Check. Done.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Pheno het volgende:
Zo, meteen maar de wiki updaten.
Iemand moet het doen.quote:
braafquote:
alsof er dan gewerkt wordt...quote:
* Frutsel stuurt gele sneeuw naar pien85quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook sneeuw! Ben echt jaloers op iedereen die sneeuw heeft!
heb weer te veel aan mn vent uitgegevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg mijn kerstcadeau, alleen weet ik niet wat het is
Vast wel, lastige wijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou ik zo druk zijn met je collega's dan?
Kun je dat niet ergens opzoeken of opvragen ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
Plastix, met een ondefineerbaar bedrag er op. Sta ik daar straks met 10 euro aan tegoed....
Niet dat ze dat even in de brief er bij zetten....
wielaert naar ajax?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, kerstkado, moet ik ook nog eens regelen
Dankje... maar ik wil witte sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel stuurt gele sneeuw naar pien85
Goed ideequote:
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens opzoeken of opvragen ofzo?
Ik had een plastix met 35 euroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
Plastix, met een ondefineerbaar bedrag er op. Sta ik daar straks met 10 euro aan tegoed....
Niet dat ze dat even in de brief er bij zetten....
www.plastixonline.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebt
Tja, dan ben ik bang dat je even naar de winkel moetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebt
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, dan ben ik bang dat je even naar de winkel moet
Kun je niet ergens online iets vinden?
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat??!?!?!
Staat er in Zandvoort de doodstraf op klagen over ge brek aan warm water?
Sneeuw! Hierquote:
*eens isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook sneeuw! Ben echt jaloers op iedereen die sneeuw heeft!
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wielaert naar ajax?
voor anderhalf miljoen?
Zeikerd.quote:
Bakkie choco?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Er gaan geen spelers van Twente naar Ajax
En dat hoop ik echt
Wel van ajax naar twente, bakichoco mag weer terug
bakichoco jaquote:
Als het hier sneeuwt, kom je dan langs om sneeuwballen in je nek te krijgen?quote:
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het hier sneeuwt, kom je dan langs om sneeuwballen in je nek te krijgen?
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!.
Sneeuwballen gevecht!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooien.
Doe maar niet joh, hij had het al zo koud in de efteling, laat staan een sneeuwbal in zijn nekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |