Dat verhaal is zóóó 2008...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Klonk het volgende:
doet me denken aan mijn ouders, ook naar Denemarken, mijn moeder wou perse nederlandse bloem meenemen, had ze die in plastic boterhamzakjes gedaan en bij het reservewiel gepropt, ouwe mensen zijn lief
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of met zout. In de koffie ook een aanrader.
echt niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je eens cola zero proberen, best erg lekker
Valt mee hoor, met wat limoen erin danquote:
ik heb idd geen plekje roestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een goed middel om roest te verwijderen!
ik drink nog meer cola dan koffie, dus dat wil heel wat zeggenquote:
ik af en toe. Meer dan een fles in de week gaat er niet doorheen hier. Koffie daarentegen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik drink nog meer cola dan koffie, dus dat wil heel wat zeggen
indahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, nieuw topic!
Dat is dus echt NIET te zuipenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je eens cola zero proberen, best erg lekker
Je mag op dit tijdstip gerust koffie drinken hoor!quote:
Een fles per week? Ik heb dagen gehad dat ik ruim een fles weg dronkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik af en toe. Meer dan een fles in de week gaat er niet doorheen hier. Koffie daarentegen...
Maar dat krijg je als je MPG vaak over de vloer hebt
Brrrrrrr.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alstu... speciaal voor jou... ijsthee.
[ afbeelding ]
Maar er is hier in de wijde omtrek geen koffie te verkrijgen momenteel, en mijn eigen voorraad is al opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je mag op dit tijdstip gerust koffie drinken hoor!
He, een nieuwe indahpost!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, nieuw topic!
Je hebt alle koffie van Limburg opgedronken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Brrrrrrr.....
[..]
Maar er is hier in de wijde omtrek geen koffie te verkrijgen momenteel, dus mijn voorraad is op.
gelukkig niet, heb vanmorgen nog koffie gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt alle koffie van Limburg opgedronken?
Oh daarom had mn collega geen koffie voor mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eindhovenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig blussenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef OA het volgende:
Dikke zwarte rookwolken hier van de overkant. Er staat iets in de fik in Alblasserdam...
Kom je mij ook ophalen (in Eindhoven)quote:
/carequote:
Geen ambassade in Bandung, demonstratie bij Duits cultureel instituutquote:Some 50 students united in the Pancasila Student Front West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) organized a demonstration in front of the German cultural Goethe Institute in Jalan. R.E. Martadinata in Bandung earlier today. They were forced to hold their demonstration there, because Bandung does not have a representative office or embassy which could be the gathering place for their protests against Israel.
Godallemachtig, zo achterlijk heb ik ze zelfs hier nog zelden gezien.quote:Ongeveer 50 studenten die zichzelf het Pancasila Studentenfront West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) noemt, heeft eerder vandaag een demonstratie gehouden bij het Duitse culturele Goethe Instituut aan Jalan. R.E. Martadinata in Bandung. Ze werden gedwongen om daar hun demonstratie te houden omdat Bandung geen buitenlandse vertegenwoordiging of ambassade heeft waar ze konden demonstreren tegen Israel.
Lillik dorpquote:
Als jij er gewoon nooit meer komt danquote:
mn baas komt uit eindhovenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitgewerkt?
En hoe gaat het met de verloren gegevens?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
jah nou...ik had een papiertje met 3 nummers... 2 daarvan wist ik dat het niet was... de derde wist ik niet zeker.... dus heb die maar gewoon gebruikt en dat vannochtend even nagezocht en toen ik zag wat erbij stond wist ik weer dat het de goede eigenschappen en achtergrond had
![]()
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitgewerkt?
En hoe gaat het met de verloren gegevens?
OA is je P.A.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
needruk aan het verslag
En zie OA
Ah, dat is helemaal goedgekomen dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
needruk aan het verslag
En zie OA
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dat is helemaal goedgekomen dus!
Precies het nummer dat je gisteren al dacht te moeten hebben!
Gelukkig maar. Was wel erg balen geweest als je opnieuw moest beginnen vanwege een verloren nummer.quote:
dan hoefde ik niet opnieuw te beginnen ...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was wel erg balen geweest als je opnieuw moest beginnen vanwege een verloren nummer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
dan hoefde ik niet opnieuw te beginnen ...ik had geen zin om 4160 strains na te zoeken naar degene die ik ook alweer gebruikt had
Ik was het bij Blerick al beu...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom je mij ook ophalen (in Eindhoven)?
idd.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]. Kan het me voorstellen... dan was je wel even beziggeweest
.
ben je ziek?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
Theetijd.
Nee, er is geen koffie meerquote:
Na, ik ga zo naar huis. Moet morgenvroeg veel te vroeg in eindhoven zijnquote:
6 november 2004 zat ik om 15:00 uur op het station van Edinburgh op de trein te wachten, en het was al aardedonker buiten...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:00 schreef Californium het volgende:
bijna 4 uur en de lichten zijn buiten al aan
HTML, krijg tietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
<object width="464" height="348" type="application/x-shockwave-flash" data="http://iloapp.smorgensindevroegte.nl/gallery/swf/embedFlashGallery.swf?albumId=0&galleryLocation=travel&domainName=smorgensindevroegte.nl" name ="embedFlashGallery"><param name="movie" value="http://iloapp.smorgensindevroegte.nl/gallery/swf/embedFlashGallery.swf?albumId=0&galleryLocation=travel&domainName=smorgensindevroegte.nl"/><param name="quality" value="high" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#000000" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="allowFullScreen" value="true"/><a href="http://travel.smorgensindevroegte.nl/#0">http://travel.smorgensindevroegte.nl/#0</a></object>
Zo. Dit moet werken.
en ik veel te vroeg in nijmegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Na, ik ga zo naar huis. Moet morgenvroeg veel te vroeg in eindhoven zijn.
Geloof me, Fles zn tieten wil je niet zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ruil voor een foto van je tieten wil Muck dat vast wel even voor je oplossen.
Hij mag het dan ook per PM afhandelen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Geloof me, Fles zn tieten wil je niet zien.
Over tieten gesproken, je moet de groeten van Paulina hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Geloof me, Fles zn tieten wil je niet zien.
Lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over tieten gesproken, je moet de groeten van Paulina hebben
Dat is een kattenpakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Heb nog geen pics van ik in vest, maar wel pics van vest zelf, even gejat van de site van large; klik
T is een konijn, en t is wel een vestquote:
klikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:42 schreef Pien85 het volgende:
Heb nog geen pics van ik in vest, maar wel pics van vest zelf, even gejat van de site van large; klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |