Truste, en succes morgenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Dupje het volgende:
Nou, ik ga mn bandjes maar afknippenEn dan bedje in!
Truste!
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n ding lukte het wel altijd vroegah..Hihi het lijkt net alsof er dan iets uit zn poepert komt als je dan gaat punniken. Hahahahahihihihihaha-ha-ha-haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En al helemaaal als je met rode draadjes gaat punniken.. hhahahahaha dan lijktie wel *proest* ongesteld bwahahaha..
![]()
![]()
Ja, want dan heb je geen last van ongesteldheidquote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit van een buttplug gehoord.
misschien kan je hem even uitleggen hoe dat werkt, incl. praktijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit van een buttplug gehoord.
Ik vond hem ook niet heel sterk moet ik zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, want dan heb je geen last van ongesteldheid
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
misschien kan je hem even uitleggen hoe dat werkt, incl. praktijk
Had jij daar niet al eens een review van gemaakt?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien kan je hem even uitleggen hoe dat werkt, incl. praktijk
Hij is nog jong hequote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doelde op de vormen het lijkt alsof Nielez dacht dat ik op het gaatje onder doelde.
* meldtquote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zijn Mik en LR trouwens al de hele dag
Ik dacht dat je ook ging spinnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
Slarik kom er net achter dat ik alleen voor onze afspraak naar de uni kom
huuuuuuuu het is morgen KOUD
Is ook zeker nuttig, wil ik ook nog graag doen maar nu nog geen budget voorquote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
heb net lekker handrembochtjes gemaaktik wil wel serieus eens zo'n slipcursus gaan doen, want ik durf niet goed de auto n heel rondje te laten draaien
Zeker welquote:
tuurlijk! Wat denk jij dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Zeker wel. Ben je ook een liefhebber?
.
Mobli!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tuurlijk! Wat denk jij dan?
Die trucksna de motoren natuurlijk, kudo's voor die gasten hoe zij door dat mulle zand racen
Jupquote:
Jup. Vorig jaar afgelast in Afrika ivm terreurdreiging, steeds meer gezeik met Afrikaanse landen, dus nu een nieuwe pogingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, als ik het goed heb begrepen, vind Dakar nu plaatst in Zuid-amerika?
En is er nu in Afrika de africa-race?
Mja, daar is het bekend mee geworden hè.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat heb ik allemaal meegekregen, vind het alleen raar dat ze het dan nog steeds Dakar noemen
quote:
Notendop?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
ja lache he hostiben t ook aan t bijlezen idd
Geniaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gozer heeft hele verhalen zitten posten over zijn vriendin die in coma is geraakt door een of ander vage ziekte, was ook nog eens zwanger kindje overleden blabla.. Mensen wilde bijna financiele hulpakties op touw gaan zetten blabla
Blijkt het een grote hoax een aantal maanden?? later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |