ja, nee, wat wordt dát gezellig vanavondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik vind mezelf gemeen maar ik lig echt dubbel![]()
Heb je vandaag de sjagerijntjes bij ontbijt gehad ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga maar ff wat anders doen, het is blijkbaar leuk.
En nou moet je ophouden met mijn posts postenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
zeg dan zelf iets 'leuks', meneer de chagerijn
sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En nou moet je ophouden met mijn posts posten
Ik dacht al... moest jij niet aan het werk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar ff n nieuw hoofdstuk schrijven nu, weet ik iig zeker dat ik niet bij hoef te lezen
Nope!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
Was jij gister eig nog naar de Odessa?
Hoe kom jij aan een postvakje op de uni?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo heb net even een tentamen verneukt en even mijn overvolle postvakje op de uni even leeg gehaald
heb gister te horen gekregen dat het tot t einde van de maand ingeleverd kan wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht al... moest jij niet aan het werk?
Gewoon gekregen! En dit is nog maar poverquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een postvakje op de uni?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon gekregen! En dit is nog maar poverVijf jaar geleden had ik nog mijn eigen kantoor op de uni.
Yep!quote:
Ik hoop het niet want ze deden er planten-onderzoekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je werd het meest onderzocht zeker.
DNA is DNA, RNA is RNA.quote:
Maar eigenlijk al het lab werk is trouwensquote:
planten zijn gewoon totaal oninterresant....quote:
Ik vind eik al het lab werkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
planten zijn gewoon totaal oninterresant....
Kan ook komen omdat wij vooral planten (steriel!!) moesten kweken op school
Dus als ik het goed begrijp was jij de hoofd imbeciel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind eik al het lab werk![]()
De tering wat een dom imbecielen werk was dat zeg!
scorequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp was jij de hoofd imbeciel?
De opper-dwaas ja!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp was jij de hoofd imbeciel?
Hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De opper-dwaas ja!![]()
In het land der blinden is één oog koning hè! Ik had net anderhalve hersencel meer dan de gemiddelde HLO-er!
-19quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mens, ga aandacht van je katten vragen ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mens, ga aandacht van je katten vragen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |