Check. Done.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Pheno het volgende:
Zo, meteen maar de wiki updaten.
Iemand moet het doen.quote:
braafquote:
alsof er dan gewerkt wordt...quote:
* Frutsel stuurt gele sneeuw naar pien85quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook sneeuw! Ben echt jaloers op iedereen die sneeuw heeft!
heb weer te veel aan mn vent uitgegevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg mijn kerstcadeau, alleen weet ik niet wat het is
Vast wel, lastige wijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou ik zo druk zijn met je collega's dan?
Kun je dat niet ergens opzoeken of opvragen ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
Plastix, met een ondefineerbaar bedrag er op. Sta ik daar straks met 10 euro aan tegoed....
Niet dat ze dat even in de brief er bij zetten....
wielaert naar ajax?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, kerstkado, moet ik ook nog eens regelen
Dankje... maar ik wil witte sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel stuurt gele sneeuw naar pien85
Goed ideequote:
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kun je dat niet ergens opzoeken of opvragen ofzo?
Ik had een plastix met 35 euroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef Pheno het volgende:
Plastix, met een ondefineerbaar bedrag er op. Sta ik daar straks met 10 euro aan tegoed....
Niet dat ze dat even in de brief er bij zetten....
www.plastixonline.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebt
Tja, dan ben ik bang dat je even naar de winkel moetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de winkel, gok ik zo. handig zo'n pakket van het werk, weet je nog niet wat je hebt
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, dan ben ik bang dat je even naar de winkel moet
Kun je niet ergens online iets vinden?
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat??!?!?!
Staat er in Zandvoort de doodstraf op klagen over ge brek aan warm water?
Sneeuw! Hierquote:
*eens isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook sneeuw! Ben echt jaloers op iedereen die sneeuw heeft!
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wielaert naar ajax?
voor anderhalf miljoen?
Zeikerd.quote:
Bakkie choco?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van
Er gaan geen spelers van Twente naar Ajax
En dat hoop ik echt
Wel van ajax naar twente, bakichoco mag weer terug
Als het hier sneeuwt, kom je dan langs om sneeuwballen in je nek te krijgen?quote:
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het hier sneeuwt, kom je dan langs om sneeuwballen in je nek te krijgen?
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!.
Sneeuwballen gevecht!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel om ze in jouw nek te gooien.
Doe maar niet joh, hij had het al zo koud in de efteling, laat staan een sneeuwbal in zijn nekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan haal ik MPG ook op, want die is ook zo dol op sneeuw!.
Ah, thnx, 55 euro dus. Daa rmoet ik wel iets leuk van kunnen kopen. De nieuwe cd van de smartlappen of zoquote:
Smartlappenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, thnx, 55 euro dus. Daa rmoet ik wel iets leuk van kunnen kopen. De nieuwe cd van de smartlappen of zo
Zure Limboquote:
quote:
tijdnoodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Godsamme, nog steeds bezig met updaten :S
ik neem ff aan dat kim kip isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Pien85 het volgende:
Vanavond gegrilde kim met frietjesEindelijk weer, is al zeker een jaar geleden! En dat terwijl ik boven de poelier woon
Frietjes? Je woont in patatgebied, hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Pien85 het volgende:
Vanavond gegrilde kim met frietjesEindelijk weer, is al zeker een jaar geleden! En dat terwijl ik boven de poelier woon
Ja frietjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frietjes? Je woont in patatgebied, hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja frietjes.
Patat is voor lompe boeren.
Ja, dat bedoelde ik inderdaad... Kim is trouwens mijn ex, die zou ik soms ook wel willen grillenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik neem ff aan dat kim kip is
jij hebt net als ik al last van typtyfus?![]()
Ik heb te lang in frietgebied gewoont geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frietjes? Je woont in patatgebied, hoor.
Friet is voor Belgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja frietjes.
Patat is voor lompe boeren.
Waarom laat Aviko het dan altijd friet heten?quote:
Wow, nu al!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Pien85 het volgende:
Yeah, mn update is klaar!
Ik ben even WoWen dus
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom laat Aviko het dan altijd friet heten?
Daar werken gewoon alleen maar Belgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom laat Aviko het dan altijd friet heten?
Patat is voor de paupers, die friet met een V schrijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar werken gewoon alleen maar Belgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patat is voor de paupers, die friet met een V schrijven
Nog altijd Duitserquote:
Shit, door de mand gevallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
MPG, je kloon heeft een topic geopend.
Gefeliciteerd met je kou ellende!!!
Je hebt alle feiten tegen je.quote:
Ik zie geen duidelijk feiten, alleen wat vage linksquote:
Struisvogelstrategie!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie geen duidelijk feiten, alleen wat vage links
Bedankt voor het steunen van mijn betoog!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:21 schreef Pheno het volgende:
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=friet
http://www.vandale.nl/van(...)oek/?zoekwoord=patat
Zoals men ziet, patat is friet, maar friet is geen patat. Friet it is.
Dat patat ondergeschikt aan friet is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor het steunen van mijn betoog!
Nee, dat friet geen patat is, en patat dus het enige juiste isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat patat ondergeschikt aan friet is?
Nee, je legt vandale nu echt verkeerd uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat friet geen patat is, en patat dus het enige juiste is.
Zo, genoeg onzinnig geluld, tijd om weer even te werken nu.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je legt vandale nu echt verkeerd uit.
Frites moet je niet gebruiken, die moet je etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
Wat trouwens wel fout is, is het gebruik van frites... want dat is geen officieel Nederlands woord.
Dan eet je dus nietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frites moet je niet gebruiken, die moet je eten
jewelquote:
Nee, want frites bestaat niet in Nederland... friet wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar even serieus... oorspronkelijk was het patates frites, een deel van Nederland is het gaan afkorten met het eerste woord (patat), een ander deel is, onder invloed van de Belgen, frites gaan gebruiken. Beide woorden zijn dus gewoon gangbaar en correct Nederlands. En die discussies zijn nutteloos en alleen leuk om even de verveling te verdrijven.... en om MPG te pesten.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:37 schreef DaMart het volgende:
Wat trouwens wel fout is, is het gebruik van frites... want dat is geen officieel Nederlands woord.
Pestkopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |