Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Als mijn zusje aan het internetten was pakte ik altijd de telefoon op, en dan blies ik heel hard. Ging het modem op zijn bek
En anders is er morgen nog de herhaling. Maar toch...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
oh, op rtlgp.nl kun je terugkijken
Klinkt bekend, alinea 1 dan hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik sloeg helemaal niemand neer. Op de middelbare school was ik echt een rustige jongen. Geen grote bek enzo, ging lekker m'n gang met een aantal klasgenoten maar niets bijzonder. Ik was doorsnee: ik hoorde niet bij de toffe kerels, maar ook niet bij de mietjes.
Alleen voor docenten was ik een hel, omdat ik nogal de neiging had weinig op te letten, erg bijdehand te zijn en in de loop van de jaren mijn eigen plan te trekken door zeer regelmatig te spijbelen. Het ergste moment was toen ik bij de conrector moest komen en dat ze zei dat ik het vanaf dan (begin van de zesde) maar zelf uit moest zoeken. Ik was zo vaak te laat en had zo vaak gespijbeld dat ze niet wist wat ze met me aan moest. Het maakte haar allemaal niet meer uit, ze zou niks doen met de registraties, als ik m'n examen maar haalde. Nah, geen probleem toch
.
Als een onbekende hier ooit eens jouw posts gaat nalezen krijgt die echt het idee dat jij de hele tijd zit te soppen op allerlei onbereikbare kerels.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als een onbekende hier ooit eens jouw posts gaat nalezen krijgt die echt het idee dat jij de hele tijd zit te soppen op allerlei onbereikbare kerels.
tja wie bewijst het tegendeel danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als een onbekende hier ooit eens jouw posts gaat nalezen krijgt die echt het idee dat jij de hele tijd zit te soppen op allerlei onbereikbare kerels.
* aandacht geeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
goed zo, misschien houdt ze er dan mee opquote:
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
goed zo, misschien houdt ze er dan mee op
dom van me natuurlijk....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
Dat is boekenreeks, oelewappert.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:50 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom voedde je die baby's op voor dummies dan?
nee, joh, echt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is boekenreeks, oelewappert.
Srsly?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is boekenreeks, oelewappert.
Sommige zijn nog dommer dan jij, zelf daaraan pas ik me aan. Als jij dat nou eens de andere kant op doet.quote:
Dis is jor heppie fees?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sommige zijn nog dommer dan jij, zelf daaraan pas ik me aan. Als jij dat nou eens de andere kant op doet.
ha ha haquote:
voor jou ben ik aan het zoeken naar Humor voor Dummies, maar die moet nog gemaakt worden denk ikquote:
Je bent wel lekker bezig vandaag hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
soppen, geil dametje
alleen maar bij de goddelijke aanblik van je nieuwe levenspartner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |