Dat verhaal is zóóó 2008...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef Klonk het volgende:
doet me denken aan mijn ouders, ook naar Denemarken, mijn moeder wou perse nederlandse bloem meenemen, had ze die in plastic boterhamzakjes gedaan en bij het reservewiel gepropt, ouwe mensen zijn lief
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of met zout. In de koffie ook een aanrader.
echt niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je eens cola zero proberen, best erg lekker
Valt mee hoor, met wat limoen erin danquote:
ik heb idd geen plekje roestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een goed middel om roest te verwijderen!
ik drink nog meer cola dan koffie, dus dat wil heel wat zeggenquote:
ik af en toe. Meer dan een fles in de week gaat er niet doorheen hier. Koffie daarentegen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik drink nog meer cola dan koffie, dus dat wil heel wat zeggen
indahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, nieuw topic!
Dat is dus echt NIET te zuipenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je eens cola zero proberen, best erg lekker
Je mag op dit tijdstip gerust koffie drinken hoor!quote:
Een fles per week? Ik heb dagen gehad dat ik ruim een fles weg dronkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik af en toe. Meer dan een fles in de week gaat er niet doorheen hier. Koffie daarentegen...
Maar dat krijg je als je MPG vaak over de vloer hebt
Brrrrrrr.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alstu... speciaal voor jou... ijsthee.
[ afbeelding ]
Maar er is hier in de wijde omtrek geen koffie te verkrijgen momenteel, en mijn eigen voorraad is al opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je mag op dit tijdstip gerust koffie drinken hoor!
He, een nieuwe indahpost!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, nieuw topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |