Nou ja zegquote:
Dat noemen ze kennisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, nerd
*insert duim + wijsvinger smiley
Noem jij Mikkie nu een table?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
delete mental note
from mikkie
where subject = piet
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
delete mental note
from mikkie
where subject = piet
Ze dragen beide veel bier.quote:
Mja dat moet ik toch maar eens een keer gaan doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Nielez het volgende:
Dus.
Logischerwijsch maak je er 1 gmail account van met labels en die meuk.
Ik weet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Mja dat moet ik toch maar eens een keer gaan doenof 1 hotmail-account, ben zo gewend om @hotmail.com te zeggen/typen dat ik anders de eerste 1000 keer de fout in ga
waar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Sander het volgende:
Whehe het parkeerterrein loopt schuin af hier tegenover. Blikschade gallore
Wanneer ben je offline dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon soort outlook dus je kan je bestanden gewoon ''in de email slepen''
je kan offline al je berichten typen en als je dan weer verbinding hebt stuurt ie alles automaties
je kan dus ook je al binnengekregen email gewoon offline bekijken ook wel handig
Je hebt duidelijk swarma niet op msnquote:
Volgensmij heet het gewoon Windows Live.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
handig, en belangrijker, hoe heet het?
Zo'n baggerverbinding ofwat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk swarma niet op msn.
Jaquote:
Gaan ze echt bij bosjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Sander het volgende:
Whehe het parkeerterrein loopt schuin af hier tegenover. Blikschade gallore
windows live mailquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
handig, en belangrijker, hoe heet het?
jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:16 schreef morgane het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je internetverbinding bagger is.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
wie was het?
![]()
Voor het eerst seks gehad
Dat Sweex beter is dan Trust, wil nog niet zeggen dat het geen basis troep isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:47 schreef morgane het volgende:
Mijn nieuwe draadloze router (Sweex nogiets) is ook klote hoor, heb constant 4 v.d. 5 blokjes bereik maar mn internet ligt er zeer regelmatig uit. Snap er niks van.
quote:
Dat is onmogelijk aangezien dat niet centraal geregeld isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:52 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand een idee of er een site/programma is waar je kan opzoeken bij welke sites of nieuwsbrieven je bent aangemeld met een bepaald e-mailadres? Kan via Google niks vinden.
Ik wil 1 mailadres niet meer gebruiken maar ik heb zo het idee dat ik niet alle registratiemailtjes meer heb.
Uhuhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed pittig, dat maskeert 't feit dat je niet kan koken.
Die OP...geniaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
wie was het?
![]()
Voor het eerst seks gehad
Vergeet de spaghetti kruidenmix niet. En de sambalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:00 schreef Sander het volgende:
Zo zie ik het ook pietje.
Ik koop gewoon een paar pakken spaghetti, 2 kilo gehakt en wat groentepakketten. Moet goed komen. En alle andere meuk kan ik van de buren lenen.
En het bier, en de wijn, en de non-alcoholische versnaperingen, en en enquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die OP...geniaal.
[..]
Vergeet de spaghetti kruidenmix niet. En de sambal.
Aangezien je meteen je cijfer te horen zou krijgen betekent dit weinig goedsquote:
Wanneer was je date eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:58 schreef Sander het volgende:
Er is besloten dat "we" bij mij gaan eten vanavond. Kortom, ik moet voor 9 man koken ineens. Niet alleen kán ik niet koken, ik heb ook nog eens maar 4 borden in huis. Twee soepborden en twee gewone borden. En vier sets vork/mes/lepel. Kortom, dat wordt feest
. Oh en ik heb ook niet genoeg zitplaatsen voor iedereen. En een witte bank
.
met 9 personen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef Nielez het volgende:
[..]
Wanneer was je date eigenlijk?
Of was dat je date?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik sloeg helemaal vastwist gewoon niet meer, snapte dr niet en dergelijke.. Dus ze gaf me nu een 5 en ze vind het beter als ik dan in mei/juni terugkom.. Wat opzich wel fijn is want dan zit ik ook niet met Italië.
Ze merkte wel dat ik het allemaal wel wist maar het lukte gewoon niet om verbanden leggen dus had het weinig zin om verder te gaan..
Ik baal van mezelf
Damn dat is balen iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik sloeg helemaal vastwist gewoon niet meer, snapte dr niet en dergelijke.. Dus ze gaf me nu een 5 en ze vind het beter als ik dan in mei/juni terugkom.. Wat opzich wel fijn is want dan zit ik ook niet met Italië.
Ze merkte wel dat ik het allemaal wel wist maar het lukte gewoon niet om verbanden leggen dus had het weinig zin om verder te gaan..
Ik baal van mezelf
Zuurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik baal van mezelf
Je loopt achterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef Nielez het volgende:
[..]
Wanneer was je date eigenlijk?
Of was dat je date?
Jammer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik baal van mezelf
Dit is je moment om punten te scoren IB!quote:
anders ga je ff grappen maken als je net een mondeling verneukt hebtquote:
Ja dat gevoel ken ik ook wel idd. Balen altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha ik ben er net al naartoe geglibberd dus denk niet dat rennen een goed idee is
Maar ik maak wel een kopje thee
En Mik inderdaad.. Ik zat ook echt in mezelf te schelden daar, van stomme kut je weet het wel zeg het eens gewoon.. Maarja volgende keer gewoon die aantekeningen stampen, en de resoluties van de UN enzo allemaal uit mn kop leren ofzo.. Zodat je niet hoeft na te denken over een artikel maar meteen weet welke het is enzo.
Mjah, als je dan blijft vragen "Excuse me?"gaat het ook een x misquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en dat mens praatte trouwens steenkolen engels.. ik begreep dr soms echt niet
Haar gaan verbeteren dan, werkt altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en dat mens praatte trouwens steenkolen engels.. ik begreep dr soms echt niet
Krijg je wel langer tijd om na te denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:23 schreef Sander het volgende:
[..]
Mjah, als je dan blijft vragen "Excuse me?"gaat het ook een x mis
sóndequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik baal van mezelf
dat ik heul nog nie gelezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
anders ga je ff grappen maken als je net een mondeling verneukt hebt[ afbeelding ]
bestaat dat uberhoupt nog welquote:
Danone kwark shit toch? Die dingen had ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow geweldig om mijn toetje zat zo'n armband die je om je pols moet "slaan" Dus eerst is ie recht maar als dan bepaalde dingen knakken rolt ie zo opMet pluisjes enzo
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
En dan mama vanuit beneden de trap op schreeuwen dat ik moest ophangen omdat ze wilde bellen
Wij waren hip, wij hadden een aparte telefoonlijn voor internetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren was
Rijkeluis kindjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wij waren hip, wij hadden een aparte telefoonlijn voor internet
Oh, kut. Nu zit ik op de uni, heb ik de torrentfile thuis wel gedownload, maar vervolgens µtorrent niet aangezetquote:
Hoe jij ooit de middelbare school met een diploma hebt kunnen afronden vraag ik me echt wel eens af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren was
OTH?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, kut. Nu zit ik op de uni, heb ik de torrentfile thuis wel gedownload, maar vervolgens µtorrent niet aangezet.
zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe jij ooit de middelbare school met een diploma hebt kunnen afronden vraag ik me echt wel eens af.
Ik ben geslaagd met allemaal zessen en zevensquote:
Ik sloeg helemaal niemand neerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heus niet, mikkie was volgens mij superlief
Zo eentje die eerst met je in discussie ging voordat ie je neer sloeg
Klopt. Maar wel een leuke serie, één van de weinige series die ik kijkquote:
Ben jij niet van voor de tweede fase?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd met allemaal zessen en zevens. E&M, allereerste lichting.
heeft ie t wel zelf opgeruimdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ik heb weer vrienden gemaakt op de uni. De systeembeheerder kwam langs en moest even kwijlen op m'n Eee.
Wij waren één van de voorloopscholen. We begonnen een jaar eerder dan de rest van Nederland. Met als gevolg dat ik een megarelaxte tijd heb gehad, want wij konden nog met van alles sjoemelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij niet van voor de tweede fase?
Mijn ouders weten van niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
bracht ze je ouders er niet van op de hoogte of maakte die het niks uit
Bij was het juist andersom, omdat ik als laatste lichting voor de tweede fase zat zou ik onmogelijk kunnen blijven zitten, omdat dat alleen maar extra gezeik zou opleveren dus werden wij ook wat vaker gematst...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wij waren één van de voorloopscholen. We begonnen een jaar eerder dan de rest van Nederland. Met als gevolg dat ik een megarelaxte tijd heb gehad, want wij konden nog met van alles sjoemelen. Prachtig
.
inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
elk nadeel heeft zn voordeel toch ofzo
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij was het juist andersom, omdat ik als laatste lichting voor de tweede fase zat zou ik onmogelijk kunnen blijven zitten, omdat dat alleen maar extra gezeik zou opleveren dus werden wij ook wat vaker gematst...
Niet dat ik dat nodig had, maar toch
Bij ons moest er nog geëxperimenteerd worden. Jammer was wel van die vele klotevakken, Duits 1 en Frans 1 enzo. Er zat een hoop onzin bij die niet zinvol was. Voordeel was wel dat er nog e.e.a. te regelen was. Officieel moest je altijd naast je profiel 2 of 3 keuzevakken kiezen. Bij ons waren er sommigen met 1 keuzevak, want de rest van de tijd 'kon je altijd nog opvullen met bijlessen en extra projecten'. Dat gebeurde natuurlijk nooit, maar dat scheelde wel mooi een paar uur onderwijs per weekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
inderdaad
Als ik ook hoorde wat voor debiele vakken men ineens allemaal moest doen om te slagen, ik had er maar 7
Als mijn zusje aan het internetten was pakte ik altijd de telefoon op, en dan blies ik heel hard. Ging het modem op zijn bekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad! toen was je gewoon niet bereikbaar als je aant internetten was, geniaal gewoon
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Als mijn zusje aan het internetten was pakte ik altijd de telefoon op, en dan blies ik heel hard. Ging het modem op zijn bek
En anders is er morgen nog de herhaling. Maar toch...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
oh, op rtlgp.nl kun je terugkijken
Klinkt bekend, alinea 1 dan hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik sloeg helemaal niemand neer. Op de middelbare school was ik echt een rustige jongen. Geen grote bek enzo, ging lekker m'n gang met een aantal klasgenoten maar niets bijzonder. Ik was doorsnee: ik hoorde niet bij de toffe kerels, maar ook niet bij de mietjes.
Alleen voor docenten was ik een hel, omdat ik nogal de neiging had weinig op te letten, erg bijdehand te zijn en in de loop van de jaren mijn eigen plan te trekken door zeer regelmatig te spijbelen. Het ergste moment was toen ik bij de conrector moest komen en dat ze zei dat ik het vanaf dan (begin van de zesde) maar zelf uit moest zoeken. Ik was zo vaak te laat en had zo vaak gespijbeld dat ze niet wist wat ze met me aan moest. Het maakte haar allemaal niet meer uit, ze zou niks doen met de registraties, als ik m'n examen maar haalde. Nah, geen probleem toch
.
Als een onbekende hier ooit eens jouw posts gaat nalezen krijgt die echt het idee dat jij de hele tijd zit te soppen op allerlei onbereikbare kerels.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als een onbekende hier ooit eens jouw posts gaat nalezen krijgt die echt het idee dat jij de hele tijd zit te soppen op allerlei onbereikbare kerels.
tja wie bewijst het tegendeel danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als een onbekende hier ooit eens jouw posts gaat nalezen krijgt die echt het idee dat jij de hele tijd zit te soppen op allerlei onbereikbare kerels.
* aandacht geeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
goed zo, misschien houdt ze er dan mee opquote:
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
goed zo, misschien houdt ze er dan mee op
dom van me natuurlijk....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
Dat is boekenreeks, oelewappert.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:50 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom voedde je die baby's op voor dummies dan?
nee, joh, echt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is boekenreeks, oelewappert.
Srsly?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is boekenreeks, oelewappert.
Sommige zijn nog dommer dan jij, zelf daaraan pas ik me aan. Als jij dat nou eens de andere kant op doet.quote:
Dis is jor heppie fees?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sommige zijn nog dommer dan jij, zelf daaraan pas ik me aan. Als jij dat nou eens de andere kant op doet.
ha ha haquote:
voor jou ben ik aan het zoeken naar Humor voor Dummies, maar die moet nog gemaakt worden denk ikquote:
Je bent wel lekker bezig vandaag hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
soppen, geil dametje
alleen maar bij de goddelijke aanblik van je nieuwe levenspartner
ja, nee, wat wordt dát gezellig vanavondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik vind mezelf gemeen maar ik lig echt dubbel![]()
Heb je vandaag de sjagerijntjes bij ontbijt gehad ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga maar ff wat anders doen, het is blijkbaar leuk.
En nou moet je ophouden met mijn posts postenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
zeg dan zelf iets 'leuks', meneer de chagerijn
sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En nou moet je ophouden met mijn posts posten
Ik dacht al... moest jij niet aan het werk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar ff n nieuw hoofdstuk schrijven nu, weet ik iig zeker dat ik niet bij hoef te lezen
Nope!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
Was jij gister eig nog naar de Odessa?
Hoe kom jij aan een postvakje op de uni?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo heb net even een tentamen verneukt en even mijn overvolle postvakje op de uni even leeg gehaald
heb gister te horen gekregen dat het tot t einde van de maand ingeleverd kan wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht al... moest jij niet aan het werk?
Gewoon gekregen! En dit is nog maar poverquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een postvakje op de uni?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon gekregen! En dit is nog maar poverVijf jaar geleden had ik nog mijn eigen kantoor op de uni.
Yep!quote:
Ik hoop het niet want ze deden er planten-onderzoekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je werd het meest onderzocht zeker.
DNA is DNA, RNA is RNA.quote:
Maar eigenlijk al het lab werk is trouwensquote:
planten zijn gewoon totaal oninterresant....quote:
Ik vind eik al het lab werkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
planten zijn gewoon totaal oninterresant....
Kan ook komen omdat wij vooral planten (steriel!!) moesten kweken op school
Dus als ik het goed begrijp was jij de hoofd imbeciel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind eik al het lab werk![]()
De tering wat een dom imbecielen werk was dat zeg!
scorequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp was jij de hoofd imbeciel?
De opper-dwaas ja!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp was jij de hoofd imbeciel?
Hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De opper-dwaas ja!![]()
In het land der blinden is één oog koning hè! Ik had net anderhalve hersencel meer dan de gemiddelde HLO-er!
-19quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mens, ga aandacht van je katten vragen ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mens, ga aandacht van je katten vragen ofzo
En sinds wanneer ben jij daarin expert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah dat dus.. Serieus wat nou aarde wordt alleen maar warmer.. We zitten gewoon in een interglaciaal.. En daarna komt er gewoon weer een ijstijd
je moet meteoroloog worden Yash!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij daarin expert?
Een van de meest vooraanstaande wetenschappers dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zei mijn aardrijkskunde docent altijd
Ik hoorde iets van -20 -25 vallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
hoe koud wordt het eigelijk weet iemand dat toevallig
nee, jij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
hoe koud wordt het eigelijk weet iemand dat toevallig
hij moet rondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Blijft leuk, de agila dwars gooien btw
rond is niet leuk hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij moet rond
tenzij je alleen maar een bocht moet maken, dan is dwars idd genoeg
Heb van iemand gehoord dat het -19 ging worden, maar diegene is een beetje labiel op het moment dus of we dat moeten vertrouwen.quote:
ik zou 't niet gelovenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Nielez het volgende:
[..]
Heb van iemand gehoord dat het -19 ging worden, maar diegene is een beetje labiel op het moment dus of we dat moeten vertrouwen.
schnell naar de nieuwe danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb weer super leuke fotos gemaakt van de hondik zal ze in het nieuwe topic posten
ik vind 't maar een saaie hondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb weer super leuke fotos gemaakt van de hondik zal ze in het nieuwe topic posten
TT aangenomen dus!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
hoezo woorden verdraaien
true though...
ok, dat wordt 'm dus nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
hoezo woorden verdraaien
true though...
Hij is zo liefquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't maar een saaie hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |