Je hebt alle koffie van Limburg opgedronken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Brrrrrrr.....
[..]
Maar er is hier in de wijde omtrek geen koffie te verkrijgen momenteel, dus mijn voorraad is op.
gelukkig niet, heb vanmorgen nog koffie gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt alle koffie van Limburg opgedronken?
Oh daarom had mn collega geen koffie voor mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eindhovenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig blussenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef OA het volgende:
Dikke zwarte rookwolken hier van de overkant. Er staat iets in de fik in Alblasserdam...
Kom je mij ook ophalen (in Eindhoven)quote:
/carequote:
Geen ambassade in Bandung, demonstratie bij Duits cultureel instituutquote:Some 50 students united in the Pancasila Student Front West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) organized a demonstration in front of the German cultural Goethe Institute in Jalan. R.E. Martadinata in Bandung earlier today. They were forced to hold their demonstration there, because Bandung does not have a representative office or embassy which could be the gathering place for their protests against Israel.
Godallemachtig, zo achterlijk heb ik ze zelfs hier nog zelden gezien.quote:Ongeveer 50 studenten die zichzelf het Pancasila Studentenfront West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) noemt, heeft eerder vandaag een demonstratie gehouden bij het Duitse culturele Goethe Instituut aan Jalan. R.E. Martadinata in Bandung. Ze werden gedwongen om daar hun demonstratie te houden omdat Bandung geen buitenlandse vertegenwoordiging of ambassade heeft waar ze konden demonstreren tegen Israel.
Lillik dorpquote:
Als jij er gewoon nooit meer komt danquote:
mn baas komt uit eindhovenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitgewerkt?
En hoe gaat het met de verloren gegevens?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
jah nou...ik had een papiertje met 3 nummers... 2 daarvan wist ik dat het niet was... de derde wist ik niet zeker.... dus heb die maar gewoon gebruikt en dat vannochtend even nagezocht en toen ik zag wat erbij stond wist ik weer dat het de goede eigenschappen en achtergrond had
![]()
neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitgewerkt?
En hoe gaat het met de verloren gegevens?
OA is je P.A.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
needruk aan het verslag
En zie OA
Ah, dat is helemaal goedgekomen dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
needruk aan het verslag
En zie OA
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |