Ligt eraan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Heren, misschien weten jullie dit.
Hoe lang duurt een voltijdopleiding master informatica?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef Pien85 het volgende:
Wat maakt het trouwens uit of je t nou patat noemt of friet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef DaMart het volgende:
Oh, en wie zoiets heeft van:"Wat boeit het nou hoe je het noemt?"... en je vult de KSC lekker snel met zo'n onzinnige discussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1 jaar. Voltijd that is. Met HBO al op zak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Heren, misschien weten jullie dit.
Hoe lang duurt een voltijdopleiding master informatica?
2 jaar indien TU/e, TUD, of UT.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 jaar. Voltijd that is. Met HBO al op zak.
Vanaf VWO 4 jaar voor Algemene uni, 5 jaar voor TU (Eindhoven, Twente, Delft).quote:
Heel makkelijk, ik krijg automatisch van die mailtjes altijd. Stuk of 30 per dagquote:
die zijn even serieus als de mailtjes over je piemolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel makkelijk, ik krijg automatisch van die mailtjes altijd. Stuk of 30 per dag
quote:NICE TO MEET YOU,
I am miss precious by name a humble young lady ,i reach at your
profile(www.egea.eu )and became intresting, i will like to know you the more and i
hope you will grant my reguest of been a relationship with you. i want us to be friends. I
will like you to contact me with my email at (**@yahoo.com) from
there i can send you my picture .a waiting to hear from you soonest.
**@yahoo.com
Dus al jouw bewonderende mailtjes over mijn piemol zijn nep?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die zijn even serieus als de mailtjes over je piemol
En je hoeft eigenlijk ook niet weg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
En de zon heeft ook zijn werk op mijn auto gedaan. Ik hoef niet te krabben
Nee, maar lesgeld groeit mij niet op mijn rug.quote:
Dat is een klein detailquote:
En het mooie is dat ie daarna weer dichtvriest!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een klein detail
Eigenlijk moet ik wel weg, maar dat is pas vanavond.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een klein detail
Eigenlijk moet ik wel weg, maar dat is pas vanavond.
Nee, dat heb ik nou nooit. Met die sneeuw was het even kut, maar nu het gewoon weer droog blijft gaat het prima.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
En het mooie is dat ie daarna weer dichtvriest!
Gooi jij een emmer water over je auto of zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
...als de zon weer een paar uur weg is, het vriest en je alsnog kan krabben?
Als je echt droge lucht hebt wel ja. Hier is de lucht toch altijd net iets vochtiger, dus ik heb geen last van niet-dichtvriezende ruiten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nou nooit. Met die sneeuw was het even kut, maar nu het gewoon weer droog blijft gaat het prima.
nee, die komen van mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus al jouw bewonderende mailtjes over mijn piemol zijn nep?
Die nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus al jouw bewonderende mailtjes over mijn piemol zijn nep?
Jij ook alquote:
ja, maar ik onderteken met 'kusjes ll' anders durf ik nietquote:
quote:
quote:
JortK = kloon van Pheno?quote:
dat zag ik laatst een vrouw (ja een blonde vrouw en een twingo) doen, heet water over de ruit heen pleuren, carglass is er vast blij meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gooi jij een emmer water over je auto of zo?
quote:
Nee, dat is de stront die er in zit.quote:
running gagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Na 6 maanden is die grap niet meer leuk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef JortK het volgende:
O wacht dat is Pheno zn tekst.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Na een jaar is die grap niet meer leuk.
niks over blonde vrouwen he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zag ik laatst een vrouw (ja een blonde vrouw en een twingo) doen, heet water over de ruit heen pleuren, carglass is er vast blij mee
kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Na 6 maanden is die grap niet meer leuk.
En nooit zijn er fotos of filmpjes. Heeft iedereen zo'n kneutemobieltje als ik of zo?quote:
ik maakte gister nog een nieuw grapjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef OA het volgende:
Het is al 6 januari en er zijn nog geen nieuwe grappen?
De combi met de post boven je maakt dit weer een waar feest!quote:
Bron?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik maakte gister nog een nieuw grapje
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
www.klonkmaaktegistereneennieuwgrapje.nl
Maar het klopt niet.. Eerst eet ik de vlaai en vervolgens poep ik die er weer uit. Niet andersom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De combi met de post boven je maakt dit weer een waar feest!
Ik heb een account aangemaakt om je grap te kunnen lezen, kun je me even toegang geven nu?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
www.klonkmaaktegistereneennieuwgrapje.nl
Als het niet doorgaat, blijf ik nog altijd geïnteresseerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef Pien85 het volgende:
Vraag me af waar die gozer voor de laptop blijft... Komt iemand mn oude laptop ophalen vandaag... hij belde vanmorgen om iets voor 10en al dat ie rond een uur of 2 hier zou zijn... het is nu 8 voor 3 en hij is er nog niet
Hehe, I knowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat, blijf ik nog altijd geïnteresseerd.
Prima, heb geen haast, zoals je weetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, I knowMaar wil m wel een eerlijke kans geven
Mocht ie niet op komen dagen bij jij next in line
Ik heb geloof ik de helft van t verhaal gemist... zoals het nu in mn hoofd zit ben jij nu op je werk en heb je thuis geen warm water ofzo... En nu wel weer? Of zit ik er nu helemaal naast?quote:
I knowquote:
Je vertelt zeker pas nadat jij de laptop hebt overgenomen dat de heer in kwestie op dit moment eigenlijk in de kofferbak van je Twingo ligt?quote:
Ik werk vandaag thuis. Vanochtend via de waterkoker waswater gemaakt, en nu doet het warme water het weer, dus kan ik vanavond alsnog douchen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik de helft van t verhaal gemist... zoals het nu in mn hoofd zit ben jij nu op je werk en heb je thuis geen warm water ofzo... En nu wel weer? Of zit ik er nu helemaal naast?
Nee, zo ben ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vertelt zeker pas nadat jij de laptop hebt overgenomen dat de heer in kwestie op dit moment eigenlijk in de kofferbak van je Twingo ligt?
Hij zegt 'kofferbak' en 'Twingo' in 1 zin...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vertelt zeker pas nadat jij de laptop hebt overgenomen dat de heer in kwestie op dit moment eigenlijk in de kofferbak van je Twingo ligt?
Een Twingo is toch een kofferbak?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Hij zegt 'kofferbak' en 'Twingo' in 1 zin...
Ah, ik begreep het verkeerd!quote:
Ah, op die fiets, ik begreep er al niks van... vroeg me al af hoe je op je werk kon weten dat je thuis weer warm water hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk vandaag thuis. Vanochtend via de waterkoker waswater gemaakt, en nu doet het warme water het weer, dus kan ik vanavond alsnog douchen!
Kan je het dan ook mét suiker drinken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Mijn goede voornemen om gezonder te gaan eten en drinken dit jaar begint wel al schokkende vormen aan te nemen nu... ik drink nu zelfs vrijwillig thee zonder suiker![]()
![]()
.
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Mijn goede voornemen om gezonder te gaan eten en drinken dit jaar begint wel al schokkende vormen aan te nemen nu... ik drink nu zelfs vrijwillig thee zonder suiker![]()
![]()
.
wel eens van zoetjes gehoord ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
![]()
.
quote:
ik had je in ieder geval al een flinke tijd niet gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:07 schreef OA het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag al meer gepost dan in de hele maand december geloof ik...![]()
Jort, klopt dit?
Of met zout. In de koffie ook een aanrader.quote:
Deze opmerking kun je maar beter met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of met zout. In de koffie ook een aanrader.
Suiker en zout.... daar heb ik ook nog wel een leuke anekdote over...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of met zout. In de koffie ook een aanrader.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suiker en zout.... daar heb ik ook nog wel een leuke anekdote over...
Ik was op vakantie in Denemarken en daar kreeg ik ijs met slagroom. In de slagroom zat geen suiker, dus dacht ik die er zelf op te strooien. Op tafel stonden namelijk 2 bakjes met witte korrels. In het ene bakje zat zout, in het andere witte korrels die op suiker leken. Tafelgenoten keken me al raar aan toen ik wat van de inhoud van dat bakje over mijn slagroom strooide... het bleek ook zout te zijn, maar dan van een ander type.
Precies. Koffie met zout is namelijk onwaarschijnlijk smerigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze opmerking kun je maar beter met een korreltje zout nemen.
Ik was ook nauwelijks op FOK.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had je in ieder geval al een flinke tijd niet gezien
Ik heb het nooit anders gedronken dan met suiker. Maar goed, heb al 19 dagen geen cola op inmiddels...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Pheno het volgende:
Ik doe nooit suiker of zoetjes in de thee, dat is toch zonde van de smaak?
moet je eens cola zero proberen, best erg lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het nooit anders gedronken dan met suiker. Maar goed, heb al 19 dagen geen cola op inmiddels....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |