whehe, nerdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Mikkie het volgende:
Fuck het wordt nu wel heel erg. Ik heb gewoon een PB of ik naar een topic wil kijken over rijbewijsinvordering.
Succes met je tentamenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Maanvis het volgende:
Nou, ik heb via hyves het adres van z'n schoonmoeder achterhaald, die ga ik morgen persoonlijk een bloemetje bezorgen voor alle ellende die ze nu meemaakt. Ouders worden immers vaak vergeten in deze. Als Re toestemming geeft zal ik dat adres heir plaatsen zodat we er misschien een gezamelijke stille tocht van kunnen maken.
Succes met het tentamenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dank u, vannacht echt verrot geslapen, echt superveel wakker geweest en dan niet moe zijn om weer meteen in slaap te vallen.. En ik heb het gevoel dat ik het allemaal niet meer weet
stomme stresskip die ik ben.
Ga dan Engels praten ter ontspanning ipv Engels luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik had aantekeningen van een vriendinnetje wat altijd alles opschrijft dus opzich
Maar een beetje zenuwen horen er wss wel bij ofzo:P Nu maar even serie kijken ter ontspanning
Dat heb ik ook altijd met voorbeeldtoetsen iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha, hele verhalen tegen mezelf lullen zeker.. Ik heb voor mijn gevoel deze keer echt goed geleerd, maar toch ben ik bang, en zeker als ik nu de voorbeeldvragen doorlees
Zijn de bandjes er al afquote:
Mjaquote:
quote:
Jeweeeeeeeeeeeel komt wel goed, maar toch beetje zenuwachtigquote:
dat mag, als je helemaal niet zenuwachtig was geweest had dat ook weer niet goed kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja![]()
[..]
[..]
Jeweeeeeeeeeeeel komt wel goed, maar toch beetje zenuwachtig
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat mag, als je helemaal niet zenuwachtig was geweest had dat ook weer niet goed kunnen zijn
Als je je e-mailaccount in outlook importeert kan 't iig. Misschien bij andere e-mailprogramma's ook wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef morgane het volgende:
Weet iemand bij welk e-mailaccount je alle bijlagen van een mailtje in 1 keer kan downloaden? Kan het bij Hotmail en G-mail niet vinden, en heb geen zin om een stuk of 60 foto' stuk voor stuk te downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |