bestaat dat uberhoupt nog welquote:
Danone kwark shit toch? Die dingen had ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow geweldig om mijn toetje zat zo'n armband die je om je pols moet "slaan" Dus eerst is ie recht maar als dan bepaalde dingen knakken rolt ie zo opMet pluisjes enzo
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
En dan mama vanuit beneden de trap op schreeuwen dat ik moest ophangen omdat ze wilde bellen
Wij waren hip, wij hadden een aparte telefoonlijn voor internetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren was
Rijkeluis kindjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wij waren hip, wij hadden een aparte telefoonlijn voor internet
Oh, kut. Nu zit ik op de uni, heb ik de torrentfile thuis wel gedownload, maar vervolgens µtorrent niet aangezetquote:
Hoe jij ooit de middelbare school met een diploma hebt kunnen afronden vraag ik me echt wel eens af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar heb ik nooit bij stil gestaan dat het zo makkelijk te controleren was
OTH?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, kut. Nu zit ik op de uni, heb ik de torrentfile thuis wel gedownload, maar vervolgens µtorrent niet aangezet.
zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe jij ooit de middelbare school met een diploma hebt kunnen afronden vraag ik me echt wel eens af.
Ik ben geslaagd met allemaal zessen en zevensquote:
Ik sloeg helemaal niemand neerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heus niet, mikkie was volgens mij superlief
Zo eentje die eerst met je in discussie ging voordat ie je neer sloeg
Klopt. Maar wel een leuke serie, één van de weinige series die ik kijkquote:
Ben jij niet van voor de tweede fase?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd met allemaal zessen en zevens. E&M, allereerste lichting.
heeft ie t wel zelf opgeruimdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ik heb weer vrienden gemaakt op de uni. De systeembeheerder kwam langs en moest even kwijlen op m'n Eee.
Wij waren één van de voorloopscholen. We begonnen een jaar eerder dan de rest van Nederland. Met als gevolg dat ik een megarelaxte tijd heb gehad, want wij konden nog met van alles sjoemelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij niet van voor de tweede fase?
Mijn ouders weten van niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef swarmahoer het volgende:
bracht ze je ouders er niet van op de hoogte of maakte die het niks uit
Bij was het juist andersom, omdat ik als laatste lichting voor de tweede fase zat zou ik onmogelijk kunnen blijven zitten, omdat dat alleen maar extra gezeik zou opleveren dus werden wij ook wat vaker gematst...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wij waren één van de voorloopscholen. We begonnen een jaar eerder dan de rest van Nederland. Met als gevolg dat ik een megarelaxte tijd heb gehad, want wij konden nog met van alles sjoemelen. Prachtig
.
inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
elk nadeel heeft zn voordeel toch ofzo
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij was het juist andersom, omdat ik als laatste lichting voor de tweede fase zat zou ik onmogelijk kunnen blijven zitten, omdat dat alleen maar extra gezeik zou opleveren dus werden wij ook wat vaker gematst...
Niet dat ik dat nodig had, maar toch
Bij ons moest er nog geëxperimenteerd worden. Jammer was wel van die vele klotevakken, Duits 1 en Frans 1 enzo. Er zat een hoop onzin bij die niet zinvol was. Voordeel was wel dat er nog e.e.a. te regelen was. Officieel moest je altijd naast je profiel 2 of 3 keuzevakken kiezen. Bij ons waren er sommigen met 1 keuzevak, want de rest van de tijd 'kon je altijd nog opvullen met bijlessen en extra projecten'. Dat gebeurde natuurlijk nooit, maar dat scheelde wel mooi een paar uur onderwijs per weekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
inderdaad
Als ik ook hoorde wat voor debiele vakken men ineens allemaal moest doen om te slagen, ik had er maar 7
Als mijn zusje aan het internetten was pakte ik altijd de telefoon op, en dan blies ik heel hard. Ging het modem op zijn bekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad! toen was je gewoon niet bereikbaar als je aant internetten was, geniaal gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |