Nou ja zegquote:
Dat noemen ze kennisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, nerd
*insert duim + wijsvinger smiley
Noem jij Mikkie nu een table?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
delete mental note
from mikkie
where subject = piet
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
delete mental note
from mikkie
where subject = piet
Ze dragen beide veel bier.quote:
Mja dat moet ik toch maar eens een keer gaan doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:50 schreef Nielez het volgende:
Dus.
Logischerwijsch maak je er 1 gmail account van met labels en die meuk.
Ik weet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Mja dat moet ik toch maar eens een keer gaan doenof 1 hotmail-account, ben zo gewend om @hotmail.com te zeggen/typen dat ik anders de eerste 1000 keer de fout in ga
waar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Sander het volgende:
Whehe het parkeerterrein loopt schuin af hier tegenover. Blikschade gallore
Wanneer ben je offline dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon soort outlook dus je kan je bestanden gewoon ''in de email slepen''
je kan offline al je berichten typen en als je dan weer verbinding hebt stuurt ie alles automaties
je kan dus ook je al binnengekregen email gewoon offline bekijken ook wel handig
Je hebt duidelijk swarma niet op msnquote:
Volgensmij heet het gewoon Windows Live.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
handig, en belangrijker, hoe heet het?
Zo'n baggerverbinding ofwat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk swarma niet op msn.
Jaquote:
Gaan ze echt bij bosjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Sander het volgende:
Whehe het parkeerterrein loopt schuin af hier tegenover. Blikschade gallore
windows live mailquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
handig, en belangrijker, hoe heet het?
jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:16 schreef morgane het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je internetverbinding bagger is.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
wie was het?
![]()
Voor het eerst seks gehad
Dat Sweex beter is dan Trust, wil nog niet zeggen dat het geen basis troep isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:47 schreef morgane het volgende:
Mijn nieuwe draadloze router (Sweex nogiets) is ook klote hoor, heb constant 4 v.d. 5 blokjes bereik maar mn internet ligt er zeer regelmatig uit. Snap er niks van.
quote:
Dat is onmogelijk aangezien dat niet centraal geregeld isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:52 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand een idee of er een site/programma is waar je kan opzoeken bij welke sites of nieuwsbrieven je bent aangemeld met een bepaald e-mailadres? Kan via Google niks vinden.
Ik wil 1 mailadres niet meer gebruiken maar ik heb zo het idee dat ik niet alle registratiemailtjes meer heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |