bestaat dat uberhoupt nog welquote:
Danone kwark shit toch? Die dingen had ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow geweldig om mijn toetje zat zo'n armband die je om je pols moet "slaan" Dus eerst is ie recht maar als dan bepaalde dingen knakken rolt ie zo opMet pluisjes enzo
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
En dan mama vanuit beneden de trap op schreeuwen dat ik moest ophangen omdat ze wilde bellen
Wij waren hip, wij hadden een aparte telefoonlijn voor internetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren was
Rijkeluis kindjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wij waren hip, wij hadden een aparte telefoonlijn voor internet
Oh, kut. Nu zit ik op de uni, heb ik de torrentfile thuis wel gedownload, maar vervolgens µtorrent niet aangezetquote:
Hoe jij ooit de middelbare school met een diploma hebt kunnen afronden vraag ik me echt wel eens af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren was
OTH?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, kut. Nu zit ik op de uni, heb ik de torrentfile thuis wel gedownload, maar vervolgens µtorrent niet aangezet.
zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe jij ooit de middelbare school met een diploma hebt kunnen afronden vraag ik me echt wel eens af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |