Ik zal eerlijk zijn dat ik het in eerste instantie ook geloofde, maar toen hij bleef doordraven over dat ze OPEENS in coma lag enzo, dacht ikvan... rightquote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef Aneurism het volgende:
Grappig hoe ineens IEDEREEN het al van mijlen ver aan zag komen.Dat vind ik bijna nog triester dan het hele verhaal van Noorsbloed.
Ik ben blij dat jij dit topic hebt gevonden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Zoals in het topic te lezen was zaten er ook mensen 'met tranen in hun ogen' het topic door te lezen. Willen die mensen hier ook even reageren, a.u.b.? Hoe voelt u zich op dit moment? Aardig in de kont gepenetreerd?
Nou, ik heb via hyves het adres van z'n schoonmoeder achterhaald, die ga ik morgen persoonlijk een bloemetje bezorgen voor alle ellende die ze nu meemaakt. Ouders worden immers vaak vergeten in deze. Als Re toestemming geeft zal ik dat adres heir plaatsen zodat we er misschien een gezamelijke stille tocht van kunnen maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef Trannellius het volgende:
Valt me trouwens tegen dat er niet inmiddels een expeditie van enkele fokkers naar zijn huis is georganiseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |