat ie daarna weer dichtvriest!
Gooi jij een emmer water over je auto of zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
...als de zon weer een paar uur weg is, het vriest en je alsnog kan krabben?
Als je echt droge lucht hebt wel ja. Hier is de lucht toch altijd net iets vochtiger, dus ik heb geen last van niet-dichtvriezende ruiten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nou nooit. Met die sneeuw was het even kut, maar nu het gewoon weer droog blijft gaat het prima.
nee, die komen van mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus al jouw bewonderende mailtjes over mijn piemol zijn nep?
Die nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus al jouw bewonderende mailtjes over mijn piemol zijn nep?
Jij ook alquote:
ja, maar ik onderteken met 'kusjes ll' anders durf ik nietquote:
quote:
quote:
JortK = kloon van Pheno?quote:
dat zag ik laatst een vrouw (ja een blonde vrouw en een twingo) doen, heet water over de ruit heen pleuren, carglass is er vast blij meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gooi jij een emmer water over je auto of zo?
quote:
Nee, dat is de stront die er in zit.quote:
running gagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Na 6 maanden is die grap niet meer leuk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef JortK het volgende:
O wacht dat is Pheno zn tekst.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Na een jaar is die grap niet meer leuk.
niks over blonde vrouwen he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zag ik laatst een vrouw (ja een blonde vrouw en een twingo) doen, heet water over de ruit heen pleuren, carglass is er vast blij mee
kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Na 6 maanden is die grap niet meer leuk.
En nooit zijn er fotos of filmpjes. Heeft iedereen zo'n kneutemobieltje als ik of zo?quote:
ik maakte gister nog een nieuw grapjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef OA het volgende:
Het is al 6 januari en er zijn nog geen nieuwe grappen?
De combi met de post boven je maakt dit weer een waar feest!quote:
Bron?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik maakte gister nog een nieuw grapje
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
www.klonkmaaktegistereneennieuwgrapje.nl
Maar het klopt niet.. Eerst eet ik de vlaai en vervolgens poep ik die er weer uit. Niet andersom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De combi met de post boven je maakt dit weer een waar feest!
Ik heb een account aangemaakt om je grap te kunnen lezen, kun je me even toegang geven nu?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
www.klonkmaaktegistereneennieuwgrapje.nl
Als het niet doorgaat, blijf ik nog altijd geïnteresseerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef Pien85 het volgende:
Vraag me af waar die gozer voor de laptop blijft... Komt iemand mn oude laptop ophalen vandaag... hij belde vanmorgen om iets voor 10en al dat ie rond een uur of 2 hier zou zijn... het is nu 8 voor 3 en hij is er nog niet
Hehe, I knowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat, blijf ik nog altijd geïnteresseerd.
Prima, heb geen haast, zoals je weetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, I knowMaar wil m wel een eerlijke kans geven
Mocht ie niet op komen dagen bij jij next in line
Ik heb geloof ik de helft van t verhaal gemist... zoals het nu in mn hoofd zit ben jij nu op je werk en heb je thuis geen warm water ofzo... En nu wel weer? Of zit ik er nu helemaal naast?quote:
I knowquote:
Je vertelt zeker pas nadat jij de laptop hebt overgenomen dat de heer in kwestie op dit moment eigenlijk in de kofferbak van je Twingo ligt?quote:
Ik werk vandaag thuis. Vanochtend via de waterkoker waswater gemaakt, en nu doet het warme water het weer, dus kan ik vanavond alsnog douchen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik de helft van t verhaal gemist... zoals het nu in mn hoofd zit ben jij nu op je werk en heb je thuis geen warm water ofzo... En nu wel weer? Of zit ik er nu helemaal naast?
Nee, zo ben ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vertelt zeker pas nadat jij de laptop hebt overgenomen dat de heer in kwestie op dit moment eigenlijk in de kofferbak van je Twingo ligt?
Hij zegt 'kofferbak' en 'Twingo' in 1 zin...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vertelt zeker pas nadat jij de laptop hebt overgenomen dat de heer in kwestie op dit moment eigenlijk in de kofferbak van je Twingo ligt?
Een Twingo is toch een kofferbak?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Hij zegt 'kofferbak' en 'Twingo' in 1 zin...
Ah, ik begreep het verkeerd!quote:
Ah, op die fiets, ik begreep er al niks van... vroeg me al af hoe je op je werk kon weten dat je thuis weer warm water hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk vandaag thuis. Vanochtend via de waterkoker waswater gemaakt, en nu doet het warme water het weer, dus kan ik vanavond alsnog douchen!
Kan je het dan ook mét suiker drinken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Mijn goede voornemen om gezonder te gaan eten en drinken dit jaar begint wel al schokkende vormen aan te nemen nu... ik drink nu zelfs vrijwillig thee zonder suiker![]()
![]()
.
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Mijn goede voornemen om gezonder te gaan eten en drinken dit jaar begint wel al schokkende vormen aan te nemen nu... ik drink nu zelfs vrijwillig thee zonder suiker![]()
![]()
.
wel eens van zoetjes gehoord ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
![]()
.
quote:
ik had je in ieder geval al een flinke tijd niet gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef OA het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag al meer gepost dan in de hele maand december geloof ik...![]()
Jort, klopt dit?
Of met zout. In de koffie ook een aanrader.quote:
Deze opmerking kun je maar beter met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of met zout. In de koffie ook een aanrader.
Suiker en zout.... daar heb ik ook nog wel een leuke anekdote over...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suiker en zout.... daar heb ik ook nog wel een leuke anekdote over...
Ik was op vakantie in Denemarken en daar kreeg ik ijs met slagroom. In de slagroom zat geen suiker, dus dacht ik die er zelf op te strooien. Op tafel stonden namelijk 2 bakjes met witte korrels. In het ene bakje zat zout, in het andere witte korrels die op suiker leken. Tafelgenoten keken me al raar aan toen ik wat van de inhoud van dat bakje over mijn slagroom strooide... het bleek ook zout te zijn, maar dan van een ander type.
Precies. Koffie met zout is namelijk onwaarschijnlijk smerigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze opmerking kun je maar beter met een korreltje zout nemen.
Ik was ook nauwelijks op FOK.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had je in ieder geval al een flinke tijd niet gezien
Ik heb het nooit anders gedronken dan met suiker. Maar goed, heb al 19 dagen geen cola op inmiddels...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
Ik doe nooit suiker of zoetjes in de thee, dat is toch zonde van de smaak?
moet je eens cola zero proberen, best erg lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het nooit anders gedronken dan met suiker. Maar goed, heb al 19 dagen geen cola op inmiddels....
Dat verhaal is zóóó 2008...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Klonk het volgende:
doet me denken aan mijn ouders, ook naar Denemarken, mijn moeder wou perse nederlandse bloem meenemen, had ze die in plastic boterhamzakjes gedaan en bij het reservewiel gepropt, ouwe mensen zijn lief
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je eens cola zero proberen, best erg lekker
Valt mee hoor, met wat limoen erin danquote:
ik heb idd geen plekje roestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een goed middel om roest te verwijderen!
ik drink nog meer cola dan koffie, dus dat wil heel wat zeggenquote:
ik af en toe. Meer dan een fles in de week gaat er niet doorheen hier. Koffie daarentegen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik drink nog meer cola dan koffie, dus dat wil heel wat zeggen
indahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, nieuw topic!
Dat is dus echt NIET te zuipenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je eens cola zero proberen, best erg lekker
Je mag op dit tijdstip gerust koffie drinken hoor!quote:
Een fles per week? Ik heb dagen gehad dat ik ruim een fles weg dronkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik af en toe. Meer dan een fles in de week gaat er niet doorheen hier. Koffie daarentegen...
Maar dat krijg je als je MPG vaak over de vloer hebt
Brrrrrrr.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alstu... speciaal voor jou... ijsthee.
[ afbeelding ]
Maar er is hier in de wijde omtrek geen koffie te verkrijgen momenteel, en mijn eigen voorraad is al opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je mag op dit tijdstip gerust koffie drinken hoor!
He, een nieuwe indahpost!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, nieuw topic!
Je hebt alle koffie van Limburg opgedronken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Brrrrrrr.....
[..]
Maar er is hier in de wijde omtrek geen koffie te verkrijgen momenteel, dus mijn voorraad is op.
gelukkig niet, heb vanmorgen nog koffie gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt alle koffie van Limburg opgedronken?
Oh daarom had mn collega geen koffie voor mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eindhovenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig blussenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef OA het volgende:
Dikke zwarte rookwolken hier van de overkant. Er staat iets in de fik in Alblasserdam...
Kom je mij ook ophalen (in Eindhoven)quote:
/carequote:
Geen ambassade in Bandung, demonstratie bij Duits cultureel instituutquote:Some 50 students united in the Pancasila Student Front West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) organized a demonstration in front of the German cultural Goethe Institute in Jalan. R.E. Martadinata in Bandung earlier today. They were forced to hold their demonstration there, because Bandung does not have a representative office or embassy which could be the gathering place for their protests against Israel.
Godallemachtig, zo achterlijk heb ik ze zelfs hier nog zelden gezien.quote:Ongeveer 50 studenten die zichzelf het Pancasila Studentenfront West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) noemt, heeft eerder vandaag een demonstratie gehouden bij het Duitse culturele Goethe Instituut aan Jalan. R.E. Martadinata in Bandung. Ze werden gedwongen om daar hun demonstratie te houden omdat Bandung geen buitenlandse vertegenwoordiging of ambassade heeft waar ze konden demonstreren tegen Israel.
Lillik dorpquote:
Als jij er gewoon nooit meer komt danquote:
mn baas komt uit eindhovenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitgewerkt?
En hoe gaat het met de verloren gegevens?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
jah nou...ik had een papiertje met 3 nummers... 2 daarvan wist ik dat het niet was... de derde wist ik niet zeker.... dus heb die maar gewoon gebruikt en dat vannochtend even nagezocht en toen ik zag wat erbij stond wist ik weer dat het de goede eigenschappen en achtergrond had
![]()
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitgewerkt?
En hoe gaat het met de verloren gegevens?
OA is je P.A.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
needruk aan het verslag
En zie OA
Ah, dat is helemaal goedgekomen dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
needruk aan het verslag
En zie OA
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dat is helemaal goedgekomen dus!
Precies het nummer dat je gisteren al dacht te moeten hebben!
Gelukkig maar. Was wel erg balen geweest als je opnieuw moest beginnen vanwege een verloren nummer.quote:
dan hoefde ik niet opnieuw te beginnen ...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was wel erg balen geweest als je opnieuw moest beginnen vanwege een verloren nummer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
dan hoefde ik niet opnieuw te beginnen ...ik had geen zin om 4160 strains na te zoeken naar degene die ik ook alweer gebruikt had
Ik was het bij Blerick al beu...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom je mij ook ophalen (in Eindhoven)?
idd.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]. Kan het me voorstellen... dan was je wel even beziggeweest
.
ben je ziek?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
Theetijd.
Nee, er is geen koffie meerquote:
Na, ik ga zo naar huis. Moet morgenvroeg veel te vroeg in eindhoven zijnquote:
6 november 2004 zat ik om 15:00 uur op het station van Edinburgh op de trein te wachten, en het was al aardedonker buiten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Californium het volgende:
bijna 4 uur en de lichten zijn buiten al aan
HTML, krijg tietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
<object width="464" height="348" type="application/x-shockwave-flash" data="http://iloapp.smorgensindevroegte.nl/gallery/swf/embedFlashGallery.swf?albumId=0&galleryLocation=travel&domainName=smorgensindevroegte.nl" name ="embedFlashGallery"><param name="movie" value="http://iloapp.smorgensindevroegte.nl/gallery/swf/embedFlashGallery.swf?albumId=0&galleryLocation=travel&domainName=smorgensindevroegte.nl"/><param name="quality" value="high" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#000000" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="allowFullScreen" value="true"/><a href="http://travel.smorgensindevroegte.nl/#0">http://travel.smorgensindevroegte.nl/#0</a></object>
Zo. Dit moet werken.
en ik veel te vroeg in nijmegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Na, ik ga zo naar huis. Moet morgenvroeg veel te vroeg in eindhoven zijn.
Geloof me, Fles zn tieten wil je niet zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ruil voor een foto van je tieten wil Muck dat vast wel even voor je oplossen.
Hij mag het dan ook per PM afhandelen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Geloof me, Fles zn tieten wil je niet zien.
Over tieten gesproken, je moet de groeten van Paulina hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Geloof me, Fles zn tieten wil je niet zien.
Lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over tieten gesproken, je moet de groeten van Paulina hebben
Dat is een kattenpakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Heb nog geen pics van ik in vest, maar wel pics van vest zelf, even gejat van de site van large; klik
T is een konijn, en t is wel een vestquote:
klikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Heb nog geen pics van ik in vest, maar wel pics van vest zelf, even gejat van de site van large; klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |