Jup. Vorig jaar afgelast in Afrika ivm terreurdreiging, steeds meer gezeik met Afrikaanse landen, dus nu een nieuwe pogingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, als ik het goed heb begrepen, vind Dakar nu plaatst in Zuid-amerika?
En is er nu in Afrika de africa-race?
Mja, daar is het bekend mee geworden hè.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat heb ik allemaal meegekregen, vind het alleen raar dat ze het dan nog steeds Dakar noemen
quote:
Notendop?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
ja lache he hostiben t ook aan t bijlezen idd
Geniaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gozer heeft hele verhalen zitten posten over zijn vriendin die in coma is geraakt door een of ander vage ziekte, was ook nog eens zwanger kindje overleden blabla.. Mensen wilde bijna financiele hulpakties op touw gaan zetten blabla
Blijkt het een grote hoax een aantal maanden?? later
Prachtigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
Een dude had zelfs een boek een boeketje bloemen gestuurd
Geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ik ben De_Kardinaal, ik ben ook ziekjes enzo. Does even geld sturen!
/caresquote:
Smaken prima in de soep!quote:
Verrek, ik moet season 7 ook nog afkijken, ooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ga nog een aflevering Shield doen denk ik
Zo lang je nog een auto kan betalen, kan het altijd ergerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ik ben De_Kardinaal, ik ben ook ziekjes enzo. Does even geld sturen!
Die betaal ik door het afhandig maken van handtasjes van oude dametjes! Misschien heeft je omaatje of je moedertje me al een keer ontmoetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo lang je nog een auto kan betalen, kan het altijd erger. Nu nog een goede accu erin
.
Nee, dat dacht ik niet. Ik deed gewoon een ontdekkingquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doelde op de vormen het lijkt alsof Nielez dacht dat ik op het gaatje onder doelde.
Ja nu ben ik al wakker!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we ook donderdag afspreken Sander
Thx, ga het nodig hebben. Weet ook niet zeker of de toets zin heeft, ga ik zo uitrekenenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
check! Ik kreeg net bevestiging dat ik het vak heb gehaald! Succes iig
Hoef ik ook niet de hele dag op de uni te zitten, eten en thee hier zijn goedkoper
Nu ook nog echt wat gaan doen.....
Volgens mij moet je een 6 halen. Ik had precies een 6 voor DM. Met m'n zatte kopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:52 schreef Nielez het volgende:
Sander jij had neem ik aan wel n redelijk cijfer voor DM toets B2 van pas?
Net even uitgerekend, moet een 7,6 halen voor vrijstelling als een 6 gemiddeld genoeg is en een 6,1 als een 5,5 genoeg is.
Hopen dat een 5,5 genoeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |